Dincolo de marketing, de publicitate, de campanii, de bani investiți și de orice altceva, știți cum devine cineva fanul fidel al unui brand? În cel mai simplu mod posibil: când folosește produsele acelui brand și este mulțumit de ele. Nu există modalitate mai bună de a transforma un utilizator obișnuit într-un fan dedicat al acelui brand.
Este fix cazul meu. După 14 ani de utilizare, fără niciun fel de problemă, a unui Megane, când a venit momentul să-mi schimb mașina, decizia de cumpărare a venit de la sine. Nici măcar nu m-am obosit să văd ce opțiuni aș mai avea pe piață la aceiași bani. Habar nu am ce mă mai așteaptă în această viață, dar ce vă pot spune cu siguranță este că, chiar dacă mă lovește norocul și câștig potul ăl mare la loto, moment în care îmi fac parc auto la subsolul vilei mele de pe malul mării Mediterane, cu siguranță una dintre mașinile din parcul ăla va fi un Renault. Cel mai sportiv model pe care-l au în ofertă, dar va fi.
De-aia m-am bucurat când am primit invitația de la lansarea Noului Renault Arkana, că practic îmi venea ca o mănușă. Prin urmare, nu numai că m-am dus, dar chiar eram extrem de curios cum arată, că de auzit auzisem despre. Am fost, am văzut, după care m-am bucurat că n-aveau și pe Blue Cosmos, că eram în stare să fac trade-in cu a mea.
Dar partea cu adevărat interesantă vine abia acum. Începând exact de azi, 27 aprilie, Renault România începe vânzarea modelului Arkana, EXCLUSIV ONLINE. Iar mie chestia asta cu eliminatul drumurilor inutile și a interacțiunii umane, îmi place de mor. Și se pare că nu numai mie.
Așadar, începând de azi, dacă te tentează Noul Renaul Arkana, tot ce ai de făcut este să dai o precomandă:
➡️ Intri pe platforma Renault pentru vânzări online: https://vanzari.renault.ro/
➡️ Selectezi Arkana și-ți alegi modelul care te coafează (despre configurație și culoare, zic)
➡️ Plătești o taxă de rezervare de 500 Euro care se va scădea din valoarea totală a mașinii atunci când se finalizează tranzacția
➡️ Gata, asta a fost tot. Arkana se livrează rapid, precomenzile sunt valabile doar pentru mașini existente pe stoc.
Altfel, dacă vreți să știți câte ceva despre motorizări, dotări și alte caracteristici ale Noului Renault Arkana, găsiți AICI tot ce vă interesează.
O singură rugăminte am. Dacă e cineva de pe aici care face precomandă, și stă în București, dau o bere dacă mă cheamă și pe mine să fac o tură cu Arkana. După ce i se livrează mașina, desigur.
Pentru c-am vrut s-o conduc nițel și mi s-a explicat foarte finuț ca nu se poate. De ce? Pentru că toate mașinile sunt rezervate pentru cei care vor face precomenzi online. Și nu glumesc, chiar am insistat să mă dau un pic cu modelul RS Line, cel pe care l-am văzut la lansare. Well, nu se poate. De-aia zic, dau o bere dacă e.
bos, dă-i publish peste 2 ore, când apare modelul pe platformă.
Io nu schimb ora de publish. 🤗
Pfoaii … dai o bere ? 🤪 De voucherul ăla se aude ceva ? 😉
Citisem la Vali despre model. Nu dădea nimic. E tatăl chitroșeniei pe giveaway-uri 🤪
Ps. Io îi aștept pe ăia cu covrigelul bavarez să ne explice cum e cu fidelizarea și senzația dă marcă 🤣🤣🤣
A, da, și eu mă aștept să vină pe-aici bătrânicile din Germania.
@HM: io nu fidelizez nimic „dă gratis”, da? 😀 Marcați banu’ pentru fidelizare, păi motorina costă, că oi fi io fain și sexy, dar fără card sau caș, nu merge pompa. 😀
Și mașina am cumpărat-o de la o băbuță, fostă starletă porno în anii ’50, care a încălzit inimile multor soldați după război și care mergea cu mașina doar la cazinouri și bordeluri, nu biserici, da? 😀 😀 😀
Comentariu beton!16
@JT ai abțibild d’ăla cu gass or ass ? 🙃🤪
@HM: Nu am abțibilde pe mașină, nici cruciulițe/iconițe sau alte cocălărisme în sau pe mașină. Mașina mea e simplă, neagră, fără briz-briz-uri sau mizerii de cocălar. Și nici manele n-ascult. În schimb îmi place să ascult https://www.youtube.com/watch?v=7cRI_J0nwBY chiar dacă am 140 km/h pe autostradă.
Sunt șoferul de BMW atipic, bașca folosesc și semnalizarea la schimbarea direcției de mers. 😉
Lasă că știm noi mai bine că tu ai avut Paraziții când ai fo’ mic 🤪 Trăi-ți-ar RACLA 🤣🤣 rabla 😉
Io ascult muzică populară 😝🤭 Acest fapt mă face țăran, oare ?
@HM: ascult și Paraziții.
Populară, doar la nunți, iar ultima nuntă la care-am fost, a fost a mea-n 2016. 😀
Ce să faci cu parcul auto pe malul mării? Parc de yacht-uri îţi va trebui!
Comentariu beton!15
Arata bine. Segmentul e destul de aglomerat. Daca nu aveam deja o masina de marime aproape identica, eram tentat. Am un model Renault in vizor, ca si masina de plimbari ocazionale. Ceva cu 2 usi :).
Mie mi-a plăcut mult mașina. Dar nu te poți lua după mine pentru că eu chiar sunt fan Renault.
Eu am condus mai multe renault-uri Laguna2 si Megane2, dar am ramas fixat pe un model pe care nu am pus mana, si acela e Renault Laguna Coupé GT 4 control. Una dintre putinele masini care au aparut de ceva vreme, si care ma fac sa ma intorc sa le vad mai bine cand trec pe langa mine. Si mi-a mai placut si Talisman cand a aparut, am si mers intre timp cu unele ca pasager. Il prefer multor modele din segment.
Am avut 3 masini Renault Megane. Acum mai am doar două în familie. După ce mi-am luat eu și-a luat și vecinul copycat. Mi-am luat eu Megane 2 la o luna cine avea Megane 2 în curte. Mi-am luat eu Megane 3, la nici trei zile cine avea Megane 3 ca al meu în curte! Cine cine?
Poate angajează și ei pe niște unii care știu cu din astea, pc-uri zic unii că se numesc și fac niște chestii decente, site-uri zic alții că se numesc, unde nu trebuiesc jde click-uri, în plm, asta este de la mine, să ajungi la ce oferă mașina aia. Și asta este valabil pentru toți producătorii auto. Vânzări online , my ass.
Comentariu beton!18
Mașina cea mai bună e cea pe care o ai și, evident, ți-o permiți. Noi am avut Dacia 1100, apoi Cielo, apoi nu știu câte Ford Mondeo, am avut și un Jeep Grand Cherokee, acum am un Mini. Dar de-a lungul timpului am fost foarte mulțumiți de Ford. Da, mult luata la mișto marcă. Acum în flota firmei, Ford este preponderent. Avem cam toate modelele. Pentru noi sunt mașini cu care ne facem treaba și pe care ne permitem să le întreținem.
Dacia 1100 e marea iubire a vieții mele. Am avut două, dar doar pe prima am iubit-o.
Mihai, și acum regret că am vândut-o. A fost mașina pe care am învățat să conduc.
Acu…la partea cu intretinerea sunt un pic reticent. Stiu ca pe vremea cand ma iubeam cu Fiesta cea veche si sprintara, cand a trebuit sa o bag in reparatii i-am dublat valoarea de la acel moment! Si ca la un an dupa ce am maritat-o a crapat de tot, de s-a dus pe ultimul ei drum, spre Remat. Si tocmai ce implinise 10 anisori….
@Edelweiss, de acord cu tine, mai ales eu ca fomeie dau skip cand incep aia si ma pun sa dau click, click, click, sa configurez o masina. Rosie, da? Atat.Cat costa?
Fan Renault din A.D. 1993-4 (cred) cand am avut ocazia sa merg cu un 19. Era o nava spatiala pe strazile din RO atunci. Dupa care si cu un Chamade. Dupa care cu un 21 Break. Si, in final, cu un Safrane V6 3.0 care mi-a dat universul peste cap.
Dupa care, prin anul 2000, am „pus mana” pe gen I Megane. ZERO km, de la dealer, tin minte si acum cum mirosea „a nou” masina aia.
De atunci si pana acum am umblat, cred cu peste 15 masini de la Renault. Laguna I, II, toate modelele de Megane, Clio, inclusiv cu Zoe. Plus cate ceva de la „fratii” de grup Nissan, o alta feblete a mea.
Arkana arata f.f.f bine, no comment aici dar sunt doua chestii pe care nu le voi suporta niciodata, nici macar cand vine vorba de Renault, carora sunt dispus sa le „iert” multe: UNU: idiotenia asta cu RS „Line” si motor de rasnita de cafea este o manea, o mizerie, un artificiu de marketing care nu duce la masini bune ci la marje de profit. RS-uri veritabile au fost doar cateva modele (ex – Clio I), care au tinut cont de „reteta” unui RS – simpla, sasiu echlibrat si un raport HP vs. greutate care sa te faca sa razi ca prostul la volan – nu (prea) mai e cazul acum. DOI: o sa zboare porcul, o sa creasca pere-n plop si micsunele in rachita pana cand o sa cumpar eu o masina on-line. Pen-ultima achizitie, 2018, s-a intamplat dupa >6 luni de prospectat piata, test-drive-uri, analize, discutii, negocieri. Ca sa fiu foarte limpede – am asteptat 1 saptamana pana am vazut/pipait/mirosit personal ambele variante de tapiterie (erau disponbile doua – ambianta dark/light pentru interior) ca sa stiu exact ce comand in a mea. Si nici macar nu ere vorba de masina mea, era pentru nevasta. Dap, si e tot un Renault, Captur. Dupa care, aceeasi poveste in 2019 cu Megane-ul socrilor, pana nu am vazut cu ochii mei la dealer una in culoarea pe care o doreau ei, nu am comandat-o.
Ăsta da fetiș … sniffer de tapițerie 🤣🤣🤣
Comentariu beton!22
Arkana – un Megane pe steroizi !?
Da’ zici că prinde toți fanii cu arcanu’? 🤪
Numa’ bogați pe aici…. Numai eu sarakie cu scenic din 2002? 😎
Bah, n-aș da-o. Mă poartă mașinuța asta așa de bine peste tot, așa fain văd de sus când conduc…. E super spațioasă, m-am lipit de ea la maxim. De peste 2 ani o am, sper sa moară de bătrânețe. 🙂
nu e vorba de saracie ci de siguranta. Prefer sa dau mai mult pe ceva mai sigur. Asta dupa ce am avut un accident in care era sa dau coltu in supernova, care avea parbrizul facut din securit. Adica s-a facut graunte sui mi-a venit in fata si in ochi.
Sa te repari e mai scump decat sa investesti intr-o masina cu norme de siguranta la zi.
Prefer sa fac economii altundeva dar nu la siguranta.
@Cucurigu, corect, la fel cum si marimea conteaza cand e vorba de accident, am avut mici, medii, medii spre mari si am mare acuma una si una medie, pe medie sunt destul de multe sisteme de siguranta ca deh e premium, pe mare nu am atatea sisteme de siguranta ca pe medie insa ma simt mult mai in siguranta decat in aia media cu mai multe sisteme, cea mare o folosesc zilnic
Ps. Cu cea mica am ajuns cu rotile in sus odata, eram doar eu si ala micu in masina, sperietura ca naiba pe amandoi, aveam centurile si ne-am trezit doar ca ne intrebam unul pe celalat daca suntem ok, ala micu avea 15 ani, au trecut de atunci 12 ani, la drumuri lungi preferata va fi mereu aia mare oricat de mult ar costa sa pun in rezervor, spun asta pentru ca veneam de la drum destul de lung cu aia mica cand am ajuns cu rotile in sus 🙂
La Scenic, m-am indragostit din prima de scaunele alea comfortabile de piele. Am mers cu unu prin 2005, inca era destul de nou :D.
Si suprafetele vitrate uriase mi-au placut mult.
Aveam unu la firma, masina de serviciu al unei doamne.
Cea cu, care m-am rasturnat a fost prima si ultima masina mica pe care am conduso, la fel si prima si ultima fwd, dupa toate masinile au fost rwd doar si toate marci diferite, la fel si ce am mai condus inchiriate, medii, mari si toate rwd
Nu sunt fanul de a sta cat mai sus la volan, daca scaunul e sa fie lipit de podea nu am nici o problema, nu imi trebuie sa vad capota si alte minuni, nu imi place interior piele si culoare crem, media spre mare a fost asa, nu mai vreau :))
Eu școala de șoferi am făcut-o pe un Logan, un Renault Megane, o Suzuki, o Skoda, un Volkswagen și încă un Logan (poveste lungă). După ce m-am văzut cu permisul în buzunar, am condus ocazional o Dacia Lodgy până am pus mâna pe Renault-ul Clio (pe care îl conduc și azi). Pe mașinuța asta am învățat să conduc, o cunosc și mă cunoaște, ca să spun așa, și o să o iubesc până la final.
Cred că are firimituri de biscuiți, pâine, prăjituri și ciocolată și sub capotă, de la cei doi pasageri minori. Și, chiar dacă nu are cel mai generos portbagaj (cum ar spune unii), două trotinete, două skateboard-uri, o minge și două perechi de role tronează dintotdeauna acolo (culmea e că mai e loc și de cumpărăturile curente, nu am avut ocazia să mă plâng de portbagaj mic).
Chestie de gust. Nu-mi plac franțuzoaicele.
Deși asta pare drăguță, prefer asiaticele.
Am avut frantuzoaice cu „french kiss” si a fost senzational :2 buc. Renault 12 aka Dacia 1300, Renault 11 aka Dacia Nova, am condus toate variantele de „Papuc” si Renault Kangoo, Supernova, Solenza si Logan (senzational ca si intretinere, pana in 300 k doar ambreiaj, placute de frana si capete de bara).
Cu unelele a trebuit sa invat ceva mecanica auto, cu unele am invatat un stil nou de condus.
Accidente 0 (mici sifonari)
Apoi Clio si 1.4 benzina si cel 1.5 CRDI diesel (senzational) si mai apoi un Megane 2 cu ceva peripetii (sarea vopseaua de pe el).Dar era varianta de Turcia.
Apoi la un Clio varianta mai noua si m-am suparat pe producator.La 30000 de km toata flota firmei a trebuit sa schimbe discurile de frana (nu placutele) , pe cheltuiala firmei (cica uzura normala).Toate Daciile pe care le-am avut, le-am vandut cu discurile originale de frana.
Turcia, Ukraina, globalizare. Daca luai Megane hatchback era facut in Franta, ce e cu portbagaj Turcia la Bursa, acum cu Arkana parca se fabrica in Ukraina.
Școala am făcut-o pe o Dacia 1300 care intra într-a 3a doar când voia cutia ei de viteze. În ziua când mi-am luat permisul m-am dus mândră la ai mei și le-am zis că azi EU îi duc acasă. După 15 minute am tras pe dreapta și le-am zis că eu cu ei în mașină nu mă mai urc și am început să vânez mașină proprie. În final mi-am luat un Oltcit cu vreo 700 de lei și în care am mai băgat cca 3000 lei (vopsit, filtre de tot felul și ce i-or mai fi făcut ai mei tata și frate). Ulterior mi-au făcut cadou și o închidere centralizată cu alarmă și telecomandă. Am mers cu el vreo 3 ani. Apoi mi-am luat un Peugeot 207 Orange Salamanque. Ei, mașinuța asta a fost love la prima vedere, la primul test drive, viața mea, a doua mea piele. După ce au apărut piticele, am ajuns la concluzia că portbagajul se termina după ce introducem în el căruciorul dublu (cumpărat cu probă de portbagaj). Și m-am despărțit de ea cu lacrimi în ochi și am luat o Kia. Dar până să iau Kia am testat mai multe: Peugeot 2008 (💓) , Renault Captur (🤪), Dacia Duster (😁). După care am crescut bugetul și am testat Peugeot 3008, Toyota CHR, Kia Sportage. Agentul de la Renault nu cred că mai voia să facă vânzare căci a uitat să ne sune pentru programare la test drive cu Nissan Qashqai sau Renault Kadjar. A câștigat Kia pe principiul nr de dotări vs preț, plus un discount suplimentar de 3% pentru plata integrală. Și e super ok mașina, deși nu atât de frumoasă ca Peugeot sau Toyota 😅
Lol, KIA e mult peste Toyota la interior. Toyota e moartea pasiunii, cutia aia cvt sa si-o bage in dos.
Am văzut azi prețurile cu tichetele ecobonus incluse, nu e rau deloc, dar deloc.
Ajungi la 24 000 sa iei o masina bine dotata, cu sistem hybrid.
E fix ce trebuie pentru Bucuresti.
Spun asta dupa ce am traversat ieri orasul de 2 ori si pe Magheru mai aveam un pic si ma lasa cutia balta. Se circula cu 3 km/h. Doar o masina hibrid sau electrica te salveaza de la distrugerea angrenajelor in traficul nostru. Sau o bicicleta dacă ai curajul sa cari 2 copii mici pe bicicleta prin Bucuresti. DA, La metrou iar e sexy de mers, cu toți purtătorii de masca pe sub nas, i know.