Peste fix șapte zile, dacă e s-o numărăm și pe asta de azi, se deschide din nou cufărul cu licori magice: vinerea viitoare, pe 1 noiembrie, prietenii de la FineStore dau drumul la Black Friday. Și dacă tot dau drumul, au zis s-o facă exact în stilul din ultimii ani, adică să țină toată luna noiembrie.

Cum se traduce asta pentru noi, muritorii de rând? Uite-așa:

➡️ 30 de zile cu mega-reduceri și extra-beneficii la peste 2000 de produse;

➡️ Mega-reducerile vor ajunge și până la 70%. Apropo, dacă ar fi să vă alegeți voi la ce produse vreți reducerea de 70%, care ar fi alea? Nu întreb degeaba, chiar aș vrea să-mi spuneți câteva, pentru că e posibil ca dorințele voastre să se concretizeze;

➡️ Extrem de multe cadouri (mai precis, 10.000), dar și niște surprize pe care n-am voie să le spun acum; 🤷‍♂️

➡️ Branduri de top la super-preț (iată doar câteva exemple: Whisky – Tomintoul; Tequila – Clase Azul; Gin – GVine Floraison și Amuerte Gin – s-a mărit gama cu 2 produse noi: Blue și Orange; Rom – Barcelo + Matusalem; Cava – Pere Ventura; Șampanie – Gosset; Vin (liniștit + spumant) – Ronco di Sassi; Vodka – Roberto Cavalli; Vin rosu – Masi; Vin alb – Mar de Frades; Vin rose – Gerard Bertrand Cote des Roses; Prosecco – Foss Marai + Canti; Coniac – Frapin)

Frumos, nu?

Sfatul meu e să vă abonați la newsletter dacă vreți să fiți primii care află când se dă startul reducerilor.

E posibil să vă întrebați de ce să vă mai abonați dacă tot ați aflat când începe Blak Friday-ul. O întrebare foarte pertinentă, de altfel, dar la care am un răspuns la fel de bun.

În primul rând, ca să fiți siguri că prindeți pe stoc ce vă doriți voi să prindeți. Cererea e imensă de Black Friday, iar stocurile sunt limitate. De ce să riști să nu mai găsești fix ce-ți doreai tu să prinzi la super-preț? De ce să riști să ratezi fix produsele alea pe care vi le-ați dorit reduse cu 70%?

Și nu e ăsta singurul motiv. Dacă tot s-au hotărât oamenii ăștia să facă Black Friday toată luna noiembrie, atunci cu siguranță pe parcursul întregii luni vor avea câte ceva de anunțat. Când ai 30 de zile cu discounturi,  cadouri și surprize, n-ai cum să le anunți pe toate din prima zi.

De-aia zic c-ar fi cel mai simplu să vă abonați la newsletter. Sau dacă vă e mai ușor așa, dați un follow pe FacebookInstagram sau Tik Tok pentru că, evident, vor anunța noutățile pe toate canalele de Social Media. Diferența e că email-ul îți vine sigur, pe când în Social Media ești la mâna algoritmilor.

Cu speranța că v-am fost de folos, atât pentru azi.

P.S. Vedeți că până începe Black Friday, încă mai e valabil pe site-ul FineStore cuponul de reducere de 25%. Că poate sunt printre voi oameni care au nevoie să cumpere ceva azi-mâine, nu peste o săptămână.

sursa foto: freepik.com