Vă povesteam zilele trecute cum am plecat ca o floricică spre o terasă și-am ajuns la un party. Partea foarte tare este că s-au sesizat oamenii de la Telekom c-am adăstat așa pe nepusă masă la petrecerea lor și m-am trezit cu un preafrumos email în care mi-au explicat așea detaliat, nemțește, cum și de ce au organizat șmecheria asta care poartă duiosul nume de Electronic Beats. Și cum io sunt un tip foarte altruist, am zis c-ar fi mișto să vă zic și vouă.

Proiectul Telekom Electronic Beats a fost dezvoltat în Germania, începând din anul 2000, ca standard Deutsche Telekom pentru marketingul internațional de muzică și lifestyle, extinzându-se apoi și în Polonia, Ungaria, Albania și Macedonia.

Acum TEB este prezent și în România, unde proiectul european de muzică și lifestyle vine cu website-ul local www.electronicbeats.ro, precum și cu evenimente internaționale și locale, plus party-uri proprii sau altele la care TEB se va afilia. Calendarul de evenimente va fi anunțat în permanență atât pe site, cât și pe pagina de Facebook Telekom Electronic Beats.

”Mai întâi am eliberat Internetul, apoi serviciile de banking, iar acum este rândul muzicii. Vrem să eliberăm emoții, sentimente și atitudini. Telekom Electronic Beats este mai mult decât muzică, este o experiență de viață de 360 de grade atât pentru generația milenialilor, cât și pentru cei a căror tinerețe este legată de experiența muzicii electronice. Prin lansarea Telekom Electronic Beats pe piața locală, vrem să punem România pe harta celor mai originale experiențe urbane din Europa și să îi ajutăm pe oameni să creeze relații și experiențe prin intermediul muzicii”, a spus František Mala, Director Executiv Marketing Rezidențial și Vânzări Naționale, Telekom Romania.

Începând de weekend-ul trecut, fanii muzicii electronice din România vor putea găsi pe platforma locală www.electronicbeats.ro conținut digital de calitate și, de asemenea, vor putea fi conectați la cele mai noi tendințe culturale din domeniul muzicii, tehnologiei, design-ului, modei și al artelor. Peste 60% din conținutul platformei reprezintă subiecte locale, restul fiind dedicat subiectelor internaționale.

Well, ce-ar mai fi de zis? Îmi place când companiile investesc și la noi în evenimente de genul ăsta. Mai ales că, după umila mea părere, un party mișto, unde lumea care vine chiar se distrează și se simte bine, aduce mai multe beneficii pentru politica de CSR a unui brand decât orice campanie scorțoasă de marketing. Iată cei doi cenți ai mei.

mihai_vasilescu_telekom_electronic_beats

sursa foto