Dacă ne-am ales cu ceva în urma acestei pandemii, cu siguranță ne-am ales cu procese mult simplificate de achiziție a multor bunuri și servicii. Cu alte cuvinte, ne-am ales cu digitalizarea proceselor de lucru cu clienții. Firmele și companiile care au înțeles cam cât de important este în această perioadă să nu te mai pună pe drumuri și-au digitalizat flow-ul de lucru astfel încât clienții să aibă totul la doar câteva click-uri distanță. Cele care au înțeles, desigur, celelalte se uită nedumerite în jur și nu înțeleg de ce le ocolesc clienții. Așa s-a ajuns să poți să-ți cumperi până și mașină exclusiv online.
Iar pe mine, personal, chestia asta mă bucură cum nu vă puteți imagina. De ce? Pentru că astfel s-au setat noi standarde care nu vor mai putea fi coborâte nici după ce scăpăm de pandemie și ne recăpătăm libertatea de mișcare. Iar asta nu pentru c-aș fi o putoare patentată care refuză să-și miște fundul, nuuu, ci pentru că mi se pare logic să-mi oferi ce ai de oferit fără să mai fie nevoie de vestita „vă așteptăm la noi în magazin/la sediu”.
Iar trebușoara asta despre care vreau să vă povestesc azi câteva cuvinte se încadrează perfect în ce ziceam mai sus. Vodafone România a lansat la începutul lunii februarie FLEX, primul abonament complet digital disponibil pe piață. Unde „complet digital” înseamnă că nu mai ești nevoit să vorbești la telefon nici măcar cu Andreea, robotul cu voce sexy, pentru că FLEX poate fi configurat și gestionat exclusiv digital.
Ca să înțelegeți mai bine cum stau lucrurile:
➡️ Abonamentele FLEX se configurează, simplu și rapid, direct în aplicația My Vodafone, iar cartela SIM ajunge la utilizator prin curier.
➡️ Control și flexibilitate complete: clienții au posibilitatea să modifice în orice moment beneficiile asociate abonamentului. Direct din aplicație, fără să mai suni să vorbești cu vreun operator.
➡️ Până și portarea e tot digitalizată. Dacă ești în altă rețea și vrei FLEX, te portezi direct în My Vodafone, indiferent că optezi pentru aplicația mobilă sau browser.
➡️ FLEX oferă acces la rețeaua 5G a Vodafone România, indiferent de valoarea abonamentului. Dacă aveți telefon care poate accesa rețea 5G, știți exact despre ce vorbesc.
➡️ Plus oferta specială: cei care optează pentru FLEX, până pe 26 februarie, au gratuit prima lună de abonament.
Mno, cam asta am ținut morțiș să vă spun, restul mai găsiți și singurei direct în oferta FLEX.
Altfel, sunt client Vodafone încă de pe vremea când rețeaua se numea Connex. Practic, dacă stau bine să mă gândesc, în afară de relația cu părinții mei și cu fie-mea, asta este cea mai lungă relație din viața mea. Deci ceva-ceva trebuie că se întâmplă bine dacă au trecut mai bine de 20 de ani și n-am găsit de cuviință c-ar trebui să-i schimb.
Și nu, n-am vreun contract în condiții speciale, am un abonament normal, în condiții normale, cu termeni negociați la telefon cu primul operator care mi-a răspuns. Mai bine zis, aveam, că de ieri am trecut pe FLEX ăsta ca să văd ce-i poate pielea.
A fost extrem de simplu. Am intrat în aplicația MyVodafone și-am zis că vreau FLEX. A doua zi mi-a venit sim-ul prin curier și l-am băgat în telefon. Am deschis din nou aplicația MyVodafone, am stat oleacă să mă gândesc ce să aleg, după care m-am hotărât pentru FLEX 9, am dat un click pe el, și aia a fost tot.
Acum tocmai mă joc cu 100 GB de internet 5G, practic pot să dau net la tot cartierul. De-aia am și ales FLEX 9, pentru că la jumătate din banii pe care-i plătesc acum, am internet de cinci ori mai mult. Minute și sms-uri nelimitat, bănuiesc că nu vă interesează. Cine naiba mai vorbește la telefon sau, ptiu-ptiu-ptiu, mai dă sms-uri?
Bine, ca să fiu sincer, la mine a fost totul atât de ușor pentru că eu aveam deja cont activ și aplicația MyVodafone fuctională, iar FLEX este gândit special pentru ea. Pentru cineva care nu are nici cont, nici aplicație, mai sunt necesare câteva minute în plus să-și creeze cont și să-și instaleze aplicația. În rest, totul funcționează la fel de simplu chiar și pentru cei care vor să se porteze.
Ah, să nu uit dacă nu ai nevoie de atâta internet, te duci liniștit pe un lejer FLEX 7. Dar dacă vrei să ai internet nelimitat, alegi FLEX 12 și-ai terminat povestea. Mă bate și pe mine gândul, dar mai întâi să văd dacă am pe ce-i consuma pe ăștia 100 GB.
Cu speranța că v-am fost util și azi, vă urez o zi mirobolantă în continuare.
Am la ei de când erau Connex, ca a doua opțiune, dar în anul domnului 2021 să ai un sit care să meargă în așa hal?Nu au și ei un băiat, ceva?
Comentariu beton!17
O aud măcar o dată pe săptămână p-asta cu site-ul Vodafone care nu merge și cu aplicația care e praf. Așa o fi, dar nu știu cum naiba se întâmplă că la mine, de fiecare dată când plătesc factura sau știu io ce mai fac pe acolo, merg ambele ceas. Să fiu io așa norocos?
Mai mult ca sigur, da. La mine au fost ambele variante. Noroc că bagi tu din top cu talent în peniță,tastă, că ei nu sunt nici mai buni, nici mai răi ca alții. Sunt acolo.
Comentariu beton!17
Exagerezi. Dacă amândoi suntem la ei de pe vremea Connex înseamnă că ori fac ceva bine, ori măcar credem noi că fac ceva bine. 😉
Cum e aia…și eu la fel, dar invers. Adică la Orange de când era Dialog 😀 Site-ul este singurul motiv pentru care relația noastră nu este impecabilă. Nu știu cine l-a gândit, dar a vrut sa ne facă să ne îndoim de mintea noastră 😀
Și mai trimit și formular de feeadback des: cum a fost interacțiunea cu site-ul Orange?😃 Memorabilă, ce sa zic🤪
Comentariu beton!15
Vorbești cu un dobitoc care are abonament la apă și cafea și el nici măcar nu bea cafea,noroc că bea apă, de multe ori cumpărată de la supermarket că aparatul ăla cu bidoane este prea aproape, este chiar la el în casă . Deci, eu nu sunt vreun reper de logică.
Ce-ți mai place să te alinți, @Edel. 😛
Digitalizarea accelerată e un alt motiv pentru care putem spune ca „lumea nu va mai fi la fel după pandemie”.
E o perioadă foarte mișto pentru desenarea unor fluxuri smart și pentru toate ideile care erau ținute în sertar fie din reticență, fie din lipsă de resurse. Pentru ca da, unele din chestiile astea mișto costă o grămadă de bani și riscul de a nu fi adoptate de clienți este mare, dacă ne raportăm la dorința naturală a oamenilor de a merge la un magazin, de a vorbi cu un om care să îi dea confortul ca alege în cunoștință de cauză.
Așa e. Iar eu eram cândva fix genul ăsta de om despre care zici tu. Acum, dacă aș putea să rezolv TOT online, fără nicio interacțiune cu nimeni, aș fi cel mai fericit. Iar dacă asta s-ar putea și în ceea ce privește interacțiunea cu funcționarii statului român, pur și simplu aș întineri.
Digitalizarea a făcut un salt uriaș anul trecut. Din planul pe 10 ani al celor mai mari companii, anul trecut s-au făcut cât era preconizat sa se facă în primii 7 ani. Au mai rămas 3 ani să termine.
Pt Vodafone, am plecat din rețea că mă asaltau cu sms cu oferte. Plus că erau mai scumpi la abo decât la cartela ceea ce era ciudat.
Pe vremea când lucram la zapp aveam cele mai mișto oferte…
Mai ales pe corporate.
@MV: Exact asta e una din chestiile care-mi place-n Austria: o grămadă de chestii le pot rezolva online, mai puțin cei 100GB trafic pe mobil. Io plătesc €38,83 lunar pentru 16GB trafic. Singurul avantaj e că am minute nelimitate oriunde-n Europa, dacă sun eu, dar asta mă ajută puțin spre deloc în era whatsapp.
100GB trafic nici nu există ca opțiune. 😥
Și cred că ai sărit peste partea in care ziceam despre FLEX 12. Adică internet nelimitat la 12 euro. 😀 😀 😀
@MV: Internet Nelimitat la €12????? E rai dom’le, e rai! 😍
@JT, vezi paragraful final al articolului: „Dar dacă vrei să ai internet nelimitat, alegi FLEX 12 și-ai terminat povestea. Mă bate și pe mine gândul, dar mai întâi să văd dacă am pe ce-i consuma pe ăștia 100 GB.”.
Eu am internet nelimitat la 5 euro. 😎
Comentariu beton!21
@John, și eu “merg cu același tren”, $55 pentru 40 GB! Aici Vodafone au oferte mai bune, dar eu la mina nu am acoperire cu ei.
Și maica-mea in Ro, plătește la Digi 5Euro/luna, internet nelimitat, dar in contract pe 2 ani!
@THE Cristina: se știe că divele au totul aproape gratis. 🤪
@Emil: aici doar A1 are acoperirea cea mai bună, e practic primul operator telecom „Telekom Austria” redenumit. Aici nici n-am vodafone, ci doar A1, 3drei și T-Mobile. Din cele 3 opțiuni, A1 e cea mai bună alegere.
P.S. Chiar acum a apărut la TV reclamă la Magenta (T-Mobile). 🙃
@John, și aici șefi sunt cei de la Telstra (ei închiriază antenele și altor firme), dar sunt cei mai scumpi. Ghinionul meu este ca doar ei au acoperire la mina.
Apropo de oferte, i-am cumpărat jumătății mele un Samsung 21+ 5G, cu $85/luna pe 2 ani, la abonament cu 150 GB. Practic plătesc telefonul $70 și pentru 150GB, plătesc $15/luna (dar nu in Telstra).
Îți dai seama ca la cât este Australia, chestia cu acoperirea e foarte nașpa.
@Emil: da, mi se pare nesimțire din partea firmelor de telefonie să nu pună niște antene ici-colo care să acopere toată țara. Da, știu, toată lumea o dă cu costurile, dar beneficiile-s pe termen lung, de ambele părți.
@John, Cu banii astia la spusu platesti pachet cu 200Gb incl. … nu au 5G (inca) dar LTE merge fara probleme 🙂
Nu e tocmai fair, au copiat YOXO.
Cu singuranta Flex nu e primul abonament digital.
Mai ducă-se naibii și ăia cu YOXO al lor 🤪. Nu pârăsc, da’ vreau să zic 🤣🤣 Când a apărut am sărit ca rața la muci … și hap .. am halit-o. De la Dialog și cleent platinum … am ajuns să mă caute firmele de recuperări creanțe. Dezamăgitor și limitativ. Hai totuși să nu vă stric dimineața cu frustrările mele. Ultima „factură” o fo’ de 15 lei, am plătit cât am consumat. 🤪😍
Asta cu „au copiat YOXO” e hazlie. Știi, dacă te uiți în jur o sa vezi o grămadă de chestii care par copiate unele după altele. Gen, mașinile, telefoanele, televizoarele, hainele, și in general cam tot. 😀
Zilele trecute a sunat cineva cu un sondaj de piață pe telefonie mobilă. Trebuia să dau note pe diverse aspecte operatorului de telefonie mobilă de-l folosesc. Notele au fost dintre 8 si 10. La intrebarea „aţi recomanda operatorul de telefonie prietenilor şi cunoştințelor?” am zis că nu. N-am facut-o, n-o fac, iar motivul e că nu sunt mulțumită de ei la capitolul „fidelizare”. Din ’99 sunt client Vodafone, am prins Connex si alea 3 secunde gratis de care a abuzat o Românie intreagă, n-au venit niciodată până acum cu o ofertă interesantă pentru vechii clienți. Bine, adevărul e că nici nu m-a deranjat treaba asta suficient cât să-i schimb.
Comentariu beton!17
@anduta, am aceeasi nemultumire fata de Orange, la ei fidelizarea inseamna prelungirea contractului si telefon mai scump decat la orice magazin online, dah, chiar daca sunt client de la infiintare, chiar daca am 3 nr platite. Am sa bantui pe acest flex sa vad daca merita o portare.
Da, să știi că mi-am dat seama că am și eu problema asta cu ei. Ar putea să introducă un program, un ceva, pentru clienții vechi în rețea.
Eu plătesc 5 euro la Orange și am totul nelimitat, mai puțin netul, unde am 25GB (pentru mine asta înseamnă, practic, nelimitat😀).
Nu vă gândiți că m-au sunat ei când aveam 12 euro și mi-au zis: madame, sunteți de 20 de ani la noi, nu ați vrea să aveți beneficii mai mari la un cost mai mic?😀 Gândiți-o corporatist: banii lor mulți nu vin din abonamentele noastre individuale, nu au atât de multe avantaje de pe urma noastră, așa cum credem noi. Acționați voi, cereți diminuări, scoateți sabia, lancea 😀
@Anduța, “ alea 3 secunde gratis de care a abuzat o Românie intreag”…aceste cuvinte, ne doare!
fidelizare?! ha! să-i vedeți pe telekom! după 13 ani am denunțat contractul și l-am redeschis pe numele soției, la <50% din costul meu…
„Buna! Pe data de 14-02-2021 s-a emis factura Vodafone nr. …… in valoare de 136.02 RON. Contul de client este ….., total de plata: 136.02 RON. Poti folosi serviciile online pentru a accesa rapid detalii despre factură……Multumim”
Mesajul primit chiar mai devreme. Păi ăsta e hal de mesaj de trimis unui client? Sau când mă sună pentru reînnoiri de abonament sau oferte noi, mereu e vorba de ceva beneficii mai multe la un preț mai mare. Nu mult mai mare, dar orişicât. Sau de nu ştiu ce telefon la ofertă, plătibil in rate. Ultima oară, acum câteva luni, i-am spus foarte clar operatorului că, in calitate de client de 22 de ani, mi-ar plăcea la acest moment să primesc ceva gratis: ori internet nelimitat, ori un telefon gratis. Fără să plătesc niciun cent in plus la ce plătesc deja. Nu s-a putut, aşa că n-am schimbat nimic la abonament şi am rugat frumos ca măcar pe viitor să nu mai fiu sunată. 136 de lei lunar nu e mult, ştiu, mai ales pentru 4 oameni. Cu siguranță un gigant ca Vodafone işi permite să mă piardă de muşteriu. Dar atât timp cât şi eu am alternative de migrare în alte rețele more or less similare, I’m good. La urma urmei, e doar business, e vorba doar de nişte servicii din partea lor şi de bani din partea noastră.
Eu consider că aici, în România, suntem privilegiați în ceea ce privește telefonia mobilă. Avem niște prețuri de dumping față de ce se întâmplă prin Europa civilizată. Iar calitatea serviciilor e mult mai sus la noi. De fiecare dată când ies din țară, viteza internetului pe mobil începe să scadă, iar pe alocuri ajunge la nivel de glumă proastă.
So, una peste alta, eu n-am nimic de comentat despre ofertele de telekom de la noi, iar despre Vodafone cu atât mai puțin.
Europa si nu numai, si in gcc sunt destul de scumpe serviciile de telefonie mobila si internet
Pentru 300gb pe mobil pe 3 luni platesc 500 lei, pentru vorbit separat, 35 de lei pentru 200 min in retelele locale
In romania e ieftin de tot telefonia mobila+internerul pe mobil si la fel si televiziunile+internet acasa
Eu n-am văzut treaba asta ca pe un privilegiu, dar pot s-o fac. Pe de altă parte, prin alte țări, nici n-am avut parte de nemulțumiri, nevoile mele de telefon sau internet au fost îndeplinite. E adevărat că nici nu sunt foarte mari. Nu am nici eu nimic de comentat la adresa ofertelor de telekom, la adresa operatorilor, nici măcar la adresa Vodafone, dacă stau să mă gândesc bine. Că de-aia am şi dat note mari la sondaj, sunt multumită de serviciile lor. Am de comentat doar la nivel de comunicare cu mine, clientul, în sensul că au ajuns să mă irite mesajele şi telefoanele lor. Cu telefoanele am rezolvat, să văd de unde setez să nu mai primesc nici mesaje. Ştiu foarte bine când vine factura, când trebuie să o plătesc, o fac la timp, orice altă comunicare directă nu are de ce să mai existe.
Costică, fenomenul celor 3 secunde gratis pe mine m-a marcat profund. Am profitat şi abuzat şi eu la maximum de ele, dar nu mă doare deloc să recunosc asta. 😛 De fapt, poate că oamenii ăia de la Connex au văzut că românilor le cam place vorba lungă (si inutilă, de cele mai multe ori, să recunoaştem şi asta), aşa că au vrut să ne ajute să ne exersăm succințenia. Eu una mai aveam puțin şi ajungeam la master level. 😁
Pe vremea aia hârtia pe care erau tipărite facturile costa mai mult decat ce plăteai la Connex. Am avut și facturi pe 20 de pagini. 🤭
Vai, da’ chiar, că multă vreme pe facturi erau trecute apelurile făcute. Mie-mi plăteau ai mei factura pe-atunci, n-am văzut vreuna, dar cu siguranță nici business-ul Connex, nici natura nu-mi mulțumeau.🙈
Da roamingul, care e treaba cu roamingul ?
Pe cine naiba mai interesează care e treaba cu roamingul? Dacă pleci în UE sunt tarifele de acasă. Dacă nu pleci în UE, îți cumperi la fața locului un sim preplătit și-ai rezolvat problema.
La treaba cu roamingul e mai greu, aici e durerea. Pentru că nu este si nu poate fi activat pentru Flex 7 si 9, merge doar la 12 – din ce am citit eu. La fel cum nu mai exista abonament nou de mobil sub 10E cu roaming nici la Vodafone nici la Orange – nu știu Digi. La fel la cartele, roaming canci – trebuie sa cumperi extraoptiunile vieții.
Cu alte cuvinte, sub 10E nu beneficiezi de niciun roaming, iar daca ieși cu telefonul din țară vei avea la tine un ceas cu radio si o diagonala de 6.7 inch 🙂
Exista roaming la digi dar e limitat, au obtinut o derogare, si ai doar cateva minute gen 100-150 si ceva net 1.5 gb parca.
La Vomafone, ai roaming daca esti pe cartela, chiar si la 5 eurio, dar tre activata ceva extra optiune pe care mai dfai 5 euro. dar merge mai bine decat roamingu digi care bate palma cu cei mai slabi operatori cuc ele mai slabe retele.
Sa vezi in centrul parisului cu roamingu digi ca ai 2 linii la semnal si zero la internet,. si sunt locuri unde nu ai semnal deloc.
Dar nah, ai „totul” la 5 euro.
Și noi suntem în rețea încă de când se numea Conex.
Interesantă oferta, telefonul copilului cel mare cred că ar fi numai bun pentru ea, voi analiza.
În altă ordine de idei, observ că e doar pentru numere noi. Iar eu țin la numerele noastre vechi. Sunt asemănătoare, am cumpărat, atunci în cretacic, 2 cartele de la tarabă care aveau numere siameze, să zic așa. Și, în timp au devenit cumva un simbol al relației. Asa că, pentru numerele noastre
, cred ca voi aștepta oferta în care le vom putea păstra. Și oricum nu avem încă la ele telefon cu 5G.
@Solandi, am întrebat eu la ei exact asta. Pentru că și eu vreau să-mi păstrez numărul, evident. Se lucrează la asta, dar până vor rezolva, uite cum poți să-ți păstrezi numărul. Avem două situații:
1) Ești pe cartelă prepaid. Suni în call center și le spui că vrei FLEX, dar vrei să-ți păstrezi și numărul de telefon. Și te migrează ei pe FLEX.
2) Ești pe abonament. Migrezi pe prepaid, după care repeți pașii de la punctul 1.
Da, mi-am dat seama că va fi și pentru cartelele cu abonament și cu păstrat numărul, am citit informațiile și am văzut acel ‘deocamdată’.
Logige învârtelile, mersi. Eu sunt în situația punctului 2, deci am ceva pași de balet de făcut.
Erată: Connex.
Eu nu vreau Vodafone, ne-am despartit cu strigaturi dupa o relatie de 22 de ani, il vreau doar pe baiatu’ din reclama Vodafone FLEX. E reclama aia cu ursuletii, nu? Parca.
Imi pui o vorba buna?! 😁
Ca flexibila sunt, nu mai am nevoie 😁
@THE Cristina: prestez servicii de flexibilitate la domiciliul clientei pentru o sticlă de Dom Perignon și caviar de Beluga. 🤪
baiatu ala pare cam salbatic, il poti chema daca ti s-a urcat mata in copac eventual, altceva nu cred ca practica.
@Cucurigu
Ziiiiiici?! 😁
Ieri am vazut un titlu interesant, continutul nu m a interesat, era ceva de genul: Pentru fiecare femeie frumoasa exista un barbat care s a saturat de ea.
Vulpescu sau Catchy? 😁
Catchy parca.
@Mihai V, ofertele de la Telekom sunt de luat în considerație doar ca și client nou! Altfel ca și client vechi, sunt aceleași probleme ca la ceilalți, plus faptul că, pe teritoriul țării, în unele zone semnalul este slab spre deloc. Spun astea fiind clientul lor de pe vremea cartelei minune cu 2000 de minute. Am uitat costul ei, că deh, am și eu o vârstă!
Și eu sunt la Vodafone de când era Connex (mă rog, a fost abonamentul lui taică-meu întâi), am trecut prin diverse oferte până la cea actuală, de 12 euro, cu toate alea nelimitate, mai puțin internetul, că îmi ajunge câte zeci de GB am (nici nu îmi trebuie așa mult, acasă am router, la ai mei și la cabinet la fel, la spital e rețeaua slabă, dar nici nu prea am timp de stat pe telefon). Interesantă chestia asta cu Flex, o s-o mai studiez.
Apropos de comportamentul vis-a-vis de clienții vechi, acum câțiva ani mă sună un individ să-mi spună că a constatat că sunt în rețea de mulți ani și începe să recite o ofertă despre minute, sms-uri..eu i-am retezat avântul și i-am zis că-mi trebuie mai mult internet și omul s-a executat. Experiență pozitivă 👍
Am avut și stick de internet mobil de la ei, pentru când eram la bunică-mea la Brașov sau la ai mei (când nu aveau router). Mi l-am luat la Brașov de ziua mea acum mai mulți ani, de ciudă că îmi scrie lumea pe facebook și eu nu văd 😁 (n-aveam nici smartphone, vai de capul meu; cum m-am hotărât să-mi iau și din ăla e altă poveste).
Plus că învățam pentru primul rezidențiat și nu aveam ce muzică să ascult (mă săturasem de cele câteva melodii copiate de pe cd-uri pe laptop). Înainte reușeam să mă conectez prin wi-fi la ceva rețea de cartier fără parolă, dar a dispărut și aia într-o zi..
Nici stickul nu era prea strălucit, un singur episod de serial sau un ghid medical în pdf îmi mânca aproape tot traficul lunar..
Man nu-s hater dar eu mai dau și mai primesc SMS-uri 😝
Am fluturat câțiva ani un steag mare cu Dialog prin peluza din Ghencea, Connex fiind „dușmanii”, și am rămas fidel „portocaliilor” până în ziua de azi, deși nu îi consider nici mai buni, nici mai slabi decât cei despre care se vorbește azi în propoziție. 🤣
Ce am reținut eu și mi-a plăcut la ce se scrie mai sus: treaba cu digitalul, configurarea online, fără mers la ghișeu, fără să mai stai ca prostul la o masă cu un agarici în față care să nu fie în stare să-ți explice exact ce și cum, fără să stai la telefon, să te trezești că tu ai zis că da, vrei ce te îmbrobodește cel/cea de la capătul celălalt, când de fapt tu vrei altceva, dar n-ai timp s-o gândești din cauza „poeziei” pe care o auzi etc. etc. Foarte tare, Vodafone! Visez la momente d-astea în care ghișeul și „semnați aici, vă rog” să dispară din viața mea. Lockdown-ul a arătat că se poate, post-lockdown-ul a arătat că rezistența la schimbare e mare și că mulți sunt mwiști, dar iată că unii continuă pe aceeași linie și iese ceva mișto, pe gustul meu.
Și nici măcar nu eram așa, @Ioane. Mie îmi plăcea interacțiunea cu oamenii. Îmi plăcea…
Sa-i tufa barbosu’ pe astia de la Vodafone.. Client la ei de cind era 1 cent minutul in wkd. Am renuntat la contract acum trei ani cind le-am cerut net mai mult.. si de la 300 mb lunar mi-au oferit 600 ;-). In continuare am acelasi numar de telefon din 2006 dar in alta retea.
De ce as vrea sa plătesc 9 euro pt flex9 când pot avea același lucru de la Orange prepay de 5 euro, cu 29 lei. Fără 5G,adevarat. Doar 4G.
As fi interesat totuși de flex 12 pentru nelimitat 5G, dacă ar merge atât de bine în Timișoara încât sa renunț la internetul fix. Asta dacă nelimitat înseamnă nelimitat, nu nelimitat*.
Eu mi-am facut un abonament din asta complet digital la Orange pe yoxo.ro acum citeva luni. De aia m-am mirat cand am citit ca Flex e primul abonament complet digital.
Cel mai mult imi place ca nu ai perioada contractuala. Serviciile de genul asta sunt exact ce ne trebuie acum.