Ieri am condus fix 1.293 de kilometri. Rupt am ajuns, de-abia am mai avut forță să mă târăsc să rad o pleșcăviță de la mama ei.
Doar că pleșcăvița aia a mai presupus alți 30 de kilometri, că mi-am luat hotel în afara Ljubljanei. Pentru că, nu-i așa, ce rost mai avea să intru în oraș, când eu aveam nevoie doar să dorm? Well, ce să vezi, uitasem că mai am nevoie și să mănânc. Așa că m-am dus să unde știam io că e mai bună pleșcăviță din Ljubljana, doar că restaurantul e la 16 kilometri de hotel. Sunt dat dracu’ de inteligent, ce să mai.
În altă ordine de idei, mi s-a părut extrem de ciudat că în toamnă am făcut drumul ăsta în 12 ore și ceva, iar ieri am făcut fix 15 ore. Hai să zicem că acum am stat un pic mai mult în vamă, că era coadă la Nădlac ca la balamuc, în timp ce data trecută nu cred că eram mai mult de zece mașini.
Dar în niciun caz n-am stat ieri două ore și jumătate, ca să se justifice diferența de timp dintre cele două drumuri. Foarte ciudat, efectiv nu-mi dau seama de unde a fost diferența asta așa de mare.
Și dacă tot a venit vorba despre stat la coadă, atât vă pot spune: dacă am de ales la ce coadă să mă așez, întotdeauna, DAR ÎNTOTDEAUNA, voi alege coada care se mișcă cel mai greu. Treabă care se verifică de fiecare dată, indiferent că vorbim despre coadă la mega, la administrația financiară sau la vamă.
La vama Nădlac se înainta pe două rânduri, două cozi cum s-ar zice, deci aveam 50% șanse s-o aleg p-aia mai rapidă. N-ai să vezi așa ceva.
De pe la Sibiu, am mers împreună cu o Toyota Rav4 cu numere de Ilfov. În sensul că ne-am tot intersectat pe drum.
Ei bine, când am ajuns la vamă, Toyota a ales coada din stânga, eu pe cea din dreapta. Ia ghiciți voi care dintre mașini deja se pregătește să treacă în Ungaria, în timp ce au aș mai avea timp de un pui de somn?
Da, ÎNTOTDEAUNA voi alege coada greșită.
Gata, mă bag la somn, că sunt rupt. Vă las cu pleșcavița de aseară. 🙂
Da’ păpădia aia a fost asezonată corespunzător? 😁
Comentariu beton!12
Niciodata sa nu alegi coada pe care o aleg eu 😃.
Cat despre drum, poate ca data trecuta ai nimerit intervale orare in care era mai liber.
Bună rău pleșcăvița aia. 🤤🤤🤤
Dacă mă grăbesc undeva, Murphy întotdeauna mă așează la coada cea mai lentă. Dacă nu mă grăbesc nicăieri, Murphy întotdeauna mă așează la coada cea mai scurtă sau care se mișcă cel mai repede.
Deci Murphy nu stă numa’ pe capu’ tău.
🤣🤣🤣🤣🤣
Comentariu beton!19
Eram tentat să scriu ” stai liniștit boss, așa pățesc întotdeauna și eu, da’ întotdeauna, probabil așa pățim toți”. Doar că e o fractură de logică aici. Unde sunt cei ce aleg coada rapidă? Eu în 50 și ceva de ani nu am întâlnit acea specie. Deși ei există. Dar nu sunt în cercul/sfera/watever mea de prieteni cunoștințe.
Neinspirații să ne rămână numele.
Comentariu beton!17
Nu prea exista cei care aleg coada scurta, daca azi am avut bafta in a trece vama destul de repede atunci maine sunt cele mai mari sanse sa ma asez la linia gresita, cam acolo sunt problemele mele, in vama.
Eu aleg destul de bine, cca 80% coada rapida.
Nu stiu sa dau tips, plus ca nu ar fi 100% valabil.
Plimbare placuta in continuare, Mihai ! In ritmul asta o sa ajungi la Saint Sabastian inainte ca eu sa ajung la Toulouse … unde voi fi doar de luni seara, 10 zile. Apoi plec in ro.
Să-ți stea pleşcăvița în gât de cât de bine arată😋😋😋🤤.
Ah, Murphy e prietenul meu😉
Ieri am teecut și eu prin Nădlac. De regulă aleg Nădlac 1 (ăla vechi) dar erau camioane atât pe banda de urgență cât și pe banda 1 și am ratat ieșirea. Bine, fie. Dar nu-mi explic de ce mergeau doar 2 puncte (plus ăla de autobuze), când ai coloană de nu-i vezi capătul.
Și acum o opinie nepopulară: accept când trec motocicliștii pe lângă coloană când sunt ambuteiaje, alea alea. Dar nu accept ca atunci când mai ai 10-20 de metri până la punctul de trecere să vină vreo 12 motocicliști în grup și să se bage în față. Nu, nu e ok, toți așteptăm pentru aceeași chestie și tot atâta durează și pentru motor ca și pentru un autoturism. E cald? Da. Motorul se încinge? Da. Poți să-l împingi câte un pic? Iarăși da. Avantaje și dezavantaje. Așa că motociclistule, chiar dacă probabil de la anul vom fi colegi, o să-ți fac loc mereu în trafic, dar până când îți bagi joc de mine. Fiecare a ales cu ce circulă, drepturile tale nu pot fi întotdeauna mai presus de drepturile mele. Atât.
Comentariu beton!23
ni la el, măăă, „în drum spre Roland Garros”!?
da’ ce anume faceț matale acolo, că minjile dă tenis îs mnicuță…? puoi cu șe pleșcavițe ăi ave’ di „luptat” pîn’ la Paris, niș di basket n-ăi hi bun…; po’te d’aia medișinală…
Comentariu beton!17
Văleleu ce bunătateeee! Cred că ți s-a topit în gură cu viteza de balotare a unui balaur supărat rău!
Dă-i bataiiiii cu spor mai departe acu că ai băgat plescavița în instalație.😉Drum bun in continuare, cred că niște followers se tăvălesc pe jos de nervi. Supărare mare, le tremură degetele pe „unfollow”🤣😂🤣😂
”Drumul spre Roland Garros – ziua 1”
Titlul pare un fragment dintro carte autobiografică a unui tenisman și te aștepți să citești cum un copil de 4-5 ani a pus pentru prima dată mâna pe o rachetă de tenis.
Dai click să citești și vezi că de fapt este vorba de mașini și pleșcaviță.
Comentariu beton!40
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Comentariu beton!12
Chiar exista variante de trecere in zona: Cenad, Nadlac vechi, Turnu. De obicei maps nu minte si il verific inainte tot timpul.
Iar pt Slovenia, Ptuj este slabiciunea mea.
Poti incerca si cevapcici. Sunt un pic altfel decat la sarbi.
Drumuri bune, pofta buna si vizionare placuta!
E posibil să fii mâncat ce nu trebuie când erai mic dar e cert că nu ai mâncat tot ! 🤣
1293 km? credeam că vă teleportați.
Articolul trecut părea mai pozitiv, nu zicea nimic de oboseală.😀
Este greșit titlul!
Drumul spre Monaco F1 – ziua calificărilor.
Ca să nu fie prea mare abaterea….
Si care ar fi restaurantul cu plescavita?
Ca arata foarte bine!
Saraj.
Multumesc
Mie mi se tot învârte în cap San Sebastian interpus între Lyon și Paris 🤭
Altfel, abia aștept să văd Lyon-ul dintr-o altă perspectivă 🙂
Si eu am condus 2200 km in 22 ore din Bucuresti pana in Amsterdam, dintr-o bucata.
Apropo de condus pe distanțe lungi, gen peste 1500 km într-o zi. Nu mai fac așa ceva…
Ultima dată eram cu un prieten, veneam din nordul Poloniei dintr-o bucată, mai aveam vreo 60 km până acasă. El dormea în dreapta, eu conduceam.
La un moment dat, am simțit o atingere pe ceafă, ca o mângâiere, și vocea soției: „Hai acasă!” În mașină eram doar eu și prietenul care dormea. Mi-am dat seama că adormisem. Și acum mă înfior când îmi aduc aminte. N-am mai condus mai mult de 1000 de km într-o zi. Nu-ți dai seama când adormi, este extrem de periculos să conduci obosit.
Băi, da, fix așa e. Eu, dacă simt că mă ia somnul, trag pe dreapta și dorm, indiferent unde aș fi.
Si dupa plescavita aia minunata, ca sa nu se aseze strat nou pe colacei, sunt convins ca ai alergat vreun kilometru si apoi, tonifiat, ai dormit ca un prunc.