Am primit acest email de la Uber, vi-l las cu copy/paste:

Impactul anulărilor asupra șoferilor parteneri

Bună Mihai,

Căutăm mereu modalități de a-ți face experiența cu Uber și mai bună. Astăzi, vrem să îți împărtășim câteva informații despre modul în care anulările de curse îi afectează pe șoferii parteneri.

Imaginează-ți că mergi să preiei pe cineva, iar apoi cursa este anulată. Pentru șoferi, acest lucru nu este doar un inconvenient; înseamnă că au investit timp, efort și combustibil fără să fie plătiți pentru aceasta. Acest lucru poate duce la frustrare și le este mai greu să își câștige existența pe platformă.

Conștientizarea acestui impact ne ajută să ne sprijinim șoferii și asigură un serviciu mai sigur pentru toți. Ne-am angajat să construim o comunitate mai puternică și mai atentă și apreciem rolul tău în acest sens.

Călătorii plăcute,

Echipa Uber

Nu, serios, trebuie să fii ori complet rupt de realitate, ori nesimțit grav, ca să poți trimite un asemenea email către clienții Uber pe care-i ai în baza de date.

Nu de alta, dar ultima oară când am verificat ți se percepea taxă de anulare dacă anulai o cursă. Deci despre ce frustrare vorbim, cum îi afectează dacă EXACT pentru asta îmi percepeți taxa aia?

Ca să nu mai spun că situația stă exact invers: șoferii voștri nesimțiți sunt cei care-i fac cu nervii pe clienți până-i determină să anuleze curse DE CARE AVEAU NEVOIE.

Clienții anulează aiurea (și fără un motiv foarte clar) extrem de rar, că nu s-au apucat să comande curse ca să se afle în treabă. Vreți să știți care sunt motivele alea foarte clare? Păi, după cum ziceam și mai sus, în 99,99% dintre cazuri motivul este fix nesimțirea șoferilor voștri.

Și asta nu e tot. Probabil c-o să vină ca o lovitură, dar multe dintre anulările „fără motiv” ale clienților sunt determinate tot de șoferii voștri care nu mai au chef să vină să te ia. Moment în care, fără să-ți spună nimic, așteptă să anulezi tu cursa. Cu ăștia cum facem?

Ce, nu știți cum se întâmplă asta? Uite, în nemărginita-mi mărinimie, vă explic tot eu.

Din motive doar de el știute, șoferul vostru își dă seama că nu mai are chef să vină să te ia, dar după ce confirmase cursa. Doar că, nesimțit fiind, n-o anulează el, ci se pune undeva la umbră și așteaptă liniștit s-o anulezi tu. Cum el are tot timpul din lume, iar tu te grăbești, că de-aia aveai nevoie de Uber, bineînțeles c-o s-o anulezi.

Moment în care Uber îmi ia tot mie taxa de anulare, în timp ce nesimțitul ăla își vede în continuare de ale lui.

Aveți idee cât de întâlnită e practica asta? N-aveți, că dacă aveați nu mai trimiteați email-uri din astea inepte.

În plus, poate nu sunteți la curent, dar de ceva vreme cursa Uber se plătește în avans, ca la curve. Că are ăla chef sau anuleze sau nu, că are chef să vină să te ia sau trece pe lângă tine și se preface că nu te-a văzut, banii i-ai dat.

De-aici încolo, Bărbosul cu mila dacă mai recuperezi ceva, în caz că se întâmplă ceva nasol. Iar la voi se întâmplă extrem de des câte ceva nasol.

Băi, serios, chiar nu vă e rușine să trimiteți asemenea email-uri? Chiar nu cunoașteți deloc ce se întâmplă la voi în grădină?

Ah, încă ceva, dacă tot m-am pornit. Când mi se mai întâmplă să vin de pe câte undeva și să aterizez noaptea la București, nici măcar nu mă mai obosesc să comand Uber. Mă duc direct la taxi, deși nu mi-aș dori absolut deloc să fac asta.

Știți de ce? Pentru că mi se anulează comenzile una după cealaltă. Din zece comenzi, cam șapte mi se anulează. De ce? Pentru că m-a pus dracu’ să locuiesc în Bucureștii Noi, de-aia. Iar șoferii voștri nesimțiți consideră că e sub demnitatea lor să accepte curse așa scurte. Ce-o fi scurt la o cursă de 14 kilometri, nu mă prind, dar dacă așa consideră Măriile Lor, șoferii, așa se întâmplă. Și nu, nu glumesc absolut deloc.

Doamne, ce m-am enervat! Chiar n-aveam nici cea mai mică intenție să scriu despre Uber, pur și simplu m-am trigger-uit de la acel email senzațional.

Prieteni, dacă tot am deschis subiectul, liber la plângeri pe subiectul Uber. De-abia aștept să vă indexeze Google toate comentariile.

P.S. M-aș plânge și de Bolt, dar am ani mulți de când am dezinstalat aplicația.

sursa foto: freepik.com