În general sunt destul de dispus să analizez spoturile publicitare cu blândețe. Mai ales pe cele slabe sau foarte slabe. Plm, mă pun în pielea oamenilor care le-au făcut, mă gândesc cât or fi avut de tras pentru bugete, cum s-or fi luptat cu clientul pe care nu reușeau să-l scoată din clasicul concept „mai bine facem un spot cu o fată frumoasă care spune de trei ori că noi avem cel mai bun produs și cu asta basta”. Înțeleg perfect toate astea și înțeleg perfect că multe dintre reclamele infecte pe care le vedeți pe tv sunt după chipul și asemănarea clientului degrabă vărsătoriu de replici de genul „pe banii mei faceți cum zic eu”.
Dar să mor io dacă găsesc vreun sens pentru reclama de mai jos. Poate-oi fi idiot, nu zic nu, dar oricât aș încerca nu-mi dau seama care e șpilul. Așadar copilul ăla mergea prin pădure cu un Chupacabra uriaș după el? Ca să ce? Unde se duceau sau de unde venea? Da’ părinții lui știu ce face el și cu cine? Și de parcă toate astea nu erau de ajuns, pe Chupacabra ăsta la un moment dat îl mai taie și-o căcare soră cu moartea.
Aia e, mi-am zis, se mai întâmplă, pe toți ne-a trecut căcarea prin pădure într-un anumit moment al vieții noastre. Da’ de-aici încolo m-au pierdut. În capul meu îmi imaginez că blănosul ăla cu față de monstru efeminat ar avea nevoie de ceva frunze de brusture rugoase sau de un băț mai noduros ca să se șteargă la fund. Nicidecum de zewa cu pernuțe moi, absorbante.
Mi-a mai venit ideea că poate Yeti ăla e prietenul imaginar al puștiului. Ceea ce e mai mult decât posibil și probabil. Dar în acest caz copilul cam are nevoie de un consult psihologic de urgență și de terapie. Multă terapie. Nu de alta, cu toții am avut prieteni imaginari, dar niciunul dintre ei nu se căca gingaș într-o căsuță din pădure.
Gata. Dacă găsiți voi mesajul ăl bun și corect al spotului, shoot me. Ca să nu mor prost.
P.S. În română n-am găsit varianta lungă a spotului și se pierde ce e mai important, plimbarea prin pădure. O vedeți aici dacă vreți, dăcât că în maghiară.
Cred ca explicatia ar fi: Cand simti ca iese „monstrul” din tine, doar cu zewa il imblanzesti! ? atat m-a dus capul…
Comentariu beton!108
@Marius, stai jos! 10!
Comentariu beton!36
@Elena P, Multumesc! ?
@Marius, man, mă înclin. :))))
@Mihai, Fără ajutorul tau nu-mi debita mintea idei crete la ora asta. ?
Comentariu beton!13
@Marius U Ar putea face o reclamă combinată: până își face furazolidonul efectul, Zewa e soluția.
Comentariu beton!27
@Marius, initial ti-am dat dreptate… Dar apoi m-am gandit… E pustiul prieten bun cu monstrul? E camarad de drumetie cu un cacat? De-aia isi da cu sulu’ pe obraz?
Asta e reclamă pentru politicieni, boss
N-ai vazut că Chupacabra să dusese la tauleta să mănînce ?
Dă cu zewa pe la bot
Când te-ndopi ca un netot
Atingerea-i delicată
Când e limba încărcată
Dă-i cu zewa pân-la vară
C-avem pensie specială
Măi,măi
Comentariu beton!41
Zewa rulllzz! O au și p-aia cu „nu te-ai săturat să arunci sulul gol la gunoi?” Și apare nebuna aia care îl ceată din ochi pe nefericitul de bărbată-sau. Fie vorba-ntre noi, io o pocneam direct. Cu colacul de wc.
Din reclama asta eu am înțeles că trebuie să simțim ceva moale la fund. Așa că Zewa a pierdut un client.
Comentariu beton!27
Unde e pădurea aia care are „tauletă”?
La Casa Poporului
De fapt e jungla, nu….
Comentariu beton!22
Reclama și-a atins scopul. Lumea vorbește despre ea. Și undeva în subconștient se aprinde un beculeț când ajungi la raft și mulți vor cumpăra marca asta.
Sunt unii care fac sondaje de opinie și una dintre întrebări este: ”Numiți 3 reclame la ….(orice vreți voi: mărci de parfum, sandale, hârtie igienică), în ordinea în care vă vin în minte”. Mulți or să spună: aia cu monstru’ și băiatu.
Interesant ar fi de văzut cu cât au crescut vânzările după seria asta de reclame.
Că dacă au crescut, atunci scopul scuză mijloacele.
Comentariu beton!18
Asta asa e! Reclama ti-a rămas in minte. Acum ideea e alta: Cand ajunge clientul roman cu buget limitat in fata raftului cu curpapier si vede diferenta intre o marca DECENTA si Zewa cred ca uita reclama. Pana la urma aceeași treaba de rahat fac ambele. ?
Comentariu beton!32
Politicienii oricum o cumpărau…
Cea mai tare reclamă ,pentru mine ,forever
https://m.youtube.com/watch?v=cvQUSMVEoPw
Îţi place sau nu: 0 0
slab de tot ^^
Daca mie îmi place, mi se rupe …
Eu mă uit puțin spre deloc la TV. Am văzut chestia asta care se cheamă reclamă întâmplător și n-am înțeles nimic. Oricât de indulgentă aș fi nu găsesc nici o circumstanță atenuantă celor care au produs mizeria asta (reclama nu hârtia).
Plm…buda aia nu era prevăzută cu chiuvetă si blanosul l-a luat pe copil de mana. Presupun ca mai apoi au halit si cate un sandwich cu Delma . Si ca parere personala, am asa o vaga impresie ca animalul ala mare s-a kăkt putin si pe capac.
Comentariu beton!57
@Redoo Asta cu nespălatul, pe mâini e ca să dea o notă de realism reclamei. Că prea era de poveste.
1. E inner beastu’ puştiului. Şi e un maimuţoi burghez, cu buci delicate. Adică puştiul e un snowflake.
2. E tac-su şi, ca orice tată hipster (recte blana all-over), când pleacă în drumeţie, e nepregătit, încurcă-lume şi cu maţe sensibile.
Comentariu beton!17
Io recunosc, habar n-aveam ce e Chupacabra, am dat pe gugăl și m-a luat cu fiori.
Și de când naiba animalele au nevoie de hârtie igienică? E stupid. De-acum vreau să-i văd pe toți posesorii de câini cum ies la plimbare cu lesa într-o mână și zewa în cealaltă.
Comentariu beton!21
A trebuit sa verific daca scrie Chupacabra. Eu citisem Chewbacha 🙂
Protecția Zewa e totală, nici pe mâini nu te mai speli după treburi căcăcioase.
Reclamele la hârtie igienică sunt destul de imbecile, dar nu prea ai cum să le faci altfel. Produsul nu prea îți oferă posibilități. Eu chiar îi admir pe cei care se bagă la așa ceva (și mai sunt câteva produse de acest gen). Au mult curaj (ca să nu zic inconștiență) și imaginație.
Sigur, e greu să-ți imaginezi că acel copil ține în ghiozdan hârtie igienică, nu mai vorbesc de animalul ciudat, imaginar sau nu, care-l însoțește sau de toaleta din pădure. Dar decât tipa sexy îmbrăcată în alb care decora pereții cu hârtie igienică (era o altă reclamă, poate o știți), o prefer p-asta.
Și apropos de asta: am un prieten care avea, pe vremuri, o plăcere sadică să ne taie cheful. Să explic. Mergeam pe stradă, vedeam o tipă frumoasă și mai comentam între noi „Mamă, ce bună e asta!”, ” Ce i-aș face” etc., chestii de adolescenți în călduri. Invariabil, prietenul ăsta zicea: „Se cacă!” Brusc ne imaginam toți „bunăciunea” efectuând operațiunea respectivă și ni se lua, ca să zic așa. Cam așa e treaba și cu reclamele la acest gen de produse. Peisaj frumos, băiețel cu maimuță imaginară, tipe beton, oameni frumoși și…..hârtie igienică. Deci, se cacă!??? Nu deschid subiectul despre reclamele la tampoane.?
Comentariu beton!21
si despre sangereri gingivale sau probleme ginecologige…
Vezi ca deschizi cutia Pandorei si incepem sa vorbim si despre spoturile la ciupercile de picior si spoturile la mancarimile vaginale! ?
Apropos de reclame, femei și ce-și doresc bărbații
https://m.youtube.com/watch?v=Ak_l2IcVn1g
Dream on, @Colonele!
Eu zic să ai grijă cu una d-asta. Îți trage și rinichii și îi pune la vânzare.
Ehe , où sont les neiges d’antan ?
Puteau face şi cu ‘Frumoasa şi Bestia’:
‘- O, Bestie, nu muri! Iartă-mă că am întârziat atât!
– Zi-mi că mi-ai adus Zewa! Nu mai pot să mă ţin şi fără ea nu pot să merg la budă!’.
Anu asta, din punctul meu de vedere, cel mai mare fail l-a dat Banca Transilvania… au ceva afis cu o oferta, care incepe cu cuvantul „Nelimitat” – atat stiu, in rest nu am retinut nimic pt ca reclama ma duce cu gandul doar la plicurile alea de Nescafe.
De ce? Pentru ca e un fundal albastru deschis, textul e alb, si laturile N-ului sunt lungi cat sa ajunga la margini, textul fiind scris in partea de mijloc si inclinat – exact aceeasi tema pe care o aveau plicurile de nes (alea de ice coffee) intr-o vreme, cred ca si fontul e la fel :)))
Defapt mi-a si luat o vreme sa ma opresc sa-l citesc, cand m-am intrebat ce plm de nes au scos acuma, cu ce promotie, de au afise peste tot :)))
Important este ca animalul iese de acolo fericit.
Nu te-ai prins nu?
E soacra-sa lu’ ăla care a facut spotu’ sau a clientului care a cerut asta.
Pt ca zice la un moment dat ‘ Are grijă de tine și cei dragi’ iar copilul acela imbrățișează monstroșenia. Deci e din familie, adica soacra-sa omului, bunica puștiului.
Comentariu beton!12
De reclama la Jumbo, ce zici?
Au targetat gresit Romania…la noi dai cu tunul sa gasesti o toaleta. Te rogi de toti sfintii sa dai de o benzinarie si toaleta sa nu fie in renovare. Si ei ne arata ca poti avea toaleta in padure, cu Zewa inca?!?! Serios? Pai au fost ei in Romania pe autostrada, nu zic in padure?!?!
Asa ca am sa citez un clasic in viata:
De unde avea padurea toaleta si, mai ales, de unde avea copilul maimuta???
Comentariu beton!15
Client : „Vrem ceva în genul la „Where the wild things are” dar mai scatofilic! „
Daca o gramada de oameni inteligenti, adicatelea noi, isi screm atata creierii sa gaseasca mesajul bun al spotului, inseamna ca nu e nici un mesaj bun si spotul e de cacat. De fapt, despre cacat este vorba in acest spot… Asa ca este un spot bun de cacat. Sau un spot de cacat bun. Oricum tot aia e ?
Comentariu beton!11
Oricând viața te arunca într-o situatie căcăcioasa,important este sa ieși curat din ea.Zewa, pentru un cu.r sensibil.
Comentariu beton!14
Lăsând mesajul la o parte, că nu l-am prins nici eu, întrebarea mea e: S-a spălat animalul pe mâini înainte să ia copilul din nou in brațe?
Asta este o reclama cu continut Kafkian dar macar ambalajul este profesionist.
Insa era o reclama pur romaneasca extrem-infantila ce a rulat acum un an-doi pe tv mainstream: https://www.youtube.com/watch?v=rO3O23xxEHo. Cred ca au dat faliment intre timp. Praf…
Padurea apare ca fundal pentru ca hartia igienica se face din celuloza iar celuloza din copaci. Zise absolventa de Celuloza si hartie si fibre…Animalul mare simbolizeaza prin contrast finetea hartiei. Baietelul nici eu nu inteleg ce cauta singur acolo dar pe de alta parte nu e singur caci e cu animalul respctiv, cu padurea si cu hartia igienica- un parenting modern ma gandesc. .
Si eu sunt obsedata de reclame si le gasesc pe toate aproape complet antieducative, prostesti…
PS. Nu am cumparat niciodata produse la care fac reclama, le aleg dupa criteriile mele. Chiar sunt curioasa, cam cati cumpara asa…
Pe mine m-a dus cu gandul la Mars la vot, pufosilor!
E semn că ai îmbătrânit, Vasilescule. Copil fiind, te asigur că ai fi găsit cel puțin 40 de metode prin care un Chupacabra ar putea face căcuță chiar sub formă de norișori, fără să fi consumat nimic. 🙂
@Costin, să știi că m-am gândit și io la asta.
Eu pe asta il votez cel mai prost spot publicitar: https://www.youtube.com/watch?v=vUrjOl0uMA0
Castingul e perfect, cântecelul e catchy, se întamplă atâtea lucruri acolo. I love it! :))
Mă rog, „bebe” e creepy as fuck, dar tot e belea 😛
Nici copilăria nu mai cea fost odată.Eu personal,când eram copil și hălăduiam prin păduri visam să mă întănesc cu Harap Alb,cu Prăslea cel Voinic,cu Florin Piersic.Ăștia mici din ziua de azi umblă cu sulul de hărtie igienică în rucsac,însoțiți de un mutant asexuat care e și căcacios pe deasupra.Mai urmează o reclamă cu Muma Păduri si o fetița care îi oferă un Tampax.
Comentariu beton!35
mi-a iesit coniacul pe nas…
pus punctul pe „i” !!!
Copilul ii da hartia igienica pentru ca oricum nu mai are nevoie de ea, ca el deja s-a c*at pe el. Si zambeste pentru ca stie ca nu va fi mancat.
De fapt oricine s-ar intalni cu un asa animal in padure (eventual si in ceas de seara) ar fi preferat mai degraba sa aiba scutec pe el decat hartie igienica in rucsac.
O mică problemă ar mai fi de lamurit
De ce tauletele pentru femei sunt intotdeauna mai mizerabile(culmea, nu?) decât cele ale bărbaților
Chestie spusă de femei, nu inventată
@Colonele,dar de ce barbatii sunt cei mai buni soldati,bucătari,proiectanti,inventatori,vânători,aviatori si nu in ultimul rând toaletele barbatilor sunt mai curate?Plm,răspunsul cred ca este in întrebare.
Habar n-am să spun de ce ?
Pentru că sunt ?
Sunt mai buni , adică
@Colonele,până si tamponu a fost inventat prin ’30,tot de un bărbat,Has sau Haas nu-mi mai aduc aminte.
@ edelweiss, funcționăm diferit pentru că fizic suntem “construiți” diferit. La bărbați emisfera stângă a creierului este mai dezvoltată, ceea ce înseamnă că procesează mai ușor problemele practice și sunt orientați, mai degrabă, către identificarea soluțiilor. Lobul parietal inferior (responsabil cu abilitățile matematice) este, de asemenea, mai dezvoltat la bărbați decât la femei. Ăsta este motivul pentru care reacția la stres, abilitățile de comunicare, orientarea în spațiu, reacția la stimuli etc. sunt diferite.
@Colonele, cred că este, mai degrabă, o problemă de cultură. Nu am întâlnit nicăieri toalete atât de mizerabile ca cele din România.
E prima oara când o femeie explică științific de ce femeile sunt inferioare bărbaților
Alo, Pământul către @Colonel!! Diferit ≠ superior!
Comentariu beton!12
@Colonele, eu nu privesc treaba asta în termeni de inferior/superior pentru că este absurd. Femeile au creierul „optimizat” pentru materiile din profilul uman, bărbații pentru cele din profilul real. A te simți superior datorită unui lucru pentru care nu ai niciun merit este echivalent cu a fi „mândru că ești român”. Suntem diferiți și, dacă înțelegem treaba asta cu toții, evităm frustrări si discuții inutile.
Comentariu beton!17
Vera
Ha,ha,ha !
Exactly !!!!!!!!
Didina
Suntem superiori pentru că bărbați
Atât
@Colonele, confirm. Asta e o concluzie pe care a tras-o și soția fix săptămâna trecută, după ce am „vizitat” toaletele din mall Plaza. M-a întrebat uimită dacă și la bărbați e la fel de multă mizerie ca la femei. La răspunsul meu că „nu, e chiar destul de curat” a cam rămas pe gânduri. Nu cred că și-a imaginat că avem percepții diferite despre ce înseamnă „curat”, că doar ne știm de ceva timp.?
Mare curaj ai
Vezi că e blog preponderent feminin
Așa că mai ușor cu critica
@Colonele, așa sunt eu, inconșt…ăăă…asta…curajos!? Și asta cu blogul preponderent feminin e adevărată până la un punct. Sunt mai multe comentarii de la femei fiindcă e în firea lor să vorbească mai mult. Noi, bărbații, suntem prezenți mai puțin în comentarii fiindcă le gândim mai adânc, mai temeinic, înainte să le așternem pe ecran. Câteodată chiar renunțăm să mai comentăm
dacă ni se pare că ceea ce avem de zis nu are relevanță ?? (să vezi câte șuturi îmi iau pentru asta! – dau un buchet de flori virtual pentru toate doamnele și
domnișoarele care îmi ignoră comentariul ??)
Te mănâncă pielelea sau te mănâncă limba, boss ?
Mvaiiiii, l-aţi corupt pe Ionut, creaturi misogine şi răutăcioase… vă ştiţi care sunteţi!
Dar, hmda, ceva sâmbure de adevăr e p-acolo prin comentariul tău, @Ionut. Eu vorbesc mult, de destule ori îmi postează căpuţu’ fără să mai treacă elucubraţia prin n-şpe mii de filtre şi iaca pozna. Ah well, cineva trebuie să fie şi bucuria blogului, raza de lumină şi sufletu’ dă copil. Adică toate la un loc. EU!
Hai, dă încoa florilii, să mă duc în treaba mea!
@Ionut, da’ de ce să ignorăm mesajul? Mai bine dăm o bere la schimb.
Mai ales că acum m-am lămurit, nu lenea era cauza, ci faptul că voi rumegați mai adânc și mai temeinic problema.
Hateri! Hateri everywhere! Uite unde era casta imaculaţilor ! ^^
Așa e boss
Când nu vă convine ceva săriți că dăm prea mare importanță la fleacuri
Nimic nou sub soare
@Colonele, but of course! Când s-a pomenit să ne convină nouă ceva?! Femeia comentează tot, e completă și ubicuă!
Ce limbă ai ….
@Colonel Şi ce craci… 😉
@Vera, unde ii vedem ? 🙂
Pă feizbuk
Error, file not found! Publicu’ ne-prieten nu-mi poate admira dăcât 3 poze cu mufa şi da, cracii lu’ Elton Gion. Dar mufa e aşa bine, că ştii deja că ie şi cracii de nădejde =)))
Dar, @Colonele, avem o pretină comună şi degrab’ dătătoare de Like-uri, numai aşa puteai să te răsfeţi cu icoana mea :))
Ă ă ă ă , what ?
Confirm.
pentru ca sunt neste „doamne”!!!
sa nu ma intelegeti gresit….va rog
nu toate…
Mai e reclama aia cu tipii care-şi pun mâinile pavăză la ochi şi spun „ca-n priză”. Mă poate lămuri cineva ce-mi scapă la ea de n-o pricep neam? În afară de faptul că-s prost, că asta ştiu deja. 🙂
E cam Chupahaci treaba asta ! Un fund neiritat, mai ușor de penetrat !
De ce Yeti nu se spala pe maini, dupa?
@Manuela….nu e apa calda !
Şi nu e nici foehn pe acolo, să îşi usuce blana de pe mâini…
M-a distrat asta cu spălatul pe mâini la culme!???? Voi aveți această pretenție de la o maimuță/Yeti/animal din specie necunoscută să se spele pe mâini când sunt atâția concetățeni ai noștri, persoane umane (ca să zic așa) care n-o fac? Oricum apreciez că maimuțoiul s-a dus la toaletă și s-a șters cu hârtie, spre deosebire de 50% (procent cam mic?) din populația țării care face pe unde apucă și nu se șterge. Asta cu spălatul pe mâini e deja lux. Snobilor!????
Era un Yeti de oras! Nu l-ati vazut ce fata facea cand se plimba prin padure!? Parca atunci o descoperea… Asa ca e normal sa faca cacuta pe WC. Ma mir ca nu a cerut si bideu. Totusi cea mai „tare” e aia cu gustul kktului. Cand cele doua constipate spun in cor: „Si ce gust bun are…” Dar asta e alta poveste.
Iete carcotasii! Ce,ma, copiii vostri nu umbla cu rezerva de hartie igienica in ghiozdan?! Pai s-o faca! Se anunta vremuri cacacioase!
Huh, the sh….smashed the fan, here…. ?
Îţi place sau nu: 0 0
lozinca de final trebuia să fie asta:
Fie omu’ cât de dur (Chupacabra), tot are nevoie de ceva moale la cur (Zewa, că brusturii nu mai sunt așa stylish)!
Care monstru? Nu e Tudose?
Prima data când am văzut reclama m-am cutremurat.
Poate ca acea creatura a ”evoluat” și se șterge cu hârtie igienica,daaar după aceea pune mana nespălată pe copil?!
Ce mesaj ”mirific”.
La fel ca și reclamele la diverse deodorante care funcționează 48 și chiar 72 de ore?
Sunt rezistente la apa cumva?
Sau tocmai ni se sugerează sa nu ne spălăm 72 de ore?
Brrrr…
Sau reclamele in care o familie întreagă musca din aceeași tartina,alții se servesc cu degetele din diverse produse după care se ling?
Si exemplele pot continua,dar nu vreau sa va plictisesc.
ei da, asta chiar e un subiect care trebuia dezbatut.