Mă amuzam cu știrea asta. A întrebat femeia pe Twitter, i-au răspuns oamenii ăia, au vrut și ei să facă o glumiță, dar le-a ieșit prost. Pățăști, de. Pe de altă parte, mă gândeam cam ce răspunsuri ai fi primit dacă încercai o figură de genul ăsta cu vreun provider de ceva, de orice, din spațiul Carpato-Danubiano-Pontic. Asta presupunând că au auzit măcar de Twitter, bineînțeles. Ia să vedem.
Client: @Poșta_Română, aștept de șapte ore să ridic un colet. Nu m-a băgat nimeni în seamă. Știți ceva despre asta?
Poșta Română: @Client, muie, fraiere!
……………………………………………………………………………..
Client: @Administrația_Financiară, nu vă supărați, încerc încă de dimineață să plătesc niște taxe. Mă trimiteți de la un ghișeul la altul și atât. De două zile!
Administrația_Financiară: @Client, și? Alții încearcă de câtiva ani. Ce vă mai place să vă plângeți. Da’ nu-i nimic, că te identificăm imediat. E imposibil să nu-ți găsim noi ceva în neregulă.
…………………………………………………………………………..
Client: @Enel, de două zile n-am curent pe stradă, aveți idee când o să se remedieze situația?
Enel: @Client, ahahahahahahaaaaaa. Nu, n-avem idee, dar sigur știe mă-ta.
………………………………………………………………………………..
Client: @Garda_Financiară, sunt la o unitate de alimentație publică și au refuzat să-mi dea bon fiscal.
Garda_Financiară: @Client, ne pare rău pentru situația pe care o întâmpinați, dar am verificat și unitatea este cu șpaga la zi. Reveniți luna viitoare.
………………………………………………………………………………..
Client: Bancă_oarecare, mi-ați respins cererea de finanțare fără niciun motiv întemeiat. Mă puteți ajuta?
Bancă_oarecare: @Client, nu va putem da bani, în schimb v-am făcut o surpriză, vă trimitem o șapcă inscripționată cu sigla bancii noastre. S-o purtați cu plăcere!
………………………………………………………………………………..
Cetățean: @Primăria_Municipiului_București, de ce asfaltați un bulevard pe care l-ați mai asfaltat o dată acum două săptămâni?
Gabriela_Firea: @Pandele_Florin, uite ce zice prostul ăsta, am râs cu lacrimi.
………………………………………………………………………………..
Simona de la Elefant.ro: @Clienți_din_tot_Universul, doar astăzi aveți discount 1000% dacă faceti comandă pe elefant.ro. Dacă nu faceți, oricum vă trimitem produsele. Așa că mai bine faceți.
Eu sincer nu am înțeles gluma angajatului Air France. Ce voia de fapt?
Chestie reală ieri.
Client: @Emag, mă țineți cu orele la telefon că sa pot intra in legătură directă cu voi. Câtă răbdare să mai am?
Emag : @client, atât cât te țin minutele nelimitate:))))
Comentariu beton!19
@Sinculet, hai c-a fost bună. Dacă e și reală, e beton. :))))
Chestia cu Primaria este ireala! Primaria nu asfalteaza deloc, nu de doua ori! Gaseste altceva!
@gheo, era cat pe ce sa-ti dau dreptate. Dar mi-am adus aminte de campania electorala. Nu stiu cum o fi prin alte parti, dar fix acu’ cateva zile s-a apucat primaria sa decoperteze cel mai mare si mai aglomerat bulevard din sectorul 6. E minunat!? Dialogul imaginat de @Mihai mai sus ramane valabil.?
Ionuţ are dreptate, s-au apucat să le repare p-alea care n-au probleme sau au probleme minore. Și în sectorul 1.
@ady, exact.
@gheo, ești în eroare. Cu ochii mei am văzut bulevard asfaltat deși nu era nevoie.
La noi îți ia juma din energie numai să găsești numărul de la Relații cu clienții. Până ajungi să te plângi, ai uitat de ce.
Comentariu beton!15
@Irina, dacă îți răspunde cineva vreodată.
Chestie intamplata ieri. Clientul era sotia. Mai bine zis, firma la care lucreaza sotia.
@Client: Mi-a fost trimis un plic acum o saptamana, am fost asigurati ca il primim in doua zile dar nu s-a intamplat. Nu am primit nici o notificare ca intarzie, sms, porumbel calator, nimic.
@Cargus Curier: Nu stiu ce s-a intamplat cu plicul, nimeni nu stie. La noi in depozit e haos ca a fost Black Friday si s-au amestecat coletele. Nu le dam de cap.
@Client: Plicul nu are treaba cu BF, a fost trimis inainte, iar eu nu am treaba cu haosul din depozitul dumneavoastra. Nu e prima oara cand pierdeti colete. Etc.
@Cargus Curier (gata-gata sa planga): Va rog sa nu strigati la mine ca suntem destul de stresati in aceasta perioada.
@Client: Atunci dati-mi numarul cuiva la care sa strig si care nu e stresat. Aveti o solutie pentru a-mi trimite plicul? Da sau nu?
@Cargus Curier inchide telefonul!?!?
Banuiesc ca va urma rezilierea contractului cu respectiva firma de curierat.? Ma intreb daca o firma de curierat care pierde colete si trateaza clientii la misto ar mai fi functionat prin alte parti.
Da, pentru ca ar scadea preturile la transport si s-ar gasi o gramada de companii interesate sa livreze cu 2 lei mai putin fata de concurenta uitand faptul ca problema este data de fix faptul ca nu prea se livreaza.
Dar mama prostilor este mereu gravida si daca tu, compania X, dupa cate patanii ai auzit despre FAN si Urgent-Cargus, inca esti interesat de ei, iti meriti soarta.
Prefer sa livrez la costuri mai mari dar sa stiu ca ajunge sigur decat ieftin si livrari cand au chef altii.
@Cristi, pe de alta parte, vorbim despre firme care la un moment dat, mai spre inceputuri, au fost ok. Dar s-au „stricat” pe masura ce s-au marit. Deci, daca tu, companie, ii preferi pe aia mai scumpi si mai corecti, si, la fel ca tine fac si restul companiilor, ghici ce!, si aia care livreaza sigur si la timp se vor „strica” fix ca si restul. Tu zici de prosti? Mie imi vine greu sa cred ca toti cei care folosesc altceva decat TNT sau FedEx sunt prosti. Ca sa nu mai spun ca, in acest moment, nu exista firma de curierat in Romania despre care sa nu cunosc cazuri nasoale, indiferent daca sunt ieftine sau scumpe.
Mi-e teama ca plicul acela si multe alte lucruri din depozitul Cargus sunt „duse pentru forever”.
Din cate stiu Cargus inchide.
@pacostel, probabil ca asa e. Dar nu despre asta era vorba, ci despre o discutie adevarata intre client si prestatorul de servicii care se aliniaza oarecum la cele scrise de @Mihai. Daca desteptul de mai sus nu se apuca sa demonstreze cum a descoperit el apa calda in materie de curierat, discutia asta nici nu si-ar fi avut rostul.
@Ionut, frate, dar deloc nu vă e milă de un om stresat. Nțțț…
La aia cu Primaria mi-a iesit fumul pe nas.??? Astia doi, nu sunt Stan si Bran sunt Papusile „Mapeț”.
Bunn, am luat de la Liana Popa niste chestii dragute, printre care si o pereche de ochelari. Mi le-a adus Fan Curier. L-am intrebat pe baiat daca trebuie sa verific coletul.
– nu, daca e ceva in neregula, sunati la firma.
Deschid punga si o lentila de la ochelari era facuta praf printre celelalte lucruri. Il sun p-asta ii spun si el ma indruma sa sun la sediu. Sun si baiatul de la telefon imi spune sa dau un e-mail. Il dau ai p-asta si-mi raspunde una, care imi explica in scris ca trebuia sa sun curierul pe loc. Ii explic, tot in scris, ca exact asta am facut. D-aia am ajuns la ea.
Raspuns: nu va putem ajuta, nu ati urmat pasii standard.
WTF IS THAT!! I-am urmat. Informatiile le-am primit de la colegii tai.
– colegii mei sunt noi si nu stiu toate regulile.
Am cedat in final, ca mie nu-mi mai place sa joc in filme proaste. Trofeul ala (ursuletul) l-am tot primit. Vreau un Oscar si io!!!
@Elena, și-ai ramas așa, cu ochelarii sparți?
Daca Air France Transavia era Lidl, ii indeplinea angajatului dorinta :)))
Comentariu beton!26
@cati, acest comentariu. :))))))
Fan Courier a adus unor prieteni un frigider facut zob și au constatat după ce l-au cărat la etajul patru pe scări, desigur. Când au sunat la Emag au zis că nu mai au promoție la tipul îla de frigider. După lungi tratative au primit altul la același preț. Funny!
@GabiI, sper că-ți dai seama că nu era vina emag-ului. Că nu ei au transportat frigiderul.
Da, sigur, până la urmă era problema firmei de curierat. dar dacă expeditorii le-ar cere niște daune serioase, poate ar fi mai atenți. Pentru că am mai auzit de oameni care au primit colete deteriorate din vina curierului.
Cetățean: Domnule primar, de când cu semaforizarea Timișoarei, traficul e dat peste cap.
Primar: undă verde, undă verde. Dacă-ți place postarea mea dă like și share, dacă nu-ți place, dă share cu textul: „Fir-ar, și cu semafoarele-i iese lu’ ăsta!” 🙂 Este ăsta un răspuns competent? Estee 😛
@lotusull, Robu rulz elegant. :)))))
Măgari au fost, măgari sunt încă si-or fi…mereu. Important e să taxăm deviajele. Viitorul nu suna bine. Deloc.
@simona: deviajele?!?
Eu de când spun ca nu mai există nicio seriozitate. Aș vrea sa-i bage la pușcărie pe toți ăștia cu horoscoapele, nu s-a adeverit niciodată vreunul, unde să reclam? Unde-s drepturile omului aici? Cineva cred că-mi fură șansele la bogatie și noroc, nu mai spun de alea de dragoste, cred că mi-a spart cineva emailul.
@Marisa, cum adică ȚIE nu ți se adeverește horoscopul? La mine merge uns de fiecare dată.
@Mihai, nu se adeverește deloc, mă scoate din sărite. Ies din casă, fericită că o să întâlnesc marea iubire și nimic. Nici unul din aia care arata ca viitoarea mea mare iubire nu vine sa îngenuncheze și sa-mi dea inelul, deși eu zâmbesc și chiar dau din cap, adică da, sunt super de acord. Și nici bmw roz n-am. E de rahat, pe cuvânt. Nici la loto nu câștig, chiar dacă scrie clar că eu trebuie sa câștig, cineva îmi fura banii. Și e frustrant, eu deja mi-am făcut lista de cumpărături în valoare de un milion de euro. Nici nu-mi ajung.
Țară de rahat.
Comentariu beton!12
@Marisa, te-ajut io când ți-oi face cont de facebook. 😉
Auleu, ia uite și tu, ce articol nepatriotic în ajun de 1 decembrie. :)))
@Miruna, lasă că de 1 decembrie urăm frumos. 😉
Una caldă și una rece.
Rece:
Eu: @blueair, pe cursele voastre se fumează nestingherit la toaletă și stewardesele, deși atenționate, ridică din umeri confirmând, explicând că așa e doar că nimeni nu vrea să recunoască.
Blueair @eu, nu este adevărat. Stewardesele au spus că nu a fumat nimeni.
Atunci așa e, dacă s-au gândit mai bine și așa au spus ele :))))
Caldă:
Eu @magazin_mobilă, am comandat și am plătit avansul pentru un pat și m-ați anunțat după cinci săptămâni că producătorul nu-l mai fabrică.
Magazin_mobilă @eu, greșeala noastră. Vă putem trimite chiar acum patul pe care-l avem pe stoc, care costă de trei ori mai mult decât el pe care-l voiați, la prețul celui comandat de Dvs.
Sunt norocoasă sau ce? 🙂