Hai să vă povestesc ceva. Mașinile din ROCHARGE atrag privirile ca un magnet peste tot pe unde trecem. Și nu mă refer la momentele când suntem în trafic și mergem în coloană, că atunci mi se pare foarte normal să se uite oamenii după noi și să se întrebe „ăsta o fi turul ăla în care e Vasilescu?”. Glumesc, desigur, oamenii știu deja, nu mai e nevoie să se întrebe. 😛

Mă refer la momentele în care mașinile sunt parcate pe câte undeva și sunt toate opt. Imediat apar oameni care vor să se uite la ele.

Ei bine, în astea patru zile am constatat în ce ordine sunt admirate mașinile aproape de fiecare dată.

Invariabil oamenii se duc prima dată către Taycan. Îi dau ocol, îi fac poze, se minunează, d-astea. Să vă mai spun că în ziua când am testat-o eu, Radu, colegul meu de echipaj, l-a întrebat pe un tătic care admira Porsche-ul ținându-l de mână pe fiu-său: „vreți să-l lăsăm în mașină?”. Ăla mic, care nu cred că împlinise nici șase ani, a zbughit-o în Porsche cu viteaza luminii când a auzit așa ceva. De-abia l-a mai scos taică-său de la volan.

Nfine, ce voiam să spun e că oamenii cumva se duc prima oară la Taycan. Dar mult mai interesant este ce se întâmplă după. Se dau câțiva pași în spate ca să le vadă pe toate, pe sistemul: „hai să vedem ce mai au ăștia p-aici”.

Prieteni, în momentul ăla li se luminează ochii, la propriu, când observă ID. Buzz-ul. Dar nu doar că li se luminează ochii, fac toți exact aceeași față fericită pe care o avea băiețelul de șase ani pe care l-am lăsat în mașină.

Cred că și eu aveam exact aceeași față când m-am pus prima oară la volanul ei. După care m-am mai și jucat cu ea câteva sute de kilometri,

Atât pot să vă spun: prieteni, mașina asta, Volkswagen ID. Buzz este o bucurie, este o întreagă experiență plină de fericire s-o conduci.

Cred că este pentru prima oară în această viață când conduc o mașină și nu mă interesează absolut deloc câți cai putere are sau ce cuplu, nu am idee ce timp scoate pe sută și n-am nici ceea mai mică intenție să aflu. ID.

Buzz n-are nicio legătură cu aceste întrebări, e mult prea slay (dacă n-aveți copii, e posibil să nu cunoașteți termenul) ca să te mai intereseze astfel de amănunte.

Tot ce pot să spun este că de fiecare dată când m-am urcat la volanul ei m-am simțit ca un copil fericit. Și nu numai eu, toți colegii din ROCHARGE, care au apucat s-o conducă, mi-au confirmat c-au avut aceeași senzație.

Și dacă mai aveam vreo îndoială că așa stau lucrurile, a fost suficient să privesc cum li se luminează fețele oamenilor care o văd pentru prima oară. Pur și simplu se bucurau doar pentru simplul motiv c-o văd.

Mă oftic de moarte că n-am cum să ajung cu ea acasă, aș da orice să le văd fața fetelor mele când se urcă în mașina lui Scooby Doo. Ce chiote ar trage când ar vedea cât de cool se deschid ușile din spate. Ce, nu știți cum se deschid ușile din soate la ID. Buzz? Ia băgați un ochi aici.

Dar partea cea mai tare este că, pe lângă tot ce-am scris mai sus, mașinuța asta este și incredibil de manevrabilă și ușor de condus, te simți cu ea în trafic ca peștele-n apă. Cred că are cea mai mică rază de bracaj dintre toate mașinile din ROCHARGE, deși e cea mai lungă.

În plus, poziția la volan (ești sus de tot, mai sus decât SUV-urile) și parbrizul ăla imens îți dau senzația că vezi TOT cu mult înainte celorlalți participanți la trafic. Repet, după mine, este mașina cel mai ușor de condus și manevrat dintre toate cele opt din ROCHARGE. Senzație confirmată de mulți dintre colegii de tur.

Dar toate astea vin și cu un preț. Iar ăla este pentru modelul pe care-l avem noi în tur: 69.437 euro. Sau prin leasing operațional de la Autonom: rată 1.020 euro/lună. Mi-ar plăcea să am cândva banii să mi-o pot lua.

Atât pentru azi, acum vă las cu poze și rezumatul video al zilei.

Partenerii ROCHARGE 2023:

🚀 Un proiect susținut de Vitesco Technologies

🍀 Green Partner: Autonom

🚗 Pus pe șosea de: Michelin

🔋 Încărcat de:
MOON
Enel X Way
Renovatio e-charge
MOL Plugee

💻 Tehnologizat de: Server Config

📰 Partener media: Euronews România

Video

Fotografii