Ieri am plecat de la Brăila și-am ajuns, hăt, tocmai la Sighișoara, unde suntem cazați fix în mijlocul cetății.
Am avut ceva de mers. Și, pentru prima dată, am avut parte și de un drăguț ambuteiaj. Noroc că n-a ținut extrem de mult.
Tot ieri a fost ziua în care am condus Suzuki S-Cross, de-aia cred că e cazul să vă spun câte ceva despre mașina asta.
Când te urci în Suzuki S-Cross după ce vii de pe oricare altă mașină din turul ăsta, îți faci așa o impresie de austeritate și ai tendința naturală să începi să gândești urât despre ea: „că nu are aia, că nu are ailaltă, că nu face, că nu drege”.
După care îți dai seama că nu e vina mașinii, ci a ta, că te-ai obișnuit cu modele mult mai dotate.
Pentru că da, mai mult ca sigur Suzuki S-Cross este mașina cu cel mai jos nivel de dotări din #CarsAndRoads, daaar, pentru că toate lucrurile vin cu un „dar”, să nu uităm că Suzuki este, de departe, și cea mai ieftină mașină prezentă în acest tur.
Prin urmare, este ușor nedrept s-o compari cu SUV-uri care costă 40.000, sau 60.000 sau chiar 100.000 de euro. Păi cu 43.000 de euro, cât costă Subaru Forester, îmi iau Suzuki-ul și-mi mai rămân bani și pentru avans la o garsonieră. Să vă mai spun că deși are cu 20 de cai putere mai puțin decât Subaru Forester, datorită cuplului Nm mai mare reușește să fie mult mai sprintenă decât o mașină care costă cu 20.000 de euro mai mult?
După ce m-am uitat la ea din unghiul ăsta, am reușit să văd și că vorbim despre o mașină care e 4×4 permanent (vorbesc despre modelul din tur), că e o mașină pe care am scos un consum mediu 5,9 l/100.
În plus, Suzuki are și tot felul de opționale gen lane assist și cruise control, camere peste camere.
Da, e o mașină cinstită care îți livrează exact ce te aștepți de la ea, pentru banii pe care-i plătești.
De-aia ziceam că e vina mea, nu a mașinii, că am așteptări nerealiste.
Prețul lui Suzuki S-Cross pleacă de la 21.420 euro. Modelul pe care îl avem noi în tur ajunge la 25.560 euro. Sau prin leasing operațional de la Autonom: rată 386 euro/lună.
Azi nu vă mai las nici poze, nici rezumatul zilei, c-am ajuns târziu în cameră azi-noapte și-am picat blană.
Partenerii Cars and Roads:
➡️ Michelin, producătorul francez de anvelope este partenerul principal al evenimentului și promotor al siguranței și sustenabilității. Nu doar că o parte dintre mașini au fost echipate cu anvelope Michelin, dar locurile pe care le vom vizita au fost alese din Ghidul Verde Michelin, un fel de atlas turistic plin cu idei și zone pe care să le vizitezi în concediile lungi sau în weekenduri.
➡️ Autonom se alătură Cars & Roads din postura de Green Partner. Prin gama sa completă de servicii de mobilitate, compania românească se recomandă ca soluție optimă pentru cei care caută soluții de mobilitate pe termen scurt, mediu sau lung. Fie că vorbim de mașini electrice sau hibride – pentru care există programe dedicate cu facilități majore -, de clienți fizici sau juridici, de închiriere pe termen scurt sau de leasing operațional, Autonom are pregătite oferte specifice fiecărui tip de solicitări.
➡️ MOL România este partener tehnic, oferind carburantul de calitate necesar pentru mașinile din tur.
➡️ Server Config, companie specializată în echipamente IT profesionale, va susține road trip-ul oferindu-le fotografilor și specialiștilor video laptop-uri de performanță dedicate profesioniștilor pentru a le ușura munca on-the-go.
➡️ VARTA este unul dintre producătorii de baterii auto cu o experiență de peste un secol în domeniul în care activează. Odată cu era electrificată, producătorul german a introdus o gamă de baterii la 12V dedicată mașinilor hibride – de toate felurile – și electrice.
➡️ Pago se alătură în premieră proiectului Cars & Roads. Aplicația poate fi folosită pentru a achita facturi la utilități, dar și pentru alte câteva plăți care te-ar putea interesa direct: RCA, rovinietă, taxa de pod de la Fetești-Cernavodă sau asigurări de călătorie. Toate, într-o singură aplicație.
Io venisem pentru mâncare și pisici, că doar asta înțeleg 😁
Mă duc la frigiderul meu până vin pozele🤭
Comentariu beton!32
Da,mai, caiputere peste caiputere si deasupra alti caiputere…
Ce dreaq sa zic? Si sa fie si de bine,ca nah….
Si io nici cu mancarea nu ma omor…
Ma bucur de imagini si de aerul de civilitate care emana din articole si astept subiectele ce va sa vie!!
Da’ vorba ta! Mă duc la cafeaua mea până apar și pozele 🙈
Uau, camera aia chiar arată ca și cum ar fi într-un palat! Răsfățatule!😋
Dacă și Suzuki o ajuns să-i dea clasă lu’ Subaru. Ups! 🤭
Ieri am dat în urma voastră la Alma Resort. Că, deh, o dată vine Vasilescu la Brăila și voiam să „meik ă foto”. Asta e, data viitoare, când are mai mulți peri albi. De curiozitate, traseul de Sighișoara l-ați făcut prin Lepșa-Ojdula?
@Leonard, Rupea, Sfântu Gheorghe.
Din camera aia medievală lipsește prințesa fașonului.😍
Și internetul. Cu desăvârșire. 😞
În astfel de clădiri cu pereți așa de groși este destul de complicat cu internetul. Plus că te obligă la cablare aparentă, nefiind permis să dai găuri. În Italia mă zgâria pe retină toată mățăraia aia atârnată pe exteriorul clădirilor. Am fost la o osterie care era fix într-o clădire din asta. Ciuciu semnal. Iar tubulatura de la bucătărie traversa restaurantul pe lângă pereți.
Am routerul la ușa camerei, n-are nicio treabă cu grosimea pereților. Routerul ăla probabil e primul model după modemurile pentru dial-up.
@MV:B0$$, acolo totu’-i pă „vintigi”. Inclusiv internetu’. Dacă n-o scârțâit modemu’ la 56 kbps n-ai făcut nimic.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Comentariu beton!11
Router obosit plus aglomerație de blogări care voiau să urce poze.😁
Pune repede niște poze ca noi nu prea înțelegem chestii de mașini. Am înțeles culoarea de la AR dar aici nici asta nu văd.
Oricum când imi iau noua mașină te întreb însă am niște criterii clare 😉
Doar 4 zile au trecut?! Mai aveți 5 zile de muncă, după care o binemeritată vacanță. Că na, surmenajul turneului…
Comentariu beton!11
Duamne ajută! Abia aștept. 🤭
Astazi fara poze?
In orice vacanta se fac poze.
Se fac, dar dacă durează o veșnicie să le încarci, te lași păgubaș. Mai ale la ora 1:00 noaptea. Nu merge netul aici. Gen, deloc.
@MV: nu te poți bucura de Sighișoara dacă stai pe net 🙂 Intenționat nu merge. Io ț-am zis că burgurile astea au ceva…
Da’ mă puteam bucura de Sighișoara și după ce urcam pozele pe blog azi-noapte… 🤷♂️
aha, a funcționat!
de blestem, zic…
de suzuki știu egzact ce zici, că avem una la sărvici; roșă!
și de cîte ori mă urc în ea, rar și la intervale relativ lungi de timp, am senzația de sărăkie, deși e fulopșîn și pele… dar da, e fîșneață, livrează exact ce a promis
Sa pun io poze cu mic dejun? Ca-l mananc pe la 9.30 zilele astea, sa fiu pregatita 😁 Hai cu netu si pozele ca i-am citit lu’ barbate-miu ce ziceai de masina si asta acu’ asteapta si el poze, ca nah, l-am invatat prost. Have fun in continuare!
Nicio șansă, am încercat să le urc acum. Nicio șansă!
Măcar ai spălat mașina? 🤪
Și întrebarea 2: La electrice sau hibride praful se depune la fel ce pe celelalte?
Comentariu beton!11
@Catalin, Alea electrice se duc singure la spalatorie…😁
Îmi place ce-ai scris de Suzuki, înțeleg că e o mașină decentă. Am auzit de la alții și că e foarte fiabilă, deci până la urmă e de luat în considerație, mai ales dacă n-ai câștigat la loto și nici banii nu te dau afară din casă.
Cam asa m-am obisnuit eu cu acest blog si e greu sa urmaresc si altele constant. 🙂
Am Suzuki SX4 S-Cross modelul anterior celui actual. 18 mii in 2018. 75k km fără vreo problema. 1.4L turbo, 140CP, cutie manuala cu 6 rapoarte. 225Nm de la 1750 rpm. Transmisie integrală nepermanentă, am ieșit în prima iarnă din zăpadă de 40cm ca și cum nu era. Condus decent pe șosele naționale cu limita de viteza consuma 5.2-5.8L/100km. Are și mod sport, alta mapare a pedalei de accelerație, răspunde mai rapid. Raportul putere/greutate e mult mai bun decât la multe mașini mai scumpe, mașina are 1300kg. E micuța, 4.3m, dar pentru oameni sub 1.80 e absolut ok. E exact ce m-am așteptat să fie. Un coleg a fost convins că mașina e buna și a luat din ultimele exemplare produse din acest model cu 14mii euro acu doi ani. Comparativ, la aceiași bani Dusterul era mai chel. Nici mie nu-mi plac gadgeturile inutile pe o mașină, tot ce înseamnă electronică + mecanică e făcută să cedeze în maxim 4 ani.
Au avut și Suzuki ceva probleme, un întreg lot de ambreiaje a fost gresit făcut, au cedat la 20-30k km, al meu a fost din acel lot, s-au rupt pur și simplu la 30k km niturile ce țin ferodo prins, abia puteam sa schimb treptele. Nu au comentat, au schimbat pe garanție și au recunoscut că e un lot prost, le schimba cînd vin cu ele rupte, garanția e 5 ani. In rest, nimic neplăcut. Android auto merge beton pe ecranul mașinii. Cred că următoarea mașină tot Suzuki va fi.