Din păcate, oricât am căutat, n-am putut să dau de sursa acestui spot pe care l-am primit de la un prieten pe whatsapp (de aici și rezoluția execrabilă). Nfine, dacă aflați vreunul dintre voi sursa, lăsați-o aici, că n-am nicio problemă să fac embed de la sursă.
Altfel, după ce-am râs bine de tot, mi-am imaginat pentru o secundă cum ar fi fost ca spotul să fie un spot pe bune. Cam cât scandal ar fi stârnit în secunda doi în mediul online și nu numai? Cam cât de revoltați ar fi fost toți cei care n-ar fi putut înțelege că e doar o fucking glumă?
LATER EDIT
Pentru că am cititori mai deștepți decât mine, au descoperit și adevăratul spot publicitar, spot care este pentru asigurări de locuință. Ideea mi se pare senzațională și în acest caz. Vi-l las mai jos pentru conformitate.
Am văzut reclama, acum câteva zile, dar nu mai rețin dacă la Vali sau la tătar. 😀
Dar rezonez cu ea la maxim. Reclama, that is.
Io n-am văzut-o nici la unul, nici la celălalt. Ciudat.
@MV JT se mai uită și pe la link-uri, da’ și prin comentarii … asta era sau poate alta asemenea… am zărit-o și io
În altă parte n-aveam unde s-o văd, că p-alte bloguri intru mai rar.
As proiecta reclame de genul pe zidurile catedralei neamului.
Comentariu beton!37
Merge, că are pereții laterali pe nord și sud. Nu bate soarele direct niciodată.
Dvs ați scos carbo din dietă, de tot? Că suntem cam grumpy așa.
Comentariu beton!17
De tot. Să nu mai aud de ei. Plus că n-am mai simțit zahar în gură de 13 zile.
Good idea. Cândva, pe panoul publicitar situat lângă rondul dintre Marea Catedrală și Marele Hotel era periodic afiș cu LisaAnn și alte credincioase ce susțineau nu știu ce conferințe 🤭
@MV: cafa o bei fără zahăr, ca sălbaticii? 🤣
Nu mai pun zahăr în cafea din copilărie, de când îi făceam lui taică-meu la ibric.
https://publish.twitter.com/?query=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2FUnlimitedGreece%2Fstatus%2F1454129992984670211&widget=Tweet
Mulțam. Dar nu e nici asta sursa. L-au pus și ei cum l-am pus și io.
Băi, tu ai rămas marcat de ieri, este? 🤭 D-aia ai scris paragraful 2?
Spotul ăsta îmi amintește de decizia mea de a nu avea și al doilea copil. Primul și unicul m-a ajutat.
Comentariu beton!35
A, nu, @Eleno. Am scris paragraful doi pentru că exact asta s-ar fi întâmplat, ar fi luat foc online-ul pe motiv de: „Cum e posibil așa ceva”??? Rușine, Durex! Nu știți că sunt oameni care-și doresc copii și nu-i pot avea??? Nu mai cumpăr niciodată de la voi”.
Imho … Se vrea un shitstorm starter. Oricum mult mai interesant articolul decât cele pe teme covidiotice 🤪
@Boss, azi sunt 100% de acord cu tine.
Hai, mai, ca m-am uitat cu simt de raspundere la tot clipul si, la sfarsit, mi-a dat bunatate de cafea pe nas!
Aceeași reacție și aici.
Pfoaii … faceți secta spălătorilor de fose nazale cu cafea 🤪 Mai sunteți mulți? Use Durex … responsibly 😜😉
Pe bune sau nu, puștiul mi se pare super fain!
Pentru că este. 😀
Je veux le bonbooooon… :)))))
Moi aussi mais est impossible. 😛
https://youtu.be/K45m79fEyz8 one of the best. Recycling ♻️ is good ?
Nous sommes avec vous dans cette dure épreuve
Merci beaucoup.
:)))))))) foarte tare
Spotul publicitar este foarte controversat in SUA, conservatorii critica acest spot ca pe o incercare de a prezenta transgenderismul si altele similare copiilor intr-o forma placuta si de a le normaliza pentru parinti.
Când oamenii iau și SE iau prea în serios…
Dacă nu vrei să faci copii cu deviații sexuale și de comportament, folosește durex. Mesajul e clar. Și contravine cu ce încearcă Netflix să inoculeze.
Eu aș fi făcut o campanie în care problema ar fi părinții, nu copiii, că ei nu au nicio vină. Părinți alcoolici, depravați, iresponsabili…
Doar că spotul original e reclamă pentru asigurări de locuințe. Dacă o să dați un refresh la pagină o să constatați că l-am pus pe blog și pe cel original.
So, cum e cu mesajul clar? 😁😁😁
Eu vorbeam de durex. Că în primul spot scrie durex la final și la acel mesaj te gândești.
Să înțeleg că tu ai râs și ți-a dat cafeaua pe nas că durex s-a apucat de reparat și de făcut curățenie în casele asiguraților.
Nu, trebuie doar să întelegi că eu am văzut din prima că cineva a șters logo-ul de pe spotul original, ăla care e era în stânga sus, se vede clar zona aia pixelată. Am știut de la prima vizionare că nu e spot Durex, de-aia am și scris în articol „cum ar fi fost ca spotul să fie un spot pe bune”, dar asta nu înseamnă că nu m-am amuzat.
Dar de aici până la concluzia ta „Dacă nu vrei să faci copii cu deviații sexuale și de comportament, folosește durex. Mesajul e clar.” e cale lungă de tot. De fapt, mu e nicio cale, pentru că mesajul ăsta nu există.
și de ce durex și nu h&m de exemplu.
Ăsta e “mesajul” celui care a manipulat spotul, căci altfel cu asigurările se potrivește ca nuca în perete.
Se dezbate încă. Ce zici?8
Serios? Ăsta e spot care NU SE POTRIVEȘTE cu asigurările de locuință? După ce ăla micu’ aproape că distruge toată casa? Well, acum întelegi de ce nivelul spoturilor românești e atât de jos. Altfel n-au cum să interacționeze cu targetul.
Ai dreptate, asta e cea mai mare grijă a părinților, să-și asigure casa împotriva propriilor copii.
Spune-mi te rog cui i-au plătit asigurările polița unuia că i-au desenat copiii un perete.
Ca să nu mai zic că asta fac toți copiii, nu doar cei travestiți.
Se dezbate încă. Ce zici?13
Doamne Dumnezeule! Chiar ai întrebat asta?
Boss, tu cum ai ajuns pe blogul ăsta și ce cauți aici? Copii „travestiți”, simțul umorului inexitent, IQ subunitar, serios, de ce te chinui aici?
Doamneee MV si comentariille.Jur ca nu am vazut nimic sau niica nelalocul lui.Mi-a placut reclama la max cred ca e ceva cu asigurare etc si….de restul caramele boss as fi dat orice sa le vad fetele la minifashoniste sau la dracii mei cand am.o convorbire imaginara cu BUNI!
@CatalinR,
De fapt, tu ai o problemă cu transgen. Problemă care nu se poate rezolva decât cu o lobotomie 🙂
Laura, nu ma ridic la nivelul de inteligenta de pe aici sa mi se para funny cum un baietel intamplator imbracat in fetita distruge o casa si poate fi asta un mesaj genial al unei companii de asigurari ca sa dau fuga sa imi iau asigurare la ei.
Si recunosc, nu mi-ar placea sa imi vad fiul machiat si imbracat in fetita si nici nu mi-ar da cafeaua pe nas daca l-as vedea pe cel al vecinului.
Păi când io zic de IQ subunitar la ce crezi că mă refer?
La faptul ca Vacanta mare, Las fierbinti si mai nou Netflix au facut ravagii
Vezi tu, ma frend, să afirmi tendențios că Netflix nu e ok arată din plin cam cât te duce capul. Nu de alta dar Netflix e doar canalul prin care ajunge filmul sau serialul la utilizatori. Ce aleg ei să vadă e strict treaba lor, n-are Netflix nicio vină dacă ei se uită la producții îndoielnice. Nu de alta, dar dacă vrei să te uiți doar la filme de Oscar sau premiate pe mai știu eu unde, o poți face liniștit. Dar pe tine te duce capul atât de puțin încât nu ești în stare să înțelgeți un lucru atât de simplu. Hai, că mi-am pierdut trei minute din viață să-ți explic ceva ce e limpede și pentru un elev de clasa a cincea de la școală ajutătoare.
Acum ca am inteles ca e reclama la asigurari, chiar nu vad ce legatura are ce distruge copilul pe-acolo, cu asigurarile. Zici ca a distrus toata casa, dar a distrus niste obiecte si a mazgalit niste pereti, nu vine nici o firma de asigurari sa faca ceva.
Avea mult mai mult sens cu protexul: daca nu vrei sa iti smulgi parul din cap, nu face copii.
Bosule, firmele de asigurări asigură inclusiv obiectele din casă și distrugerea vopselei de pe pereți. Dar nici măcar nu e vorba despre asta in spotul ăla. E un mod de a comunica într-o manieră funny. Gizăs craist. Pentru tine și pentru ălălalt există reclamele de la radio. Voi sunteți targetul. Voi sunteți cei datorită cărora spoturile de pe televiziunile noastre sunt de nepotrivit. Dacă nu vi se arată cuie la o reclamă despre cuie, nu sunteți capabili s-o înțelegeți. Voi sunteți exact genul ăla cărora trebuie să li se explice bancurile.
Doamne Dumnezeule mare.
Nu stiam ca poti sa asiguri si lucrurile din casa, exceptand situatia in care sunt foarte scumpe.
Oricum, referitor la transgenderi, problema era ca se ajunge in situatia in care i se spune unui copil care experimenteaza cu hainele, cu machiajul, ca el face asta pentru ca e trans/fluid, i se arata persoane trans ca exemplu… Asta poate nu este o idee asa de buna. Pana la urma, credeam ca ideea este ca vor niste oameni sa isi traiasca viata cum vor, nu sa se fixeze pe copii sau sa emita teorii savante in care oamenii au gen (nu numai sex) si acela poate fi oricum pentru ca e un construct social.
M-am abatut de la subiect.
MV, cred ca cel putin o gospodina de pe blog iti poate confirma ca Netflix nu doar distribuie, ci si creeaza continut. Pentru cultura ta generala. Si ghici care e cea mai vizionata productie de acolo: Bridgerton, serial plin de trairi artistice intre persoane de acelasi sex.
Nu am nicio treaba ca unora le place ochiul maro, insa sa faci propaganda cu copii mi se pare deja prea mult. Parol.
Ah, da, uitasem că dacă e creat de Netflix e obligatoriu să te uiți la conținut.
Altfel, „ochiul maro”, „propagandă cu copii”, „gospodină de pe blog”, well, mai trebuie să-ți explic ce spun toate astea despre tine? Prostul educat, cel mai nasol soi de prost.
@MV: Articolul despre reclama este aici.
“ John Lewis has been forced to pull its latest home insurance ad starring a Stevie Nicks-loving boy in a dress rampaging around his home after the financial watchdog found it could potentially mislead consumers.”
https://www.independent.co.uk/life-style/john-lewis-insurance-advert-fca-b1946821.html
Mulțumesc.
Fff mişto!! De ce toți copiii coboară scările la fel? Au ceva cu pereţii? Orice asemănare cu realitatea e pur întâmplătoare. 😆 Am uitat să i-l arăt flăcăului. E un imitator perfect de personaje. 😎
Dap. Fix la fel coboară scările și-ale mele. De fiecare dată trebuie să strige cineva în urma lor: NU ALERGAȚI!
Fața mamei e priceless. 🤣
E grozav, l-am văzut, mi l-a trimis un prieten pe mess și l-am dat și eu mai departe.
Let life happen. Nice. Faza cu pereții mi-a adus aminte când am venit de la un color run, plină de praf din acela colorat din cap până-n picioare. Ăia mici erau: hai, mami, acu’ rostogoleșe-te pe pereți. Pereții albi, perfecți drept pânză. But I didn’t let life happen, of! :-))
Comentariu beton!16
Oare de ce aș fi putut să pariez că „you didn’t let life happen”? 🤭
Pentru că o lăsasem deja să se întâmple suficient, normal. 😌
Ideea cu Durex era mai mișto, păcat că e fake…
Comentariu beton!17
Evident că era mai mișto. Și mi-aș fi scos pălăria în fața agenției de advertising care a avut cojones să vină cu spotul ăsta.
Copiii nu au nevoie de o reclama pentru a imita asa ceva. Cu mult timp inainte de revolutie, aveam vecini cu mine in bloc, usa langa usa , o familie a carui baiat era mult mai mic decat mine. Cand ma trimitea mama dupa o cescuta de zahar, cu imprumut of corse, usa era deschisa de acel baietel de cca 7-8 anisori, care era imbracat fix ca in reclama:rochia mamei, margele multe si multicolor care ii atarnau pana la buric si tocurile pe care le taraia incercand sa fuga dupa noi. Ani de zile asa mi_a deschis usa. Clipul mi_a amintit de acel copil, hmmm, azi m-ai trimis in copilarie. Iar mainile colorate… Aveam deja copii si intr-o vara am pus mana pe bidinea sa incerc sa improspatez varul din dormitor. Fara zugravi, ca nu era loc. Dupa ce dormitorul a devenit alb imaculat, am avut asa, o strangere de inima ca am aruncat in uitare urmale degetelelor unsuroase, asa ca, am chemat kinderii, le-am vopsit palmele, unul cu rosu si unul cu albastru, si am dat comanda,,marcati dragilor, marcati”. Au marcat toti peretii, ii ridicam in brate sa ajung a si in locuri le de neatins. . Am fost foarte mandri de zugraveala. Eu ca nu o sa ma infurii cand vor aparea urme noi de degetele, ei de experienta.
Comentariu beton!33
Văzut inițial pentru ”Durex”. Și eu mi-am adus aminte de faza cu bomboanele. Dar asta e super diabolică. Vorba vorbei: l-ai ucide cu bătaia. Dar e ilegal și greu de înlocuit 😛
Singura chestie mișto la reclama asta e piesa de pe fundal.
Se dezbate încă. Ce zici?8
Demențial, exact de ce aveam nevoie să mă motiveze să mă apuc să fac curat într-o dimineață cu ceață, cu trill de păsărele, sirene, de ambulanță, nu de povești pentru copii și „baterii, frigidere, aragazuri, fiare cumpărăm” pe fundal.
Și e bine că l-ai adus pe blog, acum știu unde să-i trimit pe toți indivizii care insistă că știu ei mai bine pentru mine, că nu se poate să nu vreau copii, deși nu le-a cerut nimeni părerea.
Mulțam pentru argumente!
Egal la ce e reclama… cine pwla mea ține un bol cu „glitter” pe masa din bucătărie/dining room? Restul acțiunilor pot fi exagerări, dar de sclipiciul ăla se lipesc și mâinile celui mai cuminte copil 😅
Ăăă… dacă vrei să vezi cum arată un bol cu glitter ținut pe masa din living, te invit pe la mine, dar mai la vară așa. 😛
Eu am vazut clipul original pe pagina de facebook a Stevie Nicks. Tinuta, atitudinea si miscarile copilului pe melodia “Edge of Seventien” sunt o referinta la ea.
Stevie Nicks dadea ca sursa un link pe
Youtube care intre timp a fost sters.
Pentru că ,,The advert was withdrawn on 27 October because the Financial Conduct Authority (FCA) considered the promo to be “potentially misleading” to customers.”
Reclama s-a dorit o promovare a unui supliment de asigurare pentru daunele accidentale. Cum ar fi ca cele provocate de momentul în care un copil imită secvenţe artistice preferate. Dar mulţi se pare să nu înţeleagă aceste trăiri şi au denaturat total ceea ce se întâmplă în videoclip (vezi chiar și aici un exemplu, in postările lui CatalinR).
De altfel, anunțul și explicațiile retragerii se regăsesc și pe pagina oficială John Lewis.
John Lewis – A statement on our latest Home Insurance campaign:
https://www.youtube.com/watch?v=9zf8bKHs5OM
Cu alte cuvinte, s-a ajuns aici pentru că e plină lumea de de oameni crispaţi care nu mai sunt în stare să înţeleagă cu act artistic.
Avem și în varianta feminina. 🤗
https://www.facebook.com/advert.ge/videos/1410956732257185/
Next Freddie ! Atâta am avut de zis !
Măi ce de hateri azi. Nu mai fiți așa încrâncenați și apreciați un video simpatic..am râs cu lacrimi și la varianta inițială, deși am șanse reduse de a avea copii..it’s just a fu**ing joke!
Never say never 🤪 just fu**ing, no joke 😜
Adorabil băiețelul! Al meu pe la 4 ani a vrut să se îmbrace în rochie că o tot vedea pe soră-sa. L-am îmbrăcat, au dansat amândoi fericiți prin casă, zic să îi trimit și lu’ bărbată-miu niște poze. Să facă un mini-infarct, nu alta! 😅 I-am zis să stea liniștit că vecinul meu din copilărie se îmbrăca des în rochiile mumă-sii, ba se și machia și nu a „devenit” nici transgender, nici homosexual.
Una peste alta, îmi amintesc să cumpăr Durex de câte ori sunt copiii neastâmpărați prin supermarket. Nu rămânem fără stocuri niciodată. 😁
P.S. Pereții din sufragerie sunt pictați inclusiv pe tavan, a găsit fii-mea o modalitate să deseneze și acolo. Mulțumesc, @MAS, pentru ideea cu mâinile! La primăvară zugrăvim.
L-am primit si eu pe whatsapp… prima varianta. Spotul real l-am vazut aici. Oricum e senzatie, super misto si imi place mai mult varianta cu Durex. Oamenii din pacate si-au cam pierdut din simțul umorului, vad peste tot numai mesaje ascunse … parca noi nu ne costumam in hainele părinților cand eram mici, ne jucam de-a mama si de-a tata indiferent de sex, depinde cati copii ne strangeam …
Merge perfect și la durex și la asigurări de locuințe 😂😂😂😂