Ia fiți atenți aici, că vreau să expun dezbaterii voastre o situație.
Am un prieten care de revelionul ăsta a hotărât să meargă cu nevastă-sa să se răsfețe două zile la un hotel mișto din această țară. Un hotel peste media hotelurilor, prin urmare cu prețurile de rigoare.
Din motive pe care o să le înțelegeți după ce-o să citiți mai jos, n-o să vă dau niciun nume, nici de prieten, nici de hotel, nici de oraș, nici de nimic.
Zis și făcut, s-au dus oamenii să se relaxeze. Doar că, așa cum se întâmplă de obicei pe tărâmurile locuite de urmașii dacilor liberi, degeaba are hotelul multe stele, dacă e deservit tot de oameni.
Așa se face că la fața locului s-au lovit de tot felul de chestii mărunte, dar care te irită teribil, mai ales atunci când plătești bani mulți. Că, na, te aștepți la servicii pe măsura sumei decartate. Iată niște exemple:
👉 Omul meu nu și-a cumpărat și mic-dejun când a rezervat camera. Dar, odată ajunși la hotel, a întrebat la recepție dacă poate opta pentru mic-dejun la fața locului, pe motiv că nu e hotărât încă dacă vrea sau nu. Li s-a spus că nu e nicio problemă, se pot hotărî oricând. Până la urmă, n-au mai vrut mic-dejun, că nu s-au trezit în timp util. Dar, ce să vezi, a fost taxat cu contravaloarea a două mic-dejun-uri.
👉 Li s-a promis parcare gratis pe perioada cazării. Asta fiind în cadrul ofertei speciale de revelion, că în mod normal se plătește parcarea acolo. Li s-a promis degeaba, că le-au taxat parcarea.
👉 Au mers la piscina hotelului și la saună, dar înainte să coboare au sunat la recepție să întrebe dacă primesc prosoape la fața locului sau trebuie să-și ia din cameră. Știți, hotelul ăla e imens, nu era tocmai o plăcere să te trezești că n-ai prosop la piscină și trebuie să mai faci un drum în cameră pentru asta. Li s-a răspuns că nu e cazul să ia din cameră, oaspeții primesc prosoapele direct la piscină sau la saună. N-au primit, a fost nevoie de încă un drum în cameră.
👉 La piscină n-au avut unde să se așeze. Absolut toate șezlongurile erau ocupate cu prosoape lăsate pe ele. Știți sistemul, nu? Își lasă toată lumea prosoape pe șezlonguri, ca să le marcheze ca fiind ocupate. Chestia e că mulți le ocupă doar așa ca să fie siguri că le-au ocupat, nici nu mai dau pe-acolo. Iar tu, care chiar ai vrea să stai la piscină, nu ai unde pentru c-au ocupat ăia tot.
Și mi-a mai povestit încă vreo două-trei din astea, dar le-am uitat. Cum ziceam mai sus, lucruri mărunte, dar care te irită teribil mai ales când ești într-un loc în care n-ar trebui să se întâmple așa ceva.
Daaar, pentru că toate medaliile au și un revers, înainte să elibereze camera, omul meu a dat pe holul hotelului peste un cărucior din ăla pe care-l folosesc cameristele. Cărucior care era plin de prosoape frumoase si curate, dar care era și nesupravegheat.
Deși nu-și propusese asta, pe principiul karma is a bitch, și-a zis că merită să compenseze cumva tot deranjul din cele două zile, așa că s-a autoservit cu două prosoape. Gen, le-a luat acasă. De riscat nu risca nimic, repet, prosoapele erau nesupravegheate, putea să ia și zece dacă voia.
Și-acum vin să vă întreb: considerați că e ok ce-a făcut? Ați fi ales să compensați la fel disconfortul prin care ați trecut cât ați fost cazați acolo?
sursa foto: freepik.com
@all, m-am trezit cu curu’-n sus azi și-am mai intrat și pe articolul de aseară. Când am văzut câte dislikes avea orice comment, mi-am zis că merită să încerc și asta doar cu likes.
Mie-mi place cum arată, pare că suntem blog de redescoperite d-alea care-și ating sinele în fiecare dimineață. Pă vibe pozitiv. 😛
Da, da’ ar trebui să le oferiți șomaj tehnic celor rămași fără serviciu.
Comentariu beton!120
💪😎👍
Arată mult mai curat. Mai „eco”.
Ești-n trend. Greta te-ar țuca-n frunte.
🤣🤪🤣
Comentariu beton!102
Lasă-i sa fiarbă în suc propriu o zi-doua, apoi adu-i înapoi. Prea e zen blogul fără ei.
Comentariu beton!64
Yesss, baby! 👍💪🫡
Awww…o să cadă mânuțele în depresie. Ce vor face azi cu viața lor? 🤭
Comentariu beton!58
Io tocmai mă gândesc că absența mânuței roșii ajută la exprimarea opiniei contrare, dacă există. Adică…ok, nu sunt de acord cu ce spui, dar trebuie să spun și de ce, că altfel sunt doar hater. Mi-ar plăcea să văd asta cu argumentarea 🙂
Comentariu beton!48
Oh, da, mult mai frumos așa, doar cu likes 😀 nu ești de acord, argumentezi. Dislike nu am dat vreodată pe site-ul ăsta, nu îl înțeleg
Comentariu beton!41
Seamănă izbitor cu ce am trăit noi la hotel Wolf 2 din Bran, o ofertă de Sf. Valentin, acum câțiva ani buni. Se vede că năravul din fire nu are lecuire.
Norocul nostru a fost ca aveam printata oferta si salvate discuțiile pe mail, plus plătisem totul în avans.
La plecare au incercat sa ne pună la plată cu diferite facilitați care fuseseră acordate gratuit…le am pus hartiile în față și am plecat fără să achităm nimic în plus. Le am spus să ne acționeze în justiție dacă cred că au dreptate, nu am mai auzit de ei. Dar da, rămâi cu un gust amar.
Comentariu beton!109
N-aș vrea să fiu în pielea celor cu mânuța roșie la chipiu. Păi, ce mai fac ei acum, hmm? Taie frunze la câini?
Comentariu beton!22
Ce-si ating???
Comentariu beton!17
E clar că omul a reacționat la nervi. Și la nervi niciodată nu faci ceva bine. Dar niciodată. Știu, e ușor de spus din afară. Îți vine câteodată să dai cu ei de pereți când ești luat de prost pe banii tăi. Bineînțeles că nu asta era o soluție. În primul rând ce naiba sa faci cu niște prosoape folosite de sute de oameni? Apoi, cine suferă pentru ,,paguba,, asta? Patronul? Ar fi bună o metodă, ceva prin care clienții să-si arate mulțumirea sau dezamăgirea. Rating-ul pe net nu prea e semnificativ. E ceva dar prea puțin. Pe vremuri era condică de reclamații. Se gândiseră și comuniștii la ceva.
P.S. Poate nu ar fi rău să dai numele hotelului. Cred că ar avea un impact mai mare decât două prosoape.
Comentariu beton!45
You’re Welcome!:))
Daca nu le plateste biata camerista din leafa aia minima pe economie…
Mai corect ar fi sa-ti lasi feedbackul pe hartia pusa la dispozitie in camera hotelului. Eu asa am facut si am primit un raspuns concret din partea conducerii hotelului in care am stat.
Comentariu beton!15
:)) In calitate de client, eu nu as fi plecat cu prosopul in buzunar dar as fi lăsat un review foarte “prietenos” peste tot pe unde apare numele hotelului respectiv (online) :D.
Modalitatea mea de “răzbunare” in situații de genul asta, este sa nu ma mai întorc niciodată acolo și sa îmi exprim nemulțumirile online.
Review-urile lăsate pe TripAdvisor, Booking.com și alte platforme online, pot urca sau desființa un hotel/pensiune foarte ușor, mai ales când scoți o suma considerabila din buzunar, și serviciile sunt deplorabile.
Din păcate in România serviciile oferite clienților lasă de dorit.
Eu lucrez in domeniul hotelier, într-un hotel de 5*( nu in România) cu Spa și stiu ce înseamnă ca un client sa se plângă ca a găsit un fir de par pe masa de masaj :))
Tu, ca sa eviti o recenzie negativă pe undeva, ii oferi gratuit un pachet cu masaj și tratamente faciale, de 3-4 ore, pt doua persoane 🙂 si toată lumea e fericita.
In afara țării expresia “clientul tău, stăpânul tău”, chiar e respectată :). In România putine locuri se gândesc la calitate si nu cantitate.
Toate cele bune 🙂
Comentariu beton!23
A luat doar prosoapele???
Io luam tot ce se putea: șampoane, săpunuri, hârtie igienică. Absolut tot. Le lăsam ălora căruțu’ gol.
🤣🤪🤣
Comentariu beton!98
Lasă, că io i-am văzut pe unii și cu căruțul pe stradă. Bine, de la Lidl…
Comentariu beton!41
@Anel: am văzut și io.
Dacă-i iei roțile jos și-l întorci cu curu-n sus e cel mai bun grătar. 🤣🤣🤣
Comentariu beton!45
Hartia igienica chiar se merita sa o iei la cat s-a scumpit ahahahhaahahahah
Comentariu beton!25
@Abi: io nu la preț mă uit, ci la câte straturi are. O prefer p-aia cu 4. 😎
Comentariu beton!20
Legai căruțul de mașină, (că) cum ar veni. 😜
Comentariu beton!14
Cand ai astfel de ocazii nu mai stai sa numeri straturi, iei ce apuci!
Presupunand ca-i din aia cu 1 strat (de culoare gri, numai cunoscatorii o stiu), asta e, o invarti de 4 ori pe mana ca sa obtii rezultatul dorit.
Comentariu beton!27
Nu. Le-as fi facut plangere la ANPC si incercam si la ANAF pt banii luati pe micul dejun si parcare. Cadou de anul nou.
Comentariu beton!137
Nu.
M-aș fi folosit de fiecare pârghie pe care aș fi avut-o (discuție cu managerul, review negativ, plângere ANPC), în funcție de gravitatea lucrurilor care m-au deranjat, dar n-aș fi luat ceva xe nu îmi aparține.
E posibil ca prosoapele alea să se impute cuiva care nu are nicio vină pentru ce a pățit el. 🤷🏼♂️
Comentariu beton!288
@Lucian, asa este, prosoapele le vor plati cameristele care si asa au un salariu de mizerie…nu e vina lor ci a conducerii hotelului! Eu nu plec dintr-un hotel fara sa las ceva banuti pe perna, pentru cameriste iar despre nereguli/nemultumiri astea le scriu acolo unde trebuie. Repet: vina e a celor ce detin hotelul nu a personalului…
Comentariu beton!49
Două rele nu fac una buna🤔
Comentariu beton!106
karma ar fi fost reprezentata de un recipient cu pipi care ar fi stropit in mod magic si absolut accidental toate prosoapele folosite pentru a rezerva locurile la piscina
si pe cele de pe hol
si ceva mochete
plus cel putin un crevete crud bine ascuns intr-un loc strategic
p.s. 2 prosoape nu compenseaza mizeriile descrise. recenzii publicate peste tot ar fi ajutat mai mult
Comentariu beton!59
Tie ti-ar placea sa te trezesti ca in camera ta ai primit prosoape stropite cu pipi de vreun nebun? Ca poate camerista nu e atenta si nu se prinde de isprava.
Practic, te razbuni aiurea pe altii, care n-au nicio vina.
Comentariu beton!53
(:
Nu condamn schimbarea proprietarului prosoapelor. Eu n-aș fi luat pentru că nu aș fi avut tupeu. Sunt mai fricoasă puțin.😁
Comentariu beton!16
mic-dejun prosop
parcare halat
piscina papuci casă
____________________________
TOTAL MULT PE MINUS
PS f.tut ziua unuia sau mai multor mienegieri dup’acolo ar fi fost mult mai pe gustul meu
Comentariu beton!60
@Costică, hai papucii – îi iei, ăia sunt moca, prosopul, îi mai găsești loc îl iei și pe ăla, bă nene, dar halatul ăla e voluminos, unde dreaq îi mai găsești și ăluia loc în bagaj? Și asta o spune un maestru al împachetatului de bagaj.
Comentariu beton!28
Nici vorbă să fi făcut așa ceva. La măgărie nu se răspunde cu hoție. Aș fi vorbit cu managerul – fie și numai ca să mă descarc – și aș fi relatat experiența avută pe toate platformele posibile. Și aș fi înjurat suculent. Și gata, viața merge înainte, a fost enervant ce-i drept, însă nimic dramatic.
Dar să fur? Wtf, asta e soluția pentru un serviciu necorespunzător? Furtul?
Nu m-aș mira dacă prietenul și-ar dori și el “o țară ca afară”. Dar s-o facă alții, că el fură prosoape între timp 🙄
Comentariu beton!283
Asteptam comentariul asta!
Comentariu beton!13
Cred că nu. Io n-aș fi făcut mi-ar fi frică să nu fiu văzut, m-aș face de rușine. Da’ nu-l condamn. Înainte de ’89 aveam un prieten care de fiecare dată când ieșeam la vreo terasă, restaurant etc. și nu-i puneau berea la semn în halbă, lua câte ceva de-acolo: ceșți de cafea, pahare…de toate. N-am mai ieșit cu el, mi-era frică. Nu erau camere video pe-atunci, da’ totuși…
Comentariu beton!25
am un coleg… nu zic că-i bătrîn, da’ a prins studenție pe vremea lu’ neanicu; care, atunci cînd mergea cu colegii la bere, ca să nu aștepte, spărgeau imediat o scrumieră; ospătarul striga: zecelei! iar ăștia răspundeau: șișaseberi!
după cîteva zile, cam 4-5 scrumiere, vine ăsta la ei: măi băieți, vă rog io, o să am bere rece pentru voi, da’ nu mai spargeți scrumiere, că rămînem fără…!
Comentariu beton!104
@costicămusulmanu, da, și scrumiere, de toate lua. Aveam camera unde locuiam cu chirie, pentru că locuiam împreună, mobilată cu serviciu de cafea, pahare, chiar și scrumiere, toate inscripționate cu OJT Dolj, majoritatea luate de la Hanul Doctorului. Bine, eram complice atâta timp cât plecam împreună. Eu i-am zis prieten, da’ mai nimerit era coleg de cameră, pentru că locuiam într-un cămin de nefamiliști și eram colegi de serviciu.
Comentariu beton!20
Nici nu mi-ar fi trecut prin cap așa ceva. Și condamn categoric gestul care e, fără menajamente, o hoție. Mult mai grav decât să lași prosopul pe șezlong (asta ținând de educație). Adică fix ce l-a deranjat pe domnul respectiv.
Comentariu beton!103
Le-as face reclama negativa, review-uri negative (dar corecte), incercat sa previn pe cei care se mai duc acolo. Next time: Bulgaria, Serbia, Austria, Grecia, Croatia – avem de unde alege
Comentariu beton!53
Nu. Mai rămânea să ia și 3 furculițe, pedeapsă pentru mic dejun facturat degeaba. De acord cu Greta: hoția nu e scuză pentru serviciile sub nivelul așteptărilor. Faci reclamație, ceri să vorbești cu managerul, scrii review-uri proaste peste tot, dar nu faci așa ceva.
Comentariu beton!86
Nu.
Reclamatie la sef.
Reclamație la manager.
Recenzii negative.
Insistat până se rezolvă.
Absolut tot ce nu a fost ok.
Pe banii mei, nimeni nu mă ia drept fraier.
Comentariu beton!81
Este furt – pur si simplu – ce nu poate fi justificat datorita problemelor pe care le-a avut la hotel!
Comentariu beton!61
Am patit-o si eu cum a patit-o prietenul tau, dar intr-un hotel din Franta. Pe deasupra am mai gasit si o pereche de chiloti de dama chiar langa pat… Am facut reclamatie la receptie si am scris un review nu tocmai magulitor. Dar de furat tot nu am furat nimic. Nu as fi cu nimic mai buna fata de cei care gestioneaza hotelul.
Comentariu beton!59
Chilotii trebuiau mirositi ! Cu asa ocazie nu te mai intalnesti in viata asta…
Comentariu beton!19
@gigi, oooo daaa, să înțeleg că tu ai un fetiș cu chiloți, cum vezi o pereche de chiloți cum bagi nasul în ei… ca să nu ratezi ocazii importante asa-i?
Comentariu beton!18
@gigi, Nu ma bag la chestii din astea🤢 Data viitoare cand oi m-ai gasi o pereche de chiloti ti-i trimit prin posta. Ca sa ii mirosi tu.
Comentariu beton!15
@Adina, am tot calatorit prin Europa, am gasit hoteluri si bune si mai putin bune dar Franta e de departe cea mai „de merde”: hoteluri exagerat de scumpe cu camere mici, murdare, cu mobilier invechit si mic dejun scump la care primesti doar un croisant si-o cafea apa chioara. 🙂
Comentariu beton!15
@Lucia în ultimii 12 ani dacă am fost la 2 hoteluri, în rest pensiuni, airnbnb. Anul trecut am încercat Gîtes de France care m-a trimis în curtea unui țăran. Tipul, meseriaș bun, a făcut o căruță țigănească irlandeză de decor (adică nu putea circula). O singură cameră pe post de dormitor, bucătărie, sufragerie plus baia. A fost mișto, nu ne trebuia mai mult, găteam ce pofteam. Era baza de unde exploram zona, de la Fontainebleau la Versailles.
Absolut nu
Comentariu beton!23
Serios? „Compensarea” aceea o va resimti exclusiv persoana careia ii vor fi imputate lipsurile. Ca sa nu mai spunem de varianta extrema in care va fi etichetata ca „hoață” sau de neincredere si la o adica nu numai ca isi va pierde locul de munca dar va avea dificultati in a isi gasi altul nou.
S-a mai spus deja si in alte comentarii. Variantele normale de rezolvare ale problemelor ar fi trebuit sa fie reclamatiile (de la fata locului pana la protectia consumatorului) si la o adica prezentarea faptelor cu „nume si prenume” in mass media, inclusiv pe blogul prietenului, adica al dvs. in cazul de fata.
Comentariu beton!54
Nu as fi luat prosoapele, dar meritau agitați niste manageri.
Am mers la un hotel cu ceva stele (căzătoare) din Oradea… plănuisem 3 nopți. Am plecat după 2 din hotelul cu pretenții, pe hârtie.
În cameră nu făcuseră curățenie decât superficial, pânze de păianjen peste tot cu tot cu insecte prinse în ele și cu tot cu proprietari, baia vai mama ei, toată lipită cu silicon și ieșea apa de la dus și toaletă prin toată baia pe jos, iar mobila era înțepenită în timp prin anii ’90. Așa e când mergi împreună cu prietenii pe recomandarea lor că e mișto hotelul 😂. Am discutat la recepție că e de cacao toată treaba și au vrut să ne facă „upgrade” la un apartament. Am mers cu ceva manager să îmi arate apartamentul și eu îi arătam pânzele de păianjen și cum circulau painajenii pe pereți. 🤦
Comentariu beton!34
Nu, nu e ok ca le-a luat.
As fi semnalat la receptie orice neconcordanta.
Sunt sigura ca ” mai sus” nu stie nimeni de micile scapari de genul asta.
Se pot remedia.
Eu sunt de parere ca nu e ok ca a luat prosoapele alea. Le-a luat ca sa ce? Sa isi aduca aminte ce sejur naspa a avut?
Sau sa faca ” o romaneasca’ in genul ” va arat eu voua, va saracesc cu 200 lei”
P.s.
Pe holuri exista camere de supraveghere in toate hotelurile mai mari.
Comentariu beton!51
Nu, nici vorbă.
Dar le-aș fi făcut ședință cu lista în mână în fiecare zi.
Și de fapt merg cu prosoapele mele colorate , nici nu mă ating de ale lor.
Doar pe podea la bie pt ieșirea de la duș.
Comentariu beton!27
Si eu imi iau prosoape cu mine in vacanta, am o retinere mare in a le folosi pe alea de la hotel, credeam.ca sunt singura ciudata.
Comentariu beton!14
Noi pe langa prosoapele personale ne ducem si cu lenjerie de pat dupa noi. Cearceaf, alt cearceaf sub cearceaf, perne cu fete de perne, pilota si cearceaf plic aferent. Alea ale lor direct in dulap. Asta oriunde, ca e hotel multistelar sau pensiune.
Off topic: yey, au dispărut voturile negative, pavlovienii dislike this 😂😂😂
Comentariu beton!21
Da, m-am trezit cu curu’-n sus azi și-am intrat pe articolul de aseară. Când am văzut câte dislieks avea orice comment, mi-am zis că merită să încerc și asta doar cu likes.
Mie-mi place cum arată, pare că suntem blog de redescoperite d-alea care-și ating sinele dimineața. :)))))
@MV: da, arată mult mai curat acum.
💪😎👍
Comentariu beton!11
@MV
O să-l ai pe conștiință dacă moare boul de necaz 🙂 🙂 🙂
Comentariu beton!14
@andu YY: îi plătesc io copârșeu’.
🤣🤪🤣
Comentariu beton!13
băi, mie nu-mi place; arată steril ca un bloc operator…
pare un cenaclu d’ăla de bărbați puternici, așezați în cerc, care dezvoltă mișcări de du-te vino cu mînuța;
pare că heitării îs hotelu’ și noi tocmai ce le-am furat 2 prosoape…
Comentariu beton!42
@costicăm, credeam că e evident că glumesc. Nici mie nu-mi place cum arată, în plus, după cum ziceau mulți de pe aici, dislike-urile au rolul lor. Dar deocamdată ne mișcăm așa, până înțelege micuțul hitler că-mi ia nici 3 secunde să fac sa dispară mânuțele roșii.
sorry man, am atenția unei femei pe cale să nască fără epidurală, am gîtuțul inflamat…
Comentariu beton!19
Este furt în toată regula, fără menajamente! Ca să nu mai zic ca mi se pare asa un gest de răzbunare inutilă care nu folosește la nimic și îl descalifica pe autor! Pe principiul asta putea sa plece cu TV-ul din camera, ca ala sigur acoperea contravaloarea serviciilor plătite, de care nu au beneficiat. Problemele se puteau rezolva frumușel la recepția hotelului( sincer mi se pare ridicol ca a acceptat sa plătească pentru un mic dejun nemâncat) și categoric postat un review în care sa fi povestit toată aceasta experienta.
Acum sa va spun ce am pățit eu. Am fost plecați câteva zile la un hotel cu complex acvatic cu apa termala. Rezervat 3 camere, toate pe numele meu. În camere, pe lângă setul de prosoape obișnuite, albe, de baie, erau și 2 prosoape albastre, speciale pentru piscine. Facem noi bagajele la plecare, le spun celorlalți sa se asigure ca sunt toate prosoapele în cameră (într-una din zile rătăcisem unul la piscina, dar l-am recuperat), predam camerele și plecam. Peste o ora ma trezesc ca ma suna de la recepție să-mi spună ca din camera X lipsește un prosop albastru. Eu, foarte convinsa, neg vehement! În viata mea nu am plecat cu ceva de la hotel. Ajungem acasă, desfacem bagajele, într-unul din ele trona chiar deasupra, ghici ce, prosopul albastru!! Sun la recepție foarte spasita, îmi răspunde aceeași tipă, ma recunoaște, ii explic situația, cu scuzele de rigoare și ma ofer sa plătesc contravaloarea prosopului. În același timp, ii promit solemn ca returnez prosopul cu prima ocazie când voi avea drum în zona, deși acum, când scriu, ma gândesc serios să-l trimit prin curier. Va spun sincer: a fost profund impresionată ca am sunat înapoi sa recunosc fapta!
Ca tot sunt la capitolul asta: ce ziceți de ăia care pleacă de la hotel cu halatele de baie inscripționate cu numele hotelului și le scot apoi în lume cu nonșalanță, deși este evident de unde porvin ele și cum au ajuns în posesia purtătorilor?!
Comentariu beton!74
Pierrine, sunt hoteluri care pun la vanzare halate personalizate cu numele hotelului/resortului. Eu de unde stiu ca l-a ciordit sau cumparat? 😁
Comentariu beton!14
@Oana, știu ce spui. Dar întâmplarea face ca am stat și eu în vreo câteva din hotelurile alea și știu sigur ca nu au halate la vânzare.
Comentariu beton!11
oliuuuu, ce făcuși, @Vasilescule, ne lăsași fără heitări!?
plaginu’ dă țînut minte cine s’tem nu-l reparași, acu’ alungași și heitării? mîine-poimîine te văd pe patreon?! păi d’aia am murit noi la revoluție?
Comentariu beton!28
A, nu, heitării sunt aici. Dar jur că mi-ar plăcea să le văd fețele în acest moment.
Mișto ar fi să se revolte în scris 😂 să te ia de urechi pe față, abia aștept să văd cât îi/îl ține fără să ia atitudine că le interzici dreptul la orice
Comentariu beton!20
Ca o persoană care a trăit destul de mult pe la hotel, o mică discuție cu unul dintre manageri, asta dacă nu reușea să rezolve cu recepția, cred că ar fi rezolvat mare parte din problemă.
Nu aș fi luat prosoapele alea sub nici o formă. De obicei cam toate hotelurile au camere și s-ar putea ca să se întoarcă împotriva prietenului.
Karma is a bitch!
La toate hotelurile mai de Doamne ajută la care am stat în România, excepție făcând cele de la mare în plin sezon estival, totul a fost la superlativ. În România, cel mai mișto m-am simțit la Crystal Palace în București. Pe afără sunt prea multe să le enumăr, dar cel mai mișto care îmi vine acum în minte a fost hotel Hyatt din Alger.
Comentariu beton!31
Hyatt e lanțul hotelier cel.mai misto si dupa este Sheraton in opinia mea care calatoresc in interes de serviciu si sunt lanturile cu care angajatorul are un deal f bun.Nu am avut nicaieri in lume nicio priblema la ei fie ca fost Europa middle East sau Africa.
@Aura Gustescu, dintre hotelurile unde am avut plăcerea să mai stau și serviciile au fost extraordinare: Pullman, Intercontinental, City Season, Van der Valk, Mercure, Holliday Inn.
@BaGheRa, Van der Valk din Mechelen? 👌
@AdinaE, nu în Belgia, la Van der Valk am stat în diferite locații în Olanda acum foarte mulți ani.
Eu as fi luat toate prosoapele si as fi ocupat cu ele toate sezlongurile inainte de plecare.
Comentariu beton!38
N-aș fi luat nimic, că nu egala oricum gaura din buget. As fi mers pe vorbit cu ei până își dădeau seama că nu plec până nu îmi pun prețul promis și adio. Cred că mai tare doare review din ăla cu dovezi ca e măgari, dar pe tot ce înseamnă media.
Zic și eu….
Și despre partea a doua…. Ador codarea verde. Ce frumos arată!!! 🍀
Comentariu beton!16
Sub acțiunea stresului și a banilor plătiți în plus,și a efortului neanunțat,mai că luam și 5 prosoape,că ăștia suntem în casă,și șampoane,gel de duș,că erau oricum în cantități mici,individuale…merg pe ideea în care omul a vrut să conteste plata serviciilor care erau anunțate ca gratuite și n-au fost,dar pur și simplu a fost pasat de la un om la altul,ceva gen „nu știu,colega care v-a taxat”.
Tocmai de asta aș fi făcut reclamații peste tot și un scandal de cred că mă plăteau ei pe mine să plec. Dar să fur prosoape? Atât de puțin să mă ducă mintea, oricât de furioasă aș fi? Să nu mai zic că, dacă vedeam că nu se schimbă nimic în prima zi, mă îmbarcam și plecam, cu riscul de a face Revelionul în mașină
Comentariu beton!22
Am doi colegi care, de fiecare dată, pleacă de la hotel cu câte o cană, altfel nu se simt sănătoși.
Au o colecție impresionantă de căni.
Cred c-o să mă pun să colecționez menajere. Să aibe 25-30 ani.
🤣🤪🤣
Comentariu beton!41
Suuuper !Am vrut sa-ti dau 2 manute verzi ( ca rosii n-am cum !),dar nu am cum .
Noi avem un amic care până acum vreo 8 ani nu rata niciun club nou-deschis. Din fiecare își lua la plecare, ca suvenir, un pahar/ceașcă, obligatoriu din sticla. Pe atunci visa să-și deschidă el însuși un club și prospecta oferta de vesela. Ne-am dat seama de chestiune când am mers o data în vizita și hai sa ne facă o cafea. El, foarte mândru de colectia acumulata: alegeți din ce vreți sa beți! Jur ca nu lipsea de acolo niciun club din București, 2 rafturi pline! Nu, nu era cleptoman. Doar colecționar. Între timp a dobândit un băiețel care ii ocupa tot timpul 😁
Făceam agitație, eventual îl chemam pe nenea ăla nesuferit de la ANPC cu televiziune cu tot, nici papucii nefolosiți nu îi iau, de obicei îi port. Prosoape sau alte servicii plătite le cer fără drept de apel, dacă nu se rezolvă îmi cer banii
înapoi și plec fără remușcări. Da’s io mai nervoasă așa și nu îmi place să dau cu banii de pereți, plătesc un serviciu și trebuie să fie livrat exact așa cum ne-am înțeles.
Comentariu beton!20
Nu este ok, nu as fi luat nimic. Sunt de parare ca o discutie cu cineva din management-ul hotelului ar fi rezolvat mare parte din problemele care au aparut (sau poate chiar toate).
Daca esti un gentleman, trebuie sa fii tot timpul, nu doar din cand in cand. Prietenul tau a luat o decizie proasta, parerea mea.
Comentariu beton!15
Nuș’ de ce am bănuiala că prosoapele alea nu erau de calitate, adică nici măcar nu merita să le ciordească. Oricum, înțeleg frustrarea amicului respectiv.
Mulți scriu că trebuia reclamat, da, in principiu așa e, dar când ești obosit, stresat și ultima speranță de relaxare ți-o fwte un loc că ăla, cred că nu te gândești decât la cum sa o iei mai repede din loc să ajungi acasă. Să te refaci că te așteaptă munca din nou.
Pentru că de multe ori s-au dovedit că reclamațiile sunt aruncate la coș.Pierdere de vreme.
Bravo Bazil 🥇🏆pentru curățenia de pe blog!
Comentariu beton!13
Ba da, erau de calitate. 😉
Zic că nu e ok că a luat prosoapele. Era omul la nervi, dar nu a rezolvat nimic de fapt.
Comentariu beton!16
Nu înțeleg de ce a făcut asta. Eu nu aș face așa ceva. Care e logica? Să se răzbune? S-a simțit mai bine? Am mai văzut astfel de comportament și mi se pare destul de, cum să zic, primitiv?
Comentariu beton!16
Nu știu, arată-ne întâi prosoapele. 😁
Boss, la mine e complicat să plec două zile pe undeva, că suntem patru. E mai mare daraua decât ocaua. Nici nu mă gândesc să plec undeva și să fie mai puțin de patru zile, să simt și io că trăiesc. Ah, și încă ceva, la revedere hoteluri, când suntem așa mulți. 😀
O discutie cu managerul receptiei, managerul „on duty” sau managerul „al mare” ar fi rezolval problema. Fiindca se prea poate intampla xa cei care lucreaza in receptie sa nu fie la curent cu ofertele postate de departamentul vanzari. Sau sa fie abia angajati si sa nu fie la curent cu nimic.
Oricum nu as fi plecat pana nu facturau corect.
Aia cu prosoapele pe sezlong e calcatoare pe nervi dar rezolvabila si aia.
Si da, furtul celor doua prosoape mai mult ca sigur a facut rau altor angajati, nu celor care i-au generat inconvenientele.
Niste reviews negative ar fi fost o razbunare mult mai eficienta.
Comentariu beton!26
Nu cred că aș fi făcut asta, dar în schimb aș fi făcut un pic de „gălăgie” pe acolo, după care aș fi făcut publică întâmplarea, cu nume și tot. Publicitatea negativă îi ustură mai tare decât 2 prosoape.
Să-ți zic, să nu-ți zic? Bine, hai că-ți zic, până la urmă aici nu te cunoaște nimeni.
„Dar în schimb” este pleonsam. N-are rost să le folosești pe amândouă, e redundant. Fă un test, scoate unul dintre ele și-o sa vezi că nu schimbă cu nimic sensul frazei.
@Mihai, mulțumesc, nici nu mă gândisem 😀
Comentariu beton!14
Eu m-aș fi pishat in piscina
Daca are soluție din aia care colorează apa… 😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ce, ieșea avatar…
Nu.
N-are a face un lucru cu celalalt.
E deranjant sa te duci cu jalba-n proțap pentru fiecare lucru în neregula dar dacă ai avut ghinionul sa nimerești prost pe banii tai…aia e…te duci și sesizezi toate neregulile pana se rezolva.
Eu sesizez și sunt de buna credinta, oamenii mai și greșesc, pana când rezolv.
Stiu ce înseamnă lipsa personal și angajați mai puțin muncitori, oricât de bine/corect i-ai plăti.
Situația a fost, oricum, neplăcută, și m-as fi enervat sigur pe toate „micile chestii” dar nu as fi compensat asa.
Nu, asta in niciun caz. ANPC, televiziuni, asta da. Pentru că:
1. Furtul rămâne furt, indiferent de circumstanțe
2. Pentru prosoapele alea va fi taxată o amărâtă de cameristă cu salariu minim pe economie, nu vreun manager
PS: parca e prea liniște pe aici fără mânuțe roșii. Adică nu, nu liniște, nu știu cum sa zic…așa, zen
Comentariu beton!24
Nu, n-as fi luat prosoapele, dar faceam un scandal la receptie de sculam tot hotelul! Nu plecam pana nu rezolvam problema. Nu e vorba de bani, e vorba de principiu!
Comentariu beton!33
Sigur ești rudă cu a mea nevastă.
Comentariu beton!18
Si cica sa boicotam vacantele in Austria. Well, no.
N-aș fi luat prosoapele, dar aș fi făcut scandal la fiecare problemă. Și la final m-aș fi dus să-i spun că stă căruciorul pe hol și cameristele nicăieri. Că dacă erau la curățenie într-o cameră, ar fi fost ușa deschisă și prietenul tău n-ar fi putut lua. (Mă enervează teribil la hotel, dimineața devreme, când oamenii dorm și cameristele se strigă una pe alta de parc-ar fi singure pe lume: Maricico, hai la cafea!)
Arată foarte bine blogul așa, numai cu verde.
@costicămusulmanu, am râs tare la treaba cu berile și scrumiera😃
Comentariu beton!22
Și al meu soț a venit din Napoli cu un prosop de bucătărie. Moama, ce bodoganeala am tras acasă. Dar nu a vrut sa și-l însușească, pur și simplu nu tine minte ce prosoape avem. Ca eu am pitic , și nu folosesc decât prosoapele personale.Numa’ când îmi închipui cati se șterg la dos cu prosoapele hotelului și cât de vag sunt ele spălate cu apa călduță, la program de 30 minute și îmi trece instant cheful de a le utiliza.
Iar prietenul tău a pedepsit menajera, ca ea are inventarul, managerul e tot bine mersi, nici măcar nu va afla ,,oroarea” .
Comentariu beton!13
Doamne fereste!
Eu n as pune un deget pe prosoapele de la hotel, calatoresc tot timpul cu ale mele. Ma rog, nu despre asta e vorba.
S a mai spus, e furt si punct.
PS Manutarosie, buna dimineata 🙂
Comentariu beton!19
Nu cred ca s-a simtit mai bine dupa ce a luat prosoapele, a fost doar un impuls.
Una dintre povestile spuse de tata de n ori la mese mai mari e cum a mancat el gratis la un restaurant doar pt ca i-a spus bucatarului ca ciorba de burta avea prea putin usturoi si ardeiul nu era iute. Bucatarul a fost ff incantat de feedback, a remediat situatia si l-a recompensat pe tata. Toata lumea fericita si cu lacrimi pe obraz. De atunci spune mereu ce il deranjeaza la restaurant, dar nu a mai mancat gratis :))
Concluzia: pt cei care tin la afacerea lor, sugestiile si reclamatiile sunt foarte apreciate. In vremurile noastre se pot face in vazul lumii asa incat sa fie informati si viitorii „pagubiti”.
Comentariu beton!18
Boss scuza-ma, dar „prietenul” tau pe langa faptul ca este hot este si FRAIER. Cum pana mea sa accepti plata parcarii, in conditiile in care prin oferta (presupun ca scrisa nu pe vorbe) s-a specificat ca este gratuita. Zic si eu.
Comentariu beton!24
Pățit și noi. Eu am ales să tai din suma totală. N-a comentat nimeni nimic.
Comentariu beton!17
nu, nu luam prosoapele alea sigur.
dar nici nu plateam in plus parcarea sau micul dejun, puteau ei sa le taxeze o mie de ani, cum le-au pus pe factura asa le si scoteau.
ai avut un articol : de ce ma iei de fraier? cam asa gandeam in locul prietenului.
Comentariu beton!23
Eu am o vorbă pe care o repet în varii situații: nivelul de cultură și civilizație se vede atunci când ești singur în vârf de munte și poți opta între a arunca carcasa unei conserve putăcioase și uleioase de pește sau a o baga in rucsac și a o evacua la gunoi în oraș, nu la o cabană. Repet, ești doar tu cu „mintea ta, în gândul ei”.
E valabil și pentru prosoape, tacâmuri, veselă cu logo de hotel luate că suvenir,ca să nu vorbim de răzbunare.
Cunoscutul tău (refuz să cred că ai astfel de prieteni) a dat dovadă de mai multă mârlănie decât hotelul și nu a corectat cu nimic situația de acolo
Comentariu beton!45
Nu aș fi luat prosoapele. Absolut nu! Nu furtul este soluția la neatenția sau nesimțirea personalului hotelului de la recepție. Însă, nu aș fi plecat de acolo până ce nu i-aș fi trecut puțin prin furcile caudine și i-aș fi pus să îmi scoată din cheltuieli tot ce au „încărcat” aiurea. Ca ultimă soluție aș fi lăsat: poliția pentru a face plângere pentru furt de pe card(pentru servicii de care nu am beneficiat), protecția consumatorului și anaful.
Peseu’: Am organizat atât de multe evenimente corporate de-a lungul timpului la hoteluri de 4, 5 stele, în țară și în afară, încât pot afirma cu certitudine că unele hoteluri fac asta din obișnuință(cine se prinde-se prinde, cine nu-aia e!), iar alții, pur și simplu pentru că au angajați cu capul in nori.
Oricum ar fi, în 99% din cazuri se rezolvă cu un șef de recepție.
Peseu’ 2: sper că prietenul tău într-adevar nu a fost filmat când a luat prosoapele.
Comentariu beton!12
Buna dimi! Era mai palpitant cu mânuțe roșii. Eu personal nu am dat decât la vreo aberație imensa. In rest cred în dreptul la libera exprimare. La faza cu hotelul: per total comportament nasol din partea hotelului, mai ales că prețul a fost foarte mare. Dar, că peste tot, omul sfințește locul. Degeaba se lauda managerii că ofera de toate daca angajatul cu care relaționezi e aerian și nu știe să îți dea o informație simpla. La ultima remarca nu prea e vina hotelului… Eventual daca ar fi fost un angajat care sa supravegheze acest obicei românesc strămoșesc de a lăsa prosoapele pe sezlong și să impună o mica regula in sensul asta. A fost simpatic prietenul că a luat prosoapele, nu mi ar fi dat prin cap. Eu sunt invers, am o frica sa nu cumva sa plec cu ele din greseala. In schimb iau șampon, săpun, papuci.
Păi există libertatea de exprimare,io-te cum fac eu acum, când îți scriu ție!
Mojo, libertatea de exprimare înseamnă, după cum ii spune și numele, să îți exprimi părerea despre ceva. Haterii care dau dislike fără să citească articolele sau comentariile ce exprimă?
Arată un pic ciudat doar pe verde, că ne obișnuiserăm toți cu cele două culori, dar mi se pare extrem de relaxant așa. M-aș bucura să rămână doar mânuțele verzi, iar cei care vor să-și exercite dreptul la liberă exprimare n-au decât să o facă în scris 😉
Putea să facă reclamație, să vorbească cu managerul, plus review negativ pe platforme, pe site-ul hotelului, pe oriunde se putea. Gestul este josnic și nu îi găsesc niciun fel de justificare. Plus că, probabil, o cameristă sau alt membru al personalului va fi trasă/tras la răspundere pentru prosoapele lipsă. Și, de obicei, acestea sunt de foarte bună calitate în hotelurile cu ceva ștaif. Trebuie să îndeplinească multe condiții ca să primească steluțele alea. Că personalul/managementul e mioritic și se comportă ca atare e o altă discuție.
Comentariu beton!16
Off topic. Breaking news: cazuri de harakiri in România. Poliția face cercetări intense pentru a descoperi cauzele tragediilor inexplicabile. Nu s-au descoperit note explicative la fața locului, însă la examinarea istoricului de căutări pe internet al victimelor a fost găsit un cunoscut blog de succes. 😜😜😆
Comentariu beton!13
Fix asta i-am zis si eu lui MV: dacă aud la radio despre un val de sinucideri, o să știu a cui este vina
N-as lua prosoapele si nici altceva. As vorbi cu un sefutz, as da recenzii pe măsură cu toate ca in Romania nu intereseaza pe nimeni de nimic, deci orice ai face tot degeaba e. Industria de ospitalitate e in ceață si plina de angazajati foarte dar foarte prosti si nesimtiti
Cred că ți-a luat amicul și cratima din „👉 Li sa promis parcare gratis pe perioada cazării. ” 😅
În orice caz, nu le-aș fi luat. Pe lângă că nu mi se pare ok, la ce servicii au oferit, probabil le-a luat cu tot cu ciumă pe ele.
Comentariu beton!13
Dap, la el era. Bine că mi-ai zis, că n-o găseam nicăieri.
Pe scurt, amicu tău nu are cojones cât să nu plătească pentru serviciile de care nu a beneficiat, servicii ce cad (bănuiesc) în responsabilitatea ospătarului, a recepționerului/-istei sau chiar a conducerii hotelului, dar are cojones să subtilizeze niște prosoape de care răspunde camerista.
Felicitări bravului urmaș al dacilor liberi, român autentic, incapabil să își apere drepturile, dar degrabă furăcios!
Comentariu beton!41
@ MV, bravo pentru inițiativa de eliminare a diszlaicurilor.
Cum zicea un cântec de pe vremea noastră „niciodată să nu uităm de cei mai triști ca noi”
Furatul prosoapelor e traditie la romani. Unii le fura ca sa isi aduca aminte de locul unde au fost cazati 🤣
Urat gest, foarte urat.
extrakkt, fix romanii au inventat aceste metehne.
nu as fi luat nimic, nu as fi platit nimic in plus.
ma intriga faza cu prosoapele. am citit ca cativa nu le folosesc pe cele de la hotel, de ce oare? parca am simtit mereu miros de dezinfectant, stiu ca sunt spalate industrial, nu le spala tanti oana ca sa faca un ban in plus. stiti ceva ce nu stim noi restul?
Complicată treabă ostoirea disconfortului. Ieri a fost un comentariu despre cineva care compensa într-un mod cam ciudat disconfortul întâlnit în trafic sau când patul îi lovea degetul. Dădea dislike-uri pe bloguri. Desigur, a lua prosoape de la un hotel pentru a compensa disconfortul trăit acolo nu e același lucru. Dar mie mi se par cam din același registru. Al faptelor pe care nu le înțeleg, adică. Ceea ce-mi provoacă un ușor disconfort. De aceea, întreb: cum, mai exact, a funcționat legea compensației în situația de astăzi?
Comentariu beton!18
Nu,ca paguba era mai mare decat valoarea…carpelor !
Nici nu cred ca ti-e amic,cunostinta,dar…prieten ? Nu prea cred !
Oricum ,rezolvat sau nu,gestul este urat .
Da’ de ce nu mi-ar fi prieten? Ai impresia că eu sunt responsabil pentru buna creștere a prietenilor mei? Dacă ziceam că e copilul meu, înțelegeam, dar așa…
Uite, pentru cometariile de genul ăstuia, vreau dislike-urile înapoi.
Comentariul Nicoletei mi-a adus aminte de o prietenă care era destul de contrariată că eram prietenă cu o altă persoană, foarte diferită de ea. Și era cumva la modul „Vine și cutăreasca? Uf”, dacă era vorba de ieșit undeva împreună. Eu am pus-o pe seama faptului că sunt oameni care cred cu tărie în „cin’ se-aseamănă, se-adună.” O vorbă cu care rezonez și eu. Dar rezonez uneori și cu „ce ne unește este mai puternic decât ce ne desparte.” Pe de altă parte, mai există în mentalul colectiv și „spune-mi cu cine te însoțești, ca să-ți spun cine ești.”, care se aplică deseori și în ceea ce privește prieteniile. Asta mi se pare o vorbă foarte discutabilă, ca să nu zic chiar controversată.
@Mihai Vasilescu io aș fi pariat că ai băga iar dislike-urile doar pentru că nu pune spațiu după semne de punctuație ci înainte.
nu, nu se face asa ceva! cineva va iesi lipsa la inventar.
o experienta similara, dar nu chiar la acelasi nivel, am avut noi la un hotel din Poiana.
mergeam in fiecare an la inceput de decembrie ca sa serbam ziua omului, mai ales ca inainte de sarbatori erau si niste oferte, ma rog!
oricum preturile erau tot mari, dar nu chiar astronomice si ne gandeam noi ca merita banii piscina lor, pe care eu o consider cea mai misto din Poiana – hotel Piatra Mare.
doar ca doua zile la rand n-a mers cablul tv. in prima zi si-au cerut scuze ca e o avarie in toata poiana, a doua zi la pranz tot nu mergea. am reclamat iar la receptie, a venit o echipa de doi muncitori si au remediat. asta nu ne-a placut, ei ar fi trebuit sa verifice daca dupa remedierea avariei generale merge cablul in camere. a trecut si asta!
a doua zi, cand am revenit de la o plimbare, pe etajul nostru faceau un pic de renovare. un pic, vorba vine! ca era un zugrav cu scule, var, scara… cam multe pentru gustul omului, care platise o poala de bani ca sa vina la relax, nu la renovari.
de unde tocmai plecase, btw!
am sunat iar la receptie si le-am zis ca nu e normal sa vad var si scari cu bidinele la banii astia!
drept pentru care au strans imediat calabalacul si-a disparut zugravul.
in schimb, au venit un manager si cu o chelnerita, si-au prezentat scuzele si ne-au adus o tava cu branzeturi bune si struguri plus o sticla cu vin si pahare de cristal. totusi eram niste clienti vechi si stabili, meritam o compensatie!
ei, parca ne-a mai trecut supararea
pana anul asta cand ne-a lovit direct, iar: au marit de patru ori pretul camerei, exact in perioada pe care o vizam noi.
pa si pusi! adica sunt de acord sa platesc un pret corect, nu sa ma fure pe fata!
Comentariu beton!24
Ah, ah, nu v-au uitat! V-au pus la catastiful de clienți nedoriți de care mai bine se lipsesc.
Nuș ce sa zic, daca au făcut bine sau nu… In general pierderile se imputeaza celor de serviciu, adică s-ar putea ca tocmai camerista sau femeia de serviciu sa fie taxată pt prosoapele alea lipsa…
In schimb as fi făcut un review veninos pe cât mai multe situri de referință și aș fi recomandat …NOT hotelul respectiv. Mai ales daca face parte dintr-un lanț sau vreo franciză.
Zic asta fiindcă am făcut deja asta și s-au scuzat până la cer și înapoi și ne-au oferit mic dejun gratis și alte facilități, ce-i drept pe un sejur viitor, oferta pe care nu am mai accesat-o, dar așa, de triumf 😅
Nu, si nu din cauza ca sunt camere de supraveghere pe hol. De obicei cand sunt probleme le descriu in review-uri negative. Am reclamat la receptie chestii minore care s-au rezolvat in mare masura. O situatie deosebita a fost la un hotel din Antalia, cu doua rusoaice care vorbeau tare pe balcon pe la 3-4 noaptea, desi ne-am plans la receptie, n-au putut sa le faca sa taca, ba chiar in ultima noapte si-au adus si 2 companioni. Patasti! Cu ocazia asta am zis pas la Turcia deocamdata.
În Turcia rușii sunt clienții cei mai iubiți. Plătesc cum semnează alții ca primaru’. Întorși acasă fac cu emfază reclamă unde au fost. Sigur turcu’ (care doar își cunoaște bine pistolu’) le-a pomenit lui Olga și Natașa de niște cârcotași mioritici că de aia au adus și ăia doi ciolaveci.
Ah, preferam mânuțele roșii. Eventual odată apăsate să fie contorizate ca verzi.
Nu as fi luat nimic, dar ma certam cu ei in fiecare zi. Aseara m-am certat cu cei de la Profi, ca au preturi mincinoase la avocado si nu numai. #numaipotcuastia
1. Niciodată nu mi-a trecut prin căpuț să subtilizez ceva care nu îmi aparține;
2. Nu aș fi plătit în ruptul capului ceva ce n-am primit/utilizat/consumat;
3. Parcă n-are haz fără mânuțe roșii ! Simți că lipsește ceva, ca sarea în bucate parexamplu🤔
Comentariu beton!13
Nu, nu e deloc ok. Este furt. Care a fost imputat, probabil, vreunei amărâte de cameriste, în timp ce practicile deloc ok ale hotelului vor continua. Prietenul tău a avut un comportament pueril, ca să nu zic altfel.
Ce aș fi făcut eu (ce am făcut de fapt, că am pățit și eu cazuri de practici aiurea pe la hoteluri): reclamație la management (cu listarea în scris a inconvenientelor). Dacă nu se rezolva – reclamație la ANPC (pt rambursarea mic dejunului și a parcării), review-uri negative, evitat hotelul ăla pe viitor. Da, asta lua ceva timp, și presupunea ieșirea din zona de comfort.
Cum era vorba aia: vrem „o țară ca afară”? Vrem, dar s-o facă alții :))))
Comentariu beton!17
Merge si cate o zi pe pozitiv. Fara manute rosii. Nu plateam nimic din ce nu am primit. Faceam scandal si chemam un manager.
Nu e OK ce-a făcut, dar e de înțeles. Nu aș face așa ceva.
Chestia asta mi-a adus aminte de un banc vechi:
”După o petrecere de Revelion, soția discută cu soțul:
– Dragă, musafirii ăștia sunt hoți, ne lipsesc două farfurii.
– Care?
– Alea pe care scria Hotel Sinaia.”
Comentariu beton!37
Am o cunoștință care a lucrat cândva în servicii hoteliere in Israel. Ce mi-a povestit, m-a lăsat masca. Jur că merită hotelul un tratament cum se cuvine. Cam cum folosesc hotelul clienții israelieni de sărbători. Știți că la ei când e sărbătoare, nu doar că nu ai voie sa speli, dar nici sa te speli. Și nu merg nici lifturile. Și nici să tragi apa. Na să vedeți acolo ce e in prosoape ;))).
Acu vb serios, nu e ok. Review negativ pe booking și fb și gmaps
Nu pot sa nu ma revolt la comentariul asta. A auzit de la un prieten. De ce sa nu-i birfim pe jidani ca sint imputiti. Cum nimeni nu isi da seama ca e vorba de antisemitism? Evrei religiosi nu au voie sa faca foc de sarbatori, sau sa foloseasca aparate electrice. Repet religiosi. Dar sint tot felul de dispozitive care le fac sa functioneze automat. Si liftul e programat sa opreasca la fiecare etaj, ca sa nu se apese de butoane. Nu ma asteptam sa gasesc pe blogul asta un comentariu sa de abject.
Comentariu beton!20
Evreii nu folosesc electricitatea de vineri de cand apune soarele pana sambata la apusul soarelui( cei religiosi, sau practicanti). A trage apa la toaleta nu este conditionata de curentul electric. Imi permit sa presupun ca, cunostiinta ta a exagerat intr-un mare fel
Comentariu beton!17
@Cucurigu: Ce legatura are comentariul tau cu intrebarea pusa in articol? Din experienta proprie pot sa-ti spun ca nu este deloc asa cum spune cunostinta ta. Am fost de multe ori in Israel si am stat la hotel in perioada sarbatorilor.
@Libelula, pe mine nu mă crede @Cucurigu când îi spun că e analfabet funcțional.
Nu e nici o bârfă my dear, se cacasera in prosop și îl lăsau răsucit, pe jos. De ce nu te duci oleacă sa lucrezi in serviciul ospitalității sa vezi ce fac oamenii în hoteluri? Tu daca nu vezi ceva cu ochii tai înseamnă că nu există? Sau vrei sa vezi poze?
https://youtu.be/eUz4ZjtIFGg
@cucurigu fie si numai pentru tine merita readuse manutele rosii.
Whatabout-ism la maxim cu niste chestii inventate ca sa ce ?
ESTI UN BOU! Asta ca sa ma exprim delicat!
On topic: nu, niciodata. Adica te plangi ca te fura unii si apoi furi si tu pentru ca nu ai cojones sa iti aperi drepturile normal si civilizat? WTF?!?
@witewolf, degeaba, cred că poate să-i explice toată lumea de aici, omul efectiv este analfabet funcțional. Pur și simplu nu înțelege ce citește.
@ Bă ăla/ăia cu mânuțele roșii, în caz că n-ai crăpat până acu, să ne pupi în cur pe toți. Ia hai să vedem . zgura
Comentariu beton!19
Comentariul ăsta are prea puține mânuțe verzi.
Nu, nu aș fi luat nimic.
Aș fi plătit doar pentru ce am folosit (inclusiv parcarea chiar dacă mi s-a promis alceva) și aș fi făcut cunoscute practicile respectivului hotel, în toate mediile în care contează.
In nici un caz. Furtul e furt indiferent de motivatie. Plus ca nu e o rezolvare a problemelor expuse, si eventual vor fi imputate cameristei, care nu e responsabila de mizeriile practicate de onor apropitarii/managerii hotelului. Dar reclamatii pe ton civilizat si recenzii negative pe toate forurile posibile, si ocolit pe viitor locul cu pricina, asta da, chiar daca efectul se va lasa asteptat.
Comentariu beton!13
Eu nu înțeleg cum e relaxarea 2 nopți de revelion în România la hotel așa de mare, cu tămbălău, lume multă, agitație. Plus stat in trafic.
Există și pensiuni sau cazări mai deosebite la bani mulți, hoteluri mici, dar de 5 stele, adică așa poate ar fi relaxant și 2 nopți. Sau dacă tot au bani, cazare pe afară undeva mai aproape.
Nu mi se pare ok că a luat prosoapele, nu compensează. Aș fi încercat să-mi păstrez zenu’, să mă relaxez pe cât posibil, să plătesc doar ce nu era declarat deja gratis fără să mă cert prea mult, să le las review-uri proaste și să mă învăț minte să caut relaxare la hoteluri imense unde pierzi vremea navigând prin lifturi si holuri.
Nu. Avem prosoape suficiente acasa. D-alea bune, ca la hotel (dar nu luate de-acolo:)).
Un halat insa, nu mi-ar fi stricat…
Nu as fi facut asa ceva , nici nu mi-ar fi trecut prin cap 🙂
Daca pornesc de la premisa ca prietenul tau nu e un badaran oricare si isi permite sa mearga la un hotel scump are si un venit pe masura -> educatie superioara atunci nu inteleg de ce a ales calea asta sa zicem puerila de a fura 2 prosoape care cine stie cate c****i au sters – gest care nu rezolva absolut nimic , ba mai mult cum au zis si ceilalti in comentarii probabil ca va fi trasa la raspundere o camerista cand putea foarte bine sa discute cu un manager pt a semnala problemele , daca nu mergea asa ok atunci review-uri negative si/sau ANPC dar nu , dupa ce ca e taxat aiurea alege o varianta lasa de razbunare fara sens…
Comentariu beton!14
Nu stiu daca as fi luat prosopul, dar un mic scandal pe la receptie ar fi fost.
Se-ntampla oriunde ca serviciile sa fie deficitare. Si asta o spune unul care in ultimii 5 ani a stat prin hoteluri peste 700 de zile, doar peste hotare. Iti vine sa pleci cu televizorul nu doar cu prosopul. Cred ca dupa 3 – 4 saptamani si aia se plictisesc de tine si uita sa curete camera zilnic, sau sa schimbe prosoapele pe motiv ca nu le-ai lasat pe podea.
As zice ca in Europa serviciile hoteliere sunt scumpe si slabe. In schimb europenii au pretentii mai mari cand merg in alte tari. In special cei din vest.
Ehe cate povesti pe subiect as avea…
Comentariu beton!12
Chestia asta se practica si la case mai mari dar esti informat in asa fel incat nu ai impresia ca ti se iau banii ca la noi, de crezi ca esti jefuit. :)))
La un hotel de 3-4 stele, dintr-o tara europeana cu staif, am platit pretul camerei iar apa minerala, berea si vinul din frigiderul din camera, au costat extra si extra a costat si o perna mai buna decat cea standard.
Daca domnul cu prosopul a procedat corect? La hotel, in tara europeana cu staif, in care am fost in vacanta, am aflat ca cineva a plecat cu o perna! De-aia care nu era standard si care costa vreo 80 de euro! :))))
Sa nu uit, clientii hotelurilor de prin Occident, fac scandaluri monstruoase cand sunt tratati prost. Isi cunosc drepturile!
Nu as face niciodata asa ceva pentru ca lipsa din inventar presupun ca se imputa cameristelor care trebuie sa verifice camera si barul la eliberare. E cam ciudat ca la predarea cheilor nu li s-a verificat camera, recunosc ca in afara merg doar in apartamente (suntem multi, ne trebuie minim 2 dormitoare) dar in Romania la hotelurile cu spa si piscina la plecarea din cazare mereu se verifica de catre cameriste.
Am patit ceva asemanator in Sinaia la Hotel Sinaia – foarte frumos renovat, nu mai fusesem de vreo 3 ani – in vacanta de toamna. Dupa ce ne-au rugat sa facem programare pentru a avea maxim 2 h de acces la spa pe zi …piscina a fost aproape zilnic mega aglomerata pentru ca nu se respectau programarile. Da, cu tot tacamul de prosoape puse pe sezlonguri dar tragica era piscina arhiplina (care oricum e foarte mica).
Insusirea bunurilor care nu-ti apartin nu este o solutie buna :
1. Este posibil ca la un inventar tot ce lipseste sa fie justificat de camerista sau personalul „de la baza”. Deci tot cei „rupti in dos” sufera, iar guzganii care permit practici tzigano-balcanice au dureri fix la motzu’ de la basca;
2. Daca se practica curent disparitia prosoapelor, sapunurilor, papucilor, pernelor si altor textile care sunt la indemana, pentru guzganii aia mari nu e nici un mesaj de avertizare. In capu’ lor e doar o pierdere normala, data de existenta hotelului in geografia autohtona, si vizitat de tot felul de bipezi.
3. Daca ai ceva de spus, te duci intai peste capetenii, si la urma la functionarii care nu stii cat de mult baga mana in problema ..pan’la des’te, pan’la cot, pan’ la umar cu tot cu cap.
Greva financiara ustura cel mai tare.
Ca dai exemplu.
Ca dai precedent.
Ca transferi responsabilitatea de fraier de la tine ca suporti la ala care nu te-a jumulit cat a avut chef.
Ca in loc sa plangi tu ca ai dat bani cat n-a facut, plange ala ca n-a facut bani din prosteala celor ce se lasa prostiti.
Iaca o tema de discutie : care ar fi metodele eficiente sa-i faci pe guzganii astia de ras in public (fizic si virtual) si sa stie tot omu’ ce metehne au inainte sa le apesi clantza usii ?…
Comentariu beton!15
Cu gestul ăsta, au șters, dintr-o mișcare, toată compasiunea pe care am simțit-o față de ei. Oamenii de genul ăsta mă scârbesc mai tare decât ăia care sunt vădit mizerabili, care-și etalează mojicia că așa sunt ei. Ăștia, de care zici tu, au pojghița aia de bună-creștere, care te împiedică, inițial, să vezi că tot moime prost crescute și lipsite de bun simț sunt, ceea ce te șochează când descoperi. Ăștia sunt imaginea parvenitului care a dat de bani, dar cu manierele a rămas la nivelul strămoșilor lui cu greieri în călcâie. Puii mei, oameni buni, pentru situații de genul ăsta există plângeri, există reviews și alte chestii, nu ne apucăm de furat ca maimuțele!
Comentariu beton!28
Nu as fi luat ceva “la schimb”, chiar daca as fi fost pagubita. Nu mi-ar fi adus nicio satisfactie, mai ales ca nu afecteaza conducerea, ci pe angajatii de la curatenie.
Nu as fi renuntat pana nu vorbeam cu un manager, iar de acolo vedeam ce iese.
As fi facut reclamatii (tonul si modul in care m-as fi adresat, cu siguranta ar fi fost pe masura), nu as fi platit niciun leu in plus fata de serviciile oferite, as fi dat recenzii negative si le-as fi cerut sa-mi faca si reducere, in pret fiind incluse spa&piscina, de care nu am beneficiat.
Comentariu beton!14
Păi nu despre România vorbeai, țara dacilor liberi? Asta a facut și acel prieten, a confirmat regula! Nu trebuia să ducă flamura mai departe? De aia suntem cum suntem, că rămânem ancorați puternic in ”tradițiile și obiceiurile strămoșești”!
Personal, nu sunt adeptul acestui tip de ”răzbunare”. Atunci, de ce a fost atins de cele mici neplăceri, numai pentru că a dat bani mulți?
Comentariu beton!11
@Dorin Recunosc ca pentru acest comentariu ai fi primit o manuta rosie din partea mea. Stii de ce? Deoarece pornind de la purtarea marlneasca a „prietenului” lui Mihai, tu ai generalizat si ai aruncat anatema asupra Romaniei si asupra romanilor. Da-o in pana mea de treaba, chiar asa? Ganduri bune!
Eu nu as fi luat prosoapele pt ca nu imi sta in caracter, era prea mult, m-as fi racorit pe moment, dar apoi m-as fi simtit prost tot anul gandindu-ma ca am raspuns cu aceeasi moneda. In mod cert insa, as fi daramat” din greseala” prosoapele pe jos, macar o mica razbunare pt nepasarea si indolenta managerului.
Le-aş fi luat căruciorul cu totul! Să vină după mine dacă au sânge în instalaţie, că sânge pentru tras ţepe toţi avem!
După care să vă bateți parte în parte în parcare, eventual să vină și poliția, iar dosar penal să ai tu, pentru furt și tulburarea liniștii publice. Bun plan
Comentariu beton!20
Nu trebuia sa ia prosoapele. Nu este ok ce a facut. In mod normal incerci sa rezolvi orice problema cu vorba buna iar daca nu se rezolva atunci apelezi si la reclamatii. Mesaj pentru hotel: Pacat ca nu invata nimic de la cei care stiu cum sa faca turism. Uite asa au pierdut niste clienti.
Am fost anul trecut in Grecia si hotelul la care am stat nu avea cina inclusa in pretul sejurului. Am fost doua familii cu copii de 15, respectiv 18 ani. Am intrebat daca putem sa optam pentru cina, ne-a spus ca da si costa 15 eur de adult si 10 eur de copil sub 10 ani. Deci am luat in calcul si 7 zile cu cina la 45 eur de familie.
Nu am ajuns sa mancam cina decat 4 seri la hotel deoarece in 3 seri am mers pe la taverne. Cand am plecat, pe nota de plata ne-a pus 4 cine la pretul de 40 eur pe familie. Motivatia: pai nu ati mancat decat de 4 ori seara la noi si oricum, copiii i-am taxat cu 10 eur. Va asteptam cu placere si la anul! 😉
Comentariu beton!26
Daca ei au cerut cazare si mic dejun, e normal sa ii factureze chiar daca nu au ajuns sa il si serveasca. E la fel peste tot, platesti mic dejun, te trezesti si mergi sa mananci. Nu te trezesti, aia e.
Pentru parcare, le-as fi pus la receptie confirmarea ca e fara plata. Daca ar fi insistat, as fi facut reclamatie.
Aia cu prosoapele pe seslong la piscina nu e vina hotelului, e de la meltenii fara educatie care au impresia ca traiesc singuri pe planeta si ca totul e doar ptr ei.
Nu as fi luat nimic, insa as fi facut scandal ptr tot ceea ce nu s-a potrivit cu ce agreasem.
Comentariu beton!13
N-au cerut mic dejun. Au întrebat la recepție dacă-l pot plăti separat, în caz că se hotărăsc să coboare să-l ia. Așa am făcut noi la Budapesta, am plătit micul dejun în dimineața în care l-am luat.
Am fost în hoteluri (adevarat, nu in România) unde nu aveai voie sa „rezervi”, șidaca totuși se întâmpla, un angajat al hotelului lua catrafusele și le punea în siguranță dacă nu vedea pe nimeni la șezlong. Asta e, a doua oara nu mai erau lăsate acolo.
Adevarul e ca la noi te jefuiesc din toate directiile. Acum cativa ani, am luat cu sotul, la plezneala, trenul spre Eforie Nord. Ajunsi acolo, dupa o noapte de nesomn, ne acosteaza in gara un nene ce parea, „dupa vorba, dupa port” om la locul lui si care ne invita sa locuim la el, cu un pret rezonabil. Casa lui era foarte aproape de plaja, ajungem si bucurosi dam fuga in camera, desfacem bagajele si imediat apare stapana casei care ne anunta ca pretul s-a schimbat! A mai adaugat o suma care pe mine m-a descurajat si eu am fost gata sa plec. Sotul era obosit si a zis ca el nu pleaca. Am ramas ca ce era sa fac? :))) Am platit ca boierii si asta a fost.
La un an dupa, tot la mare, luam camera la hotel si acolo o rog pe doamna ce facea curat sa-mi duca hainele la spalat. Ea se oferise, de fapt. Nu a vrut sa spuna cati bani vrea si i-am dat cat m-a dus capul. Chiar nu i-am dat in bataie de joc dar ea se bosumflase. Mi-a adus hainele si cele albe nu mai erau albe, erau gri ca nu le sortase de celelalte. Din ziua aia, doamna nu a mai vorbit cu noi si nici curat nu a mai facut.
Tot la respectivul hotel, chelnerul se ploconea in fata jmecherilor cazati pe acolo si catidicsea sa te bage in seama dupa vreo 30-45 de minute de asteptare!
Cum sa nu ti se faca lehamite si sa nu-ti vina sa pleci de acolo fara sa distrugi sau sa iei ceva? De-aia eu rezonez cu „hotul” de prosoape.
Stiu, nu trebuie sa ne dezbracam de caracter daca altii o fac, nici nu e corect, moral, nici nu e legal dar trebuie sa marchezi cumva ca nu esti prostul nimanui.
Eu cred că varianta cu reclamații pe peste tot in hotel și vorbit cu toată lumea plus ANPC, plus decris pe toate platformele accesibile posibile (siteul hotelului, Google reviews, TripAdvisor, etc) ar fi fost o idee mai bună. Așa nu a rezolvat mare lucru decât sa devină hoț.
Când vezi ca potențial viitor client astfel de descriere te gândești de 2 ori dacă ai chef de un astfel de hotel. Eu sigur nu aș rezerva la ei dacă m-ar avertiza cineva, chiar și pasiv prin recenzie online. Și la buzunar doare mai mult decat 2 prosoape, căci chiar reputația hotelului e compromisă.
Patita acum 10 ani la un hotel din vestul tarii: apartamentul mai mult decat decent pentru pretul platit, incalzire in pardoseala, curat, amabili, chiar dadea ceva cu virgula. Am anuntat la receptie ca ultimul mic dejun sa fie la 7 am ca sa plecam la drum. Ne ducem la petrecerea asociata cu starea civila pentru care batusem 500 km. Pe la 11 am ne intoarcem la hotel. Numai ca la restaurantul hotelului era o petrecere la care se consumase muuuulta palinca de aia buna. Si da.i cu ozosep …pana la 3 am. Pana la 5 am a durat spalatul vaselor, oalelor, salii, dusul sticlelor afara. Totul se auzea. Apoi pana la 7 am am ramas cu compresoarele frigiderelor. Alta muzica placuta urechilor noastre. Micul dejun n.a mai fost, ca erau obositi dupa petrecere. Ne-au dat niste crenvusti reci, oua fierte si paine intr-o punga de aia de hartie maro. Dar ajunsi acasa am trimis un mail celor de la protectia consumatorului. In mai putin de o saptamana, hotelul a primit amenda pentru compresoarele frigiderelor si noi am primit banii dati pe cazare in cont.
Comentariu beton!18
Nup, nu a procedat bine, insusirea oricaror bunuri inseamna furt.
Eu unul m-as injosi sa stiu ca „moama ce le-am tras-o, i-am pagubit cu trei prosoape”, wtf?
Nu boss, exista razbunari mult mai puternice si legale, unele care sa le loveasca biznissul lor de cacat, daca asta au inteles ei prin preturi mari si servicii de rahat.
Prosoape nu cred c-aș fi luat 😬😁
Da’nasol sa dai bani mulți și sa pățești așa. De-aia nu mă duc io la bani mulți, nu c-aș avea 🙃😁
Mișto cu verdele ăsta, doar cu el 😻
Da, a făcut bine. Chiar dacă doar simbolic, că nu mor ăia de la 2 prosoape lipsă. Altă idee de răzbunare pasiv-agresivă (petty revenge) nu-mi vine în minte.
Şi apropo de hoteluri de 4 stele cu servicii naşpa. În 2014 am participat la un congres în Praga şi m-am cazat la hotelul unde se ținea acesta. După ce că pe etajul meu se renovau camere, cu zgomotul aferent, am întâmpinat o mare problemă cu deschisul uşii. Trebuia să introduci cu o mână cardul în locaşul lui şi simultan să învârți mânerul rotund spre dreapta. Care bineînțeles că nu se rotea din prima, aşa că sincronizarea celor 2 mişcări necesita numeroase încercări. Cum era şi o perioadă în care aveam articulațiile inflamate, au fost câteva cazuri când am renunțat să plâng lângă uşă şi m-am dus la recepție să cer ajutor. Iar în ultimele 2 dimineți am recrutat nişte tipi musculoşi de la micul dejun să vină să-mi deschidă uşa vieții. Înainte de a pleca din cameră le-am scris un mesaj pe foaia de sugestii (ulterior am făcut asta şi online) explicând cum genul acesta de acces în cameră poate pune probleme unei persoane cu afectare articulară. Nu ştiu dacă reclamația mea a avut vreun efect, cert este că la nici un an hotelul a fost cumpărat de alt concern şi renovat complet, inclusiv montate uşi normale, cu clanță ☺
Cât despre ideea de a lăsa astăzi doar likeuri, well..like!
La o recitire a comentariului propriu, mi-aş cam da singură mânuța roşie. Hotelul nu va sărăci de la prosoapele vieții, cel mai probabil o va încasa o cameristă cu un salariu mizer.
Plus că nu e ok să subtilizezi ceva, furtul e furt. Deci nu, răspunsul final e că nu a făcut bine.
Acum de ce m-am grăbit să zic că a făcut bine, nu ştiu nici eu, mai ales că eu n-aş face aşa ceva. Probabil una dintre ipostazele în care sar să comentez fără să gândesc prea mult..de reflectat.
Mă gândeam acum la ultima oară când am simțit disconfort la un hotel. Prin noiembrie, ne-am dus și noi (soțul și cu mine) la un hotel din ăsta cu spa și relaxare, prin secuime. Am făcut rezervare pe booking în primul weekend când aveau oamenii o disponibilitate și ne-am prezentat frumos la recepție. Acolo aflăm că nu suntem cazați în hotel, ci la una dintre vilele exterioare, din jurul hotelului. Nu mi-a căzut deloc bine, din singurul motiv că pentru a ajunge la zona de spa trebuia să mergem pe-afară și nu prin hotel. Cu inconvenientele că nu puteam merge direct în halat, că spa+pori deschiși+aer rece nu e chiar plăcut și că zona e cunoscută pentru prezența urșilor.
Legat de disconfortul creat de o evenutuală întâlnire cu vreun urs, într-una dintre zile ne-am dus la lacul sfânta Ana. De la parcare până la lac era ceva de mers pe șosea, prin pădure. Motiv pentru care l-am întrebat pe nenea de la parcare, cu îngrijorare, dacă sunt urși. Omul mi-a zis candid „Nu pot să vă spun că nu sunt, dar azi n-am văzut.” :))
În fine, revenind la treaba cu cazarea, primul gând a fost să mă revolt. Și chiar i-am zis soțului că eu parcă aș face un picuț de scandal pe treaba asta. Scandal așa, din principiu, chit și că din ăla tihnit, molcom, fără țipete și urlete, să nu sperii urșii. Totuși, al doilea gând a fost să verific mai bine rezervarea. Mna, camera rezervată era în Vila cutărica din complexul cutărel, așa că imediat mi-a trecut orice disconfort. Cu traseul spa-vilă am rezolvat-o frumos, că am descoperit în hotel sală de biliard unde ne-am jucat până ce mi s-au închis porii, iar urși n-am văzut.
Bine, în cazul urșilor chiar am făcut scandal. Mă rog, în sensul că vorbeam ceva mai tare ca de obicei, mai fluieram și din astea care se zice că te apără de disconfortul de a da nas în nas cu dânșii. :))
Nu nu e ok. Dacă sunt dezamăgit de serviciile Carrefour asta nu îmi da dreptul sa ma apuc sa fur de pe rafturi. Vodafone m-a supărat, gata ma duc sa compensez furând ceva dintr-un magazin Vodafone . Cea mai mare pedeapsă pe care un client o poate da unei companii e sa nu mai cumpere și sa nu o recomande mai departe. Am fost client Vodafone mulți ani, nu mi-a plăcut cum m-au tratat m-am portat la Orange.
Comentariu beton!17
Poate că și personalul hotelului luptă cu clientul hoț și nesimțit?
Am pățit de toate! All inclusive și fără loc pe șezlong (trezit la 5 dimineața, dar unii se trezeau la 4 ca să ocupe șezlonguri/ lăsau proapele de seara), mâncare proastă, loc de parcare pe bordură, fără căldură/ aer condiționat în cameră, etc. Prețuri mari, dar condiții jalnice… NU le-am luat prosoapele! Nici nu mai vreau să știu de ei!!! De ce să-mi amintesc de țeapa luată?
Noi avem tichete de vacanta și nu ne dorim sa le folosim. Am fost acum 2 ani la un mare hotel cu spa, recent deschis, și pe langa tratatul cu fundul la costuri nesimite că doar ei sunt proprietari de hotel, am mai fost acuzați că am furat prosoapele din camera. Foarte multe recenzii sunt despre cum clienții sunt acuzați că au furat prosoapele. Groaznica experienta!!
Camera se ia in primire și se predă la recepție odată cu cheia. E treaba lor daca nu trimit camerista să verifice in prezența ta. Eu insist de fiecare dată să verifice
Ii inteleg supararea si frustrarea prietenului tau dar…nu as fi luat ceva din hotel.
Am patit ceva similar si la furie m-am razbunat fix pe cine era raspunzator. Si am lasat si bilet :-))
Acum ceva ani in urma am mers la Paris, hotel de 3-4 stele, lant hotelier cunoscut, nimic extravagant. Intr-una din zile, am uitat 150 euro pe noptiera.
La intoarcere nu mai erau. La momentul ala camera costa in jur de 70 euro/noapte, hotelul nu era vreo fiță. Am discutat la receptie, am discutat cu managerul, initial mi s-a zis ca se rezolva apoi…tacere. Cand am revenit a doua zi, s-a ridicat din umeri cu mult plictis ca am pretentii ptr o asemenea suma si… „camerista a crezut probabil ca-s bacsis”.
Ce sa zic, am simtit lipsa lor ca nu erau chiar 15 euro si nici bugetul meu nelimitat. Dar cel mai mult m-a enervat atitudinea managementului.
Ei si aici vine faza: baia avea toti peretii de sus pana jos, placati cu faianta. La plecare am dat pe toti peretii aia cu faianta cu toate sampoanele si gelurile de dus pe care le aveam. Si care stiam ca fac o spuma monstru in contact cu apa. Ca de sters uscat era exclus sa reusesti.
In ideea ca va fi alta camerista pe care va pica ghinionul, pe noptiera am lasat un bilet in care am zis de ce am facut asta. Si sa-i multumeasca colegei care a facut curatenie in ziua x sau, daca se nimereste sa fie chiar ea cea care a luat, sa faca o curatenie care sa merite acel bacsis. Recunosc ca m-am simtit muuult mai bine dupa :-)))
Comentariu beton!17
De asta verific eu factura inainte sa o platesc. Nici prin cap nu mi-ar fi trecut sa iau prosoapele (1, e furt si nu compensatie, si 2, de fiecare data cand m-as fi uitat la ele, mi-as fi adus aminte si m-as fi enervat). Dar as fi avut in mod sigur o discutie cu receptia inainte de a accepta plata, discutie mai mult sau mai putin agitata in functie de rapiditatea cu care se rezolva chestiunea. Si pe dovezi, nu pe ce mi-am imaginat eu ca am rezervat sau nu (la orice confirmare sunt trecute detaliile rezervarii, le am pe mail sau pe aplicatie, nici nu trebuie sa ma chinui sa printez sau mai stiu eu ce).
Doamne, ce chef a avut azi lumea de comentarii!! Ori o fi din cauză de lipsă mânuțe roșii??🤔😉🤪
Să știi că m-am întrebat și eu asta.
Discutat cu un manager la prima problemă apărută. Nu e o soluție să iei prosoape sau mai știu eu ce distrugeri prin hotel. Ceream eventual returnarea unei sume de bani, o cină/ prânz pt familie sau un voucher de reducere. Mereu se găsesc soluții civilizate.
Pfuuu…din pacate, tare bine m-am regasit postarea asta… Nu, nu m-as cobori la nivelul romanesc si n-as face nicio gainarie, insa e greu, te ispiteste putin dracusorul de pe umarul stang. Am patit si noi recent o faza similara, tot la 5*, pā lux, asha. Dar nu personalul a fost la noi problema, ci clientii care parca si-au propus sa bifeze toate stereotipurile cu romanasul parvenit, ajuns la cascaval. Degeaba era plina parcarea de bolizi cu valoarea cat un aparatament de trei camere in Cluj, ca la masa- in special- isi dadeau arama pe fata :)) Fiind bufet suedez, cred ca nu a fost masa sa nu ma evervez ba ca ma impinge unul din spate, ba ca imi ia paleta de servit din mana, ba ca isi pune ultimele CINCI snitele de pe platou, ba ca se baga in fata altii doi si as putea continua asa la nesfarsit. Sa nu mai zic de vorbit tare (cand zic tare, ma refer la urlat), melteni care profitau prea mult de alcoolul (prost, de altfel…) servit gratuit la cina si incingeau adevarate chermeze in restaurantul hotelului, copii care erau lasati complet de-a brambura nesupravegheati si iti sareau in cap in jacuzzi sau te stropeau direct in fata din 2 in 2 secunde (aici musai sa completez ca si eu am mers cu copiii personali, care nu sar in capul altor oameni si-s supravegheati). Am mai iesit si eu din sat si am avut norocul sa merg in multe tari si prin multe hoteluri, dar absolut niciodata nu am avut asemenea incidente mizerabile si nu mi-am facut atata amar de nervi! Ba, mint, am patit ceva similar doar in Grecia, cu…ghiciti!…alti romani! Concluzia e ca never again.
Stai că vreau și eu like-uri prin vpn!
😊😂
N-as fi luat nimic pentru ca asa sunt eu construita , dar de un accident cu o sticla de cola de 2,5 a pomenit cineva ? 😁Recunosc ca inca nu am citit inca toate comentariile dar urmeaza .Bine se poate si pepsi 🤣
Foarte urat a procedat! Cum sa le iei alora prosoapele? E de porc…. Ok,le puteai da reviewuri negative, le faceai capul mare la manageri, e ok,inteleg, dar sa iei prosoapele? Ca sa faci cu ele ce? Si unde sa mai incapa, peste TV, cearsafuri,pilote si veioze? Bagajul ala cat sa incapa? 🙂
Nu cred că a făcut bine. Trebuia să ia minim trei prosoape 😁
A facut o tampenie luand prosoapele.
Si mai mare tampenie a facut neatragand atentia la receptie ca a fost taxat pentru micul dejun necomandat/nefolosit si pentru parcarea care fusese inclusa in pachetul deja platit (asa se citeste corect „platiti x si primiti gratis si un y”).
Eroarea umana e de inteles. Si se subintelege ca atunci cand ti se intampla te adresezi celor care au facut-o sa o corecteze. Nu e intotdeauna „hotie la drumul mare” asa cum grabit ne exprimam uneori in situatii similare. In 95% din cazuri e eroare umana, neintelegere, confuzie.
Nu stai sa-ti faci sange rau rumegand in tacere ghinionul care ti-a fwtwt tie zenul si vacanta, „pe banii tai aia multi”.
Erori se intampla si la hoteluri de lux de renume in lume. Cu unele te trezesti direct pe credit card cand ai ajuns deja acasa.
Pui mana pe situatie si o rezolvi. Simplu, calm cu zambetul pe buze ca oricui i se poate intampla si nu e nimic iesit din comun.
Maine poti fi tu in postura celui care greseste.
Aia cu sezlongurile blocate cu prosoape e un romanism barbar care n-are cum sa fie tolerat de management intr-un stabiliment de gen. Ai lasat prosopul mai mult de 15 min, vine omul de serviciu si il ridica.
Lăsând gluma la o parte, eu n-aș fi luat prosoapele, ci aș fi încercat să discut cu oamenii. Dacă ar fi fost fără succes, atunci băgat review-uri negative pe platformele mari și eventual o plângere la ANPC, dacă se încadrează.
Nu e ok, se numeste furt. Problemele astea de obicei se rezolva prin comunicare daca e greseala hotelului te compenseaza ei, si daca nu, dai un review, faci o sesizare, nu pleci cu inventarul….Asa fac peste tot si li se duce vestea, ca sunt camere pe holuri…penibil.
Nu cred ca doua prosoape au compensat pierderea lui
Eu nu plateam nimic in plus față de ceea ce am convenit + reclamație + nota proasta pe site-uri de rezervari
Am pus la un hotel un comentariu despre băuturile lor, dar cu 4 stele din 5 pt ei. M-au innebunit cu telefoanele, sa șterg comentariul. Am refuzat, deoarece era adevarat
hahahaha, cele mai furate lucruri din hoteluri, la nivel mondial, sunt prosoapele, nu e chiar așa o chestie inedită, nici nu inteleg de ce se revolta lumea pe aici. pana la urma și fabricile ale de prosoape trebuie sa mai facă câte o serie de 100 de prosoape pe sezon, altfel din ce naiba sa trăiască.
in fine, nici eu nu sunt de acord cu furtul, trebuia sa facă putin scandal, dar și din comentarii și din atitudinea celor de pe langa mine, văd ca lumea accepta mai degrabă sa fie umilita, decât sa fie catalogata drept guraliva și ne-eleganta. mai nou, atitudinea trebuie sa fie de superioritate și de „nimic nu ne atinge aici sus, unde ne ducem existenta, nu ca voi, plebea, în noroi”.
Si ce a rezolvat cu asta? Ce vina are camerista ca managementul e deficitar?
Reviewuri negative pe toate siteurile de profil , plangere la opc daca e cazul…sa vezi dupa cum isi aduc aminte de tine si te roaga , numai numai sa nu ii pui intr-o lumina negativa. La noi din pacate nici cele mai inalte standarde nu sunt in stare stopeze aceste mici neajunsuri, dar nu e o solutie sa te razbuni asa. Lor le vor lipsi 2 prosoape , nu e o mare pierdere…. Dar vor continua sa jecmaneasca si pe altii…
A rezolvat o mare branza luand prosoapele alea. O discutie cu sefu’ hotelului si , daca nu se rezolva satisfacator, niste reviews usturatoare online, aia as fi facut.