Mă gândeam că probabil vă plictisiți intens la ora asta, așa că voiam să vă propun un mic experiment.
Se dau cele două panouri publicitare de mai jos, ambele făcând reclamă simigeriilor „Luca”. În cazul în care nu știati, trebuie să vă dau informația că „Luca” este un lanț de simigerii/patiserii din București (posibil să mai fie și în alte orașe, dar nu cunosc).
Acum vine partea experimentală, în sensul c-o să vă folosesc pe post de focus grup: o să vă rog să-mi spuneți ce credeți despre mesajele de pe cele două panouri advertoriale. Doar dacă aveți timp și chef, desigur.
Să-mi spuneți exact ce credeți, indiferent dacă e de bine sau de rău. N-o să vă spun ce cred eu, pentru că simt nevoia să argumentez de ce cred asta, treabă care vă poate influența. Sunt mult mai curios de răspunsurile voastre, așa, la prima mână.
Panou 1
Panou 2
Al doilea îmi place mai mult.
Ei au avut și în pandemie un slogan de genul „masca te ajută să nu ți se vadă firimiturile din barbă”. Cred că firma este din Bacău, acolo am văzut prima dată, acum câțiva ani, simigeriile Luca
Comentariu beton!24
Nu mănânc când conduc! Serios, şnițelul ăla pare mai degrabă bine educat, nu gustos.
Comentariu beton!38
Nu mă pricep în domeniu, zic deci ca profan…
Panou 1: m-ar amuza. Poza are un concept bun, sugerează ideea de pâine proaspătă și carne suculentă. Alăturate de ”pentru că e bun”, probabil m-ar tenta dacă mi-ar fi foame.
Panou 2: contrast nepotrivit (fundal vs. text) și folosirea negației derutează. Poza nu e atât de sugestivă și nu ”induce” pofta.
Comentariu beton!21
Salut!
Luca a avut mesaje mai bune.
Cu astea la snitel a cam dat gres. Jocul de cuvinte pur si simplu nu merge, adica nu-ti cade fisa unde trebuie.
La ala cu pana eu fac corelatia asa: cauciuc – negreala pe maini – nu pun mana pe mancare! Punct!
La ala cu claxonul: sunt in trafic – sunt atenta la drum – nu pun gura pe mancare!
Nota: ala cu merdenelele a fost intr-adevar demential!
Primul este slab. Al doilea mai merge. Mă refer la idee. Grafica și calitatea printului pare slabă.
La prima vedere, primul cam greu de citit pe tel, in umbra, poza nu foarte apetisanta ca pare nefacut snitelul si prea mare chifla. Jos se vede mai bine mesajul si arata mai rumen snitelul
Dar la niciunul nu prea imi vine sa asociez cu Luca, nu e vizibil/clar brandul,sigla,numele
Cred ca la rece mai scot si alte idei dar ce e la prima vedere conteaza pentru advertising
Nu știu cum arată panourile în realitate. Sunt două poze făcute de cineva și postate pe facebook. La prima, cel puțin, unghiul din care e făcută e cel puțin nefericit, am mai editat-o eu înainte s-o pun pe blog.
Eu mă refeream strict la cele două mesaje, la texte.
Mie mi se par, amândouă, proiecte de clasa pregătitoare pentru „Săptămâna altfel”. Iar copilul care le-a creat nu e cel mai ascuțit creion din penar.
Comentariu beton!43
Poți să explici și de ce?
Sunt prea simple și prea seci. Bănuiesc că ăsta e fix șpilul pentru care prind (că prind, într-adevăr).
Băi, nu știu, dar au fost mesaje ale lor la care eu am răs pe stradă. Cum e ăsta.
Nope. Nici asta :))))))
Unul din principiile de succes în publicitate este KISS – Keep It Short and Simple (sau cu variația Keep It Stupid Simple).
Mesajele astea nu mi se par a se încadra în principiul menționat.
Comentariu beton!12
@Lucian M, nu știu cum să explic. Nu simplu, as in „simplu de înțeles”, ci simplu as in „provenind de la un copil cu inteligența sub medie”. Plus că nu se potrivește prima frază cu a doua propoziție de nicio culoare. Reclamele astea sunt varianta scrisă a unghiei pe tablă.
Cel cu merdenelele imi place mult.
Astea doua insa, pentru mine, au ratat. Prima mai mult decat a doua dar oricum sunt sub cea cu merdenelele. Nema umor, provocare, ceva care sa ramana in memorie.
Legatura text -> produs promovat e fortata, pur si simplu nu e declic-ul ala care sa creeze o asociere cu marca si produsul.
Nu ma leg de imagini, font-ul folosit sau asezare in pagina, ci doar de mesaj, produs si public tinta care, dupa mine, nu au nici un punct comun.
Mi se par total neatrăgătoare! Și in calitate de neconducător auto, mă mai simt și discriminată…
Habar n-am cine face copy-urile lor, dar chiar sunt iesite din comun, amuzante si din ce am mai auzit si pe la altii, chiar au o putere de persuasiune. Sigur ca daca ti-a scazut glicemia drastic si iti trebuie musai un covrig, nu o sa mergi 5 km sa gasesti un Luca. Dar te fac sa razi, ceea ce e atat de rar in ultima vreme in publicitatea romaneasca si probabil ca dupa ce ai ras, parca iti arde si de un covrig cu stafide
E prea plin de viață și energie șnițelul ăla, parcă nu aș mânca ceva care încă are voință și ia decizii 😬 le văd prin oraș dar nu mă îmbie să cumpăr nici să consum, nu m-au convins pentru că nu am priceput subtilitatea mesajului 🤷
Nu sunt de specialitate, dar la vederea lor m-a pufnit rasul. As cumpara imediat un asemenea snitel.
Comentariu beton!16
Inclusiv pe cel care „își sună părinții în fiecare zi, nu doar de sărbători, pentru că e bun”?
Mie îmi plac mesajele lor. Mă amuză teribil.
Si eu! Si eu!
Mesajele sunt bune, se vede ca sunt gandite de o agentie de la o posta. Se folosesc de dublul sens al cuvantului “bun” intr-un context social cotidian, pe care-l cunoastem toti(deci si bine targetat), cu un mesaj pozitiv si usor educational.
Comentariu beton!19
A trebuit sa citesc de do-trei ori sa inteleg unde bate… Probabil ca sunt eu prea batrana sa inteleg unele chestii. Nu ma da pe spate nici sloganul nici grafica. Primul e mai slab decat al doilea, care nici el nu e prea bun
Comentariu beton!19
Nu mi se răscolesc de loc sucurile gastrice la citirea acestor add-URI! Se vor cool dar nu se “leagă”
Sunt vizibile, dar nu țipătoare. Mesaj clar, concis, pe care îl poate înțelege oricine.
Am văzut panouri cu astfel de mesaje în intersecțiile mari din București (Piața Romană, Piața Unirii) și pe E85.
Luca aparține unor băcăoani și are 12 ani de existență. Au patiserii în toată țara.
Mie mi se pare că în goana după a fi altfel, asocierile dintre a fi cineva, o persoană bun, bună și mâncarea bună e cél puțin nefericită. Adică mai degrabă îl blagoslovesc pe cel care m-a claxonat, decât să mă reped să mănânc un șnițel 😁
A trebuit sa citesc de dou ori sa inteleg unde bate… Nu ma da pe spate nici sloganul nici grafica.primul e mai slab decat al doilea, care nici el nu e prea bun
Imi place jocul de cuvinte, nu stiu daca as cumpara produsul.
Aoleu, au scos și burger? Îmi plăceau mult crenvurștii ăia în aluat.
Oricum, interesant jocul de cuvinte adaptat perfect situațiilor comune din traficul românesc, mai ales al doilea.
Dar mesajele îs destul de alambicate pentru majoritatea, că tre să stai oleacă să te gândești: „ce a vrut să zică autorul și ce legătură are cu băgatul la ghiozdan?”
Al doilea, as zice eu. Luca e si in alte orase. Ma intreb daca nu e acelasi lucru cu Perru din Iasi. Sau Paul am mai vazut. Pina si in Bruxelles am vazut Paul. Acelasi logo.
Ideile par simpatice și cel puțin mie îmi dau o stare de bine (sau bun ca să fiu în temă).
Să cumpăr însă…nu cred că îmi crează senzația asta.
Băh, io n-am citit atâtea cărți ca voi dar spun ce am înțeles.
1. Nu știu dacă ăla e bun de mâncat sau să astupi gaura din cauciuc, să faci din el un petic.
2 dar și 1. Bănuiesc că îți trebuie ceva facultate de profil ca să înțelegi mesajul din al doilea.Si din primu. Nu pot să mănânc mâncăruri care vin cu mesaje mai deștepte ca mine.
Da un mesaj de genu, sendvisu nostru îl mănânci mai rapid ca 41, mergea mai bine.
Comentariu beton!28
La Ieșirea din Focșani, spre Bacău au un restaurant destul de mare și niște panouri publicitare faine înainte și după restaurant. Ceva de genul: „Degeaba ai depășit tirurile, că în 1000 de metri o sa te oprești la Luca” și „Vezi ce frumos conduci daca ai mâncat la Luca?”
Comentariu beton!32
exact, alea de la Focșani sunt deștepte; cele 2 din poze sunt cel puțin puerile; oricum, io nu-s din bucurești, deci nu mă pot pune în chiloții celor din capitală; singurul plus este poza din panoul 2; sloganul îmi insultă inteligența, sorry;
PS ăla cu merdenelele joacă în altă ligă
Nu știu dacă sunt făcute în București pozele. Nu le-am făcut eu, le-am luat de la cineva de pe Facebook.
Prima poza chiar nașpa, se puteau inspira și ei de la alte reclame mai reușite la sandwich uri (probabil nici în realitate nu sunt vreo capodopera culinara, dar totuși reclama e sufletul comerțului). Ideea reclamei e faina, dar propozițiile prea lungi și incalcite, îți ia ceva timp sa deslușești ce a vrut să spună, plus că nu m am prins de poanta decât după ce am citit și a doua reclama. Par făcute la școala ajutătoare de marketing. Îți vine să cumperi șnițelul ăla de milă. La piatra neamț se cheamă Petru, nu știu dacă vând și șnițele. La Bacău am văzut Luca și au ceva sandwich uri, destul de triste insa
Nu sunt specialist în domeniu, dar nu îmi plac. Reclamele, pentru mine, trebuie să transmită un mesaj, să aibă sens. Că mă fac să plâng, să râd, cumva trebuie să îmi atragă atenția pozitiv. Astea două, personal, nu îmi transmit nimic. Nu au sens, un șnițel nu te poate ajuta să faci o pană sau să se abțină din a te claxona.
Văzând fundalul am crezut că-s din benzinăriile OMV. Chiar mă întrebam ce se-ntâmplă cu marketingul de la OMV. După ce am citit, am rămas surprins să văd șnițel în simigeriile Luca. Io credeam că au doar covrigi și ceva merdenele. Bine, nici eu n-am luat 5 covrigi în viața asta de la ei.
marketingul de la oemve e o mizerie! au denumit un sandwich, „sandwiches”?! pentru că asta înseamnă „panini” în italiană, sandwifuckingches…
chiar aș vrea să-l mwiesc personal pe idiotul care a făcut asta, pentru că au fost luni întregi în care am ținut miniprelegeri angajaților oemve despre panino/panini, în timp ce îmi era foame, pentru că nu puteam să cer „panini”…
@costicămusulmanu, e o ea, deci o idioată😄😄
caz în care îmi retrag mwia și îi doresc, pe modelul lui David Chappelle, un șut în p.zdă
Merge și o mwie, că la câte a luat ea ca să ajungă șefă la marketing, nu-i face rău una în plus:))
Mie mi plac amandoua si in general mi se par amuzante reclamele lor (au avut mai multe cu masca si macul intre dinti, etc).
Poate nu toate soganurile sunt la fel de reusite, dar ca serie este foarte buna.
Doua texte imbecile!
Comentariu beton!15
Alea sunt poze de burger, nu de șnițel.
Primul cuvânt e șnițel, creierul meu nu citește mai departe că presupune Mcrap.
Sorry!
Nu găsesc nimic care să mă amuze sau care să mă atragă. Nu mă face să-mi fie poftă și să-mi propun să-mi cumpăr un șnițel de la ei. O să rămân la covrigi.
ți-aș recomanda să cauți o compoziție și un aport caloric pentru covrigii ăia? dacă nu mă înșel, cu toate uleiurile&stuff băgate, îs pe la peste 500cal/bucată…
O dată pe an, merge. Veața e pustiu dacă număr calorii de fiecare dată.
Îmi aduc aminte de o reclama post’89! Eram adolescenta atunci și țin minte ca aveam o dilemă, nu pricepeam.
Vine el, seducător, la ea… Asa, cumva o îmbrățișa din spate și părea ca o adulmecă. Și o intreaba:
„Dragă, porți ceva nou azi?”
„Da, noul săpun detergent Duru!”
Și cădeau amândoi într-un fel de extaz senzual…
Nu pricepeam cum poți „purta” un săpun, și detergent pe deasupra….
Ceva de genul dilemei am și acum
Ce face snițelul?????
Nope, nu ma atrage niciunul dintre cele 2 mesaje!
1a. Mi se pare pueril (sau n-am eu dispoziția corectă). De altfel, inițial l-am citit cu o negație (NU se oprește) și mă așteptam să continue cumva. De ex.: nu se oprește să te ajute dacă faci pană, dar îți ține de foame până vine echipa de asistență rutieră.
1b. În poză se vede ditamai chifla cu urme vagi de șnițel. Dacă faci reclamă la șnițel, pune o poză cu o halcă sănătoasă. Altfel, arată a sandwich.
2a. Nu știu.
2b. La fel ca 1b.
Am vazut in oras si varianta „snitelul nostru isi suna parintii mereu, nu doar de sarbatori, pentru ca e bun”, sau cam asa ceva, care m-a distrat si mi-a placut grozav, mult mai mult decat cele doua variante date aici, care sunt putin fortate. In alta ordine de idei, produsele lor chiar sunt bune.
Comentariu beton!14
Pe ăsta cu părinții l-am văzut și eu, m-a distrat, mi s-a părut o idee ingenioasă. Nu am văzut și variantele postate aici de Mihai, deși chiar eram curios să văd și alt mesaj pe aceeași idee (bănuiam că au mai multe variante, dar nu am dat eu peste alta în drumurile mele).
Mie imi plac amândouă. Și altele de la ei. Am mai văzut unul cu un mesaj pe dadaism așa în Bacău odată, foarte tare. Nu pot pune poza, dar mesajul era așa „Ia covrigelul cu stafide și sparge rutina, dă-ți demisia, fugi în Vegas, tatuează-ți numele, ia-ți un cal” – foarte funny
Comentariu beton!11
Mi se pare fortata asocierea. Adica la alte produse probabil asocieri care nu sunt extrem de previzibile pot avea sens si farmec, dar la haleu parca imi capteaza interesul ceva mai in domeniu culinar. Aia cu merdenele e funny rau, de exemplu
Mie îmi plac mesajele Luca, mă fac să zâmbesc. Pot părea puerile, dar se vede că sunt gândite și sunt convinsă că nu sunt făcute pe genunchi.
Evident. Trebuie să fii naiv să crezi că o astfel de campanie are cum să fie făcută pe genunchi.
Mișto. Toate.
Pana acum avem asa:
1 “N-am inteles nimic”
2 “Textele sunt de la scoala ajutatoare”
3 “snitelul nu e om”
😄😄
Comentariu beton!18
Faptul că au ajuns subiect de discuție aici, unde e multă lume destupată la minte, înseamnă că și-au atins scopul. În rest, transformarea șnițelului într-un personaj cu sentimente e o găselniță care a prins. Și dacă e bun, trebuie să afle toată lumea!
Comentariu beton!16
Primul nu este prea lizibil, e drept, nici umbra nu ajută, dar fontul și contrastul nu sunt cele mai inspirate. Mesajul este slabuţ: sandvișul este plin de bunătate, te ajută… hm
Al doilea arată mai bine, iar mesajul are un pic de umor, merge, dar nu ma dă pe spate.
Au avut printuri mai bune, gen masca și semințele dintre dinți sau firimiturile din barbă.
E poza foarte slabă la primul.
Mie îmi plac, mă amuză toate mesajele lor publicitare 🙂
Nu sunt sofer, deci probabil nu sunt in targetul reclamelor. Insa, am incercat cateva produse de-ale lor si mi-au placut. Cred ca asta e o reclama mai buna decat cele 2
Mi-e foameeee!
Daca sunt simingerii, de ce reclama e la snitel?
De ce snitel in chifla? Am senzatia de sarac. Un snitel il fac acasa cand nu am bani sa cumpar ceva din benzinarie.
Legatura gust bun – bunul samaritean/cetatean este prea trasa de par.
Am senzatia ca e copiata de undeva.
Per total, foarte proaste amandoua.
P.S.: daca e sa comparam cu Magnum/Metaverse, ambele sunt glume proaste rau de tot
Scrie clar pe primul panou de ce reclamă la șnițel.
Mie îmi plac, au umor și sunt altceva în marea masă de publicitate proastă. Simplul fapt că te oprești să faci o poză panoului zice că au făcut treabă bună cei de la agenție
Ma deranjeaza cand citesc ambele reclame :))
Pentru ca este* bun
Le-am văzut in București. Atrag atenția, și probabil, așa au dorit.
Mie nu îmi plac. Cel cu șnițelul, care își sună părinții, mi s-a părut groaznic.
Ideea lui@Edelweiss cu tramvaiul 41, e mai bună.
Nr 2 mi se pare mai amuzant și descrie o situație binecunoscută in trafic. Nici nr1 n-ar fi rău, dar hey, dacă ai ghinionul să faci drq o pană, mai îți arde de șnițel? Eu de exemplu nu m-aș gândi decât la ce să fac s-o iau din loc. Și ce șnițelele zboară, ca să se oprească unul lângă mine?? Deci de asta nr 2 mi se pare mai clar. Dar nici nr2 nu-i de-ajuns că să mă convingă să cumpăr. Ar trebui să mă facă să-mi plouă-n gură ca să zic: hai să iau și eu un șnițel, că merită incercat. Că-i bun, nu?
Sunt profan in branșă, dar totuși nu aș asocia traficul, care ne enervează pe toți, cu un produs alimentar pe care vreau să-l promovez. Mai curând merge ceva plăcut.
Deci, fara prea multe georgecalinisme, si noroc ca sunt mancat la ora asta, raspunsul e simplu: imi plac si panourile si sandvisurile lor cu snitel, care au un gust bunicel si sunt satioase, deci 16 lei care isi fac treaba.
Pe langa atatea panouri cu pacanele, astea asa cu niste jocuri de cuvinte sunt chiar o gura de aer.
P.S: preferatul meu e ala cu: sandvisul nostru cu snitel ajuta batranii sa treaca strada. Pentru ca e bun.
Comentariu beton!14
Aveau așa ceva? Adică aia cu „ajută să treacă strada?” Deci am ras cu glas tare 🤣🤣🤣🤣 Excellent ! Jos pălăria pt cine le-a gândit.
Astea precis sunt facute cu Google Assistant.
Hey Google, de ce e șnițelul nostru bun?
Pentru ca nu dă la ficat.
Hey Google, de ce e Antonia bună?
Pentru ca opreste sa te ajute daca ai facut pană.
Nu voi comenta nici fotografiile nici produsele, insa personal apreciez foarte tare un slogan care are un mesaj social educațional, de aceea chiar imi plac. In special, al doilea
Nici eu nu ma pricep la reclama. Mesajul, ca si mancarea, imi pare simplu, nesofisticat, exact ceva de care are nevoie omul flamand si obosit.
Am vazut primul panou cand am oprit la semafor, in Iasi. Mi s-a parut foarte amuzant. Ca ne face sa radem, ca suntem prea destepti pentru reclamele astea puerile, ne-a atras atentia tuturor.
Din pacate nu este foarte vizibil logo-ul. Am trecut de 5 ori pe langa acel panou pana sa reusesc sa citesc “Luca”, scris mic, maro inchis pe maro deschis.
0
Eu aici am văzut că panourile respective sunt de la Luca! Văzut, citit, dar nu am remarcat brandul.
1 îmi place mai mult,e mai proactiv. 2 că nu te claxonează…nu e așa prietenos ca primul.
Al doilea este mai pe gustul meu, la slogan mă refer. Pare făcut de un bănățean, unde nu se claxonează dacă nu pleci imediat când se face verde la semafor ( cel puțin nu se claxona). La nr unu, nu prea văd legătura dintre o pană și șnițel.
Mie mi se par mesaje cu tâlc, dacă citim printre cuvinte – mă duc cu gândul la haosul si răutatea din trafic. Ne îndeamnă să fim mai buni si mai calmi în trafic. Asta e percepția mea, pe lângă reclama în sine, mesajele sunt alese cu cap. Și da, unele sunt chiar amuzante, cineva știe să-și facă treaba.
Și in orașul nostru sunt simigeriile “Luca”, eu prefer covrigii de la simigeriile “Mihai” 😂
E beton. Ambele. Suntem satui de reclame toți pana peste cap, dar dacă te face sa scoți măcar un zâmbet, pentru mine e destul. Am priceput ce vor și ma face sa ma simt bine. Îmi plac mult mesajele, par gândite bine😊.
Îmi plac. Sunt amuzante. La primul m-am dus cu gândul un pic mai departe decât trebuia :)) Când locuiam în București, vedeam mereu un baner de la ei, cel cu masca și cu frimiturile. Îmi place și cel cu ai încredere în tine:)))
1. Da
2. Nu. Mi se pare puțin forțată exprimarea.
Sunt niște mesaje metaforă și nu aș zice că-s negândite.
Dar dacă în cazul celui de-al doilea putem avea un mesaj subliminal, care îndeamnă la bunătate („Nu mai claxona, țărane! Fii bun ca șnițelul nostru!”, în cazul primului, metafora mi se pare destul de forțată.
În rest, sunt sigur că or să aibă un impact major în cererea de șnițele în rândul clienților lor.
Sau poate câștigă chiar și ceva clienți noi. 🤷🏼♂️
Se pare că sunt mai puțin inteligentă, decât aș vrea să par, că nu mă prind. Nu găsesc „cârligul” care să mă tragă spre șnițelul ăla, din contră, pe mine m-au pierdut definitiv de (potențial) mușteriu. Sau pur și simplu, nu mă încadrez în target și gata!
Mai, la simigerie se vand snitele mai nou? Eu stiam ca se vand covrigi, placinte si/sau produse de patiserie. Si dexonline zice ca este similar cu covrigarie.
In fine, trecand peste asta, ambele mi se par neinspirate, inodore, incolore, insipide. Nu ma amuza si nici nu ma fac sa le consum produsul. Sorry.
Mie mi se par amuzante si si-au facut treaba pentru ca se vorbeste despre ele.
Eu cred că breasla covrigarilor a încurcat manualul de branding cu Biblia si ne-am pricopsit cu Matei, Luca, Ioan, Petru si chiar Paul pe toate gardurile. După cum își aleg numele îți dai seama că la ei nu e bătaie sa fii pe prima pagina in Google, ăștia vor pe pagina de cuprins din Biblie. Perioada de afișare se măsoara cu mia de ani și nu costă nimic.
Favoritele mele sunt Georgi, Georgiana si Georgiana Covrigul imens (asta merge si ca nume de sex shop țărănesc care vinde dildăuri pe caiet). Eu începusem să cred că Georgi/ana e vreun rang în ierarhia secreta a Lojei simigiilor.
Dacă ș-aia se vrea reclamă, atunci io-s John Wick 5, că 4 o murit ca prostu’ Parisului.
🤣🤣🤣🤣🤣
1. Primul ma atrage mai mult catre produs pentru ca merge pe o exprimare pozitiva (al doilea are “nu” de doua ori, pe mine m-a pierdut);
2. Sunt putin prea lungi pentru o societate analfabet functionala, poate au ales amplasarea in dreptul unor semafoare la care se sta mult.
Ne spui si tu ce vezi? acum sunt curioasa 🙂
La primul îmi place sloganul, iar la al doilea fontul. Primul m-ar convinge să cumpăr, pentru că arată mai delicios din punctul meu de vedere 😁
Mie îmi plac, pentru ca sunt bune.
Nu fac doar reclama la produse ci si un pic de educatie intr-un mod amuzant si original, daca e inteles mesajul.
Am răspuns fără să citesc alte comentarii, ca să nu mă las influențată 😁😁
Sincer, ador.
Amândouă panourile. Îmi place tot, îmi place ideea și cum e scris. Eu una as răspunde unei astfel de reclame.
Acum eu mă întreb totuși dacă subtilitatea asta va fi bine înțeleasă sau daca biata firmă/lanțul respectiv nu va fi considerata prea cu nasul pe sus, sau prea subtil, că ai noștrii sunt in stare. E un joc mișto de cuvinte, e ceva ce se face mult aici în reclame in ultimul timp. Se joacă mult cu dublul înțeles al cuvintelor, cu sensul unor expresii dublate de imagine, îmi place stilul ăsta , dar trebuie să ai un pic de umor ca să guști (joc de cuvinte intenționat 😁😁😁😁😁😁).
Sa vedem cum vor reacționa bătăușii din trafic, gen se duc la ăia să le bată șnițelele??? (joc de cuvinte intenționat, again 🤣🤣🤣🤣)
Prea lungi pt a fi citite în goana mașinii. Prea alambicate pentru a-ți pica fisa imediat. E vorba de mâncare, era mai bine sa scrie ceva de gust în loc sa personifice șnițelul 🤦♀️.
Whoaaaaa, acu că am citit și comentariile, băăiiii da’ posaci mai sunteți unii 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Cum sa nu te pufnească râsul sau macar in zâmbet măi, așa unu’ schițat in colțul gurii… Șnitel așa bun unde ați mai auzit? Nu? Nici măcar un pic?
Batăr nu ziceați aici mai amu câteva zile, la un articol despre umor, că vă place sa râdeți, că aveți umor etc etc etc?
@Mihai, poate numeri mi-a plăcut/nu mi-a plăcut, ca să vedem cum stăm la capitolul umor…
Numa zic, nu dau cu piatra…
Ori subiectul mâncare e prea serios că sa fie luat așa ușor. Ceea ce este totuși posibil 😅
Astea doua nu sunt chiar asa nostime. E aceeasi gluma obosita spusa de un unchi cherchelit care nu isi mai aduce aminte exact poanta si improvizeaza de fiecare data cand repeta bancul.
Am vazut ca au si mai bune.
@pvladc, foarte mishto comparatia ta. Uite asa, in loc sa trezeasca curiozitatea unor clienti noi, exista riscul sa mai piarda dintre cei vechi, desi produsele sunt ok, comparativ cu concurenta.😀
@Minaosi, apropo de umor. In vremurile astea de „politically correct”, cu batutul snitelelor, (care sunt bune, la suflet) risti vreun dosar penal…😂
Daca reclama se adresa unor canibali, continuarea putea fi „Mancati-l repede ca inca mai respira”😂😂😂
Haioase, doar ca se poticneste o secunda creierul pina comuta intre sensurile cuvantului „bun”. Ma rog, al meu cel putin, ca sunt in picioare de la 5 dimineata si am stat toata ziua in soare.
Soare? Unde???
reactie 1: Ce ineptie!
reactie 2. Aha, ok, inca o ineptie…
meh
Snitelului meu i se falfaie de aceste mesaje/panouri…
Disclaimer: Pentru mine, snitelele facute intr-un anume fel, nu toate, pot fi mic dejun, pranz, cina, toate felurile, plus desert. Si totusi am avut exact acea reactie. 🙂
Nu folosesc masina, merg pe jos. Nu am intâlnit niciodata un șnitel care sa ma ia la per tu, să-mi dea sfaturi și nici nu știu ce as face in situatia asta. Probabil ca functia Emergency Calls a telefonului mi-ar anunța sotul.
Din observatia directa (ca am mai multe „chestii” Luca in drumurile mele pedestre dintr-o parte in alta), vând mai mult covrigi. Amplasarea actuală a punctelor de vănzare arată care a fost strategia inițiala de marketing.
Deci, reclamele targetate spre șoferi sunt ok atunci când șoferii vor putea lua șnițelul cu pricina fără să se oprească intr-o stație de autobuz și să stea la coadă.
Dați cu parul, eu numai Luca de-astea văd;)
Trafic greu? Tu ești traficul!
Vino și mănâncă sendvișul nostru!
sau
Trafic greu? Tu ești traficul!
Gustă șnițelul, cât aștepți…
sau
Trafic greu? Tu ești traficul!
Nu sta nemâncat, treci și cumpără un șnițel!
sau
Trafic greu? Tu ești traficul!
Mașina stă dar foamea trece pe la noi!
sau
Trafic greu? Tu ești traficul!
Nu răbda de foame, vino și mănâncă la noi!
Al doilea e derutant cu verde si banda roșie care urmează- imi aminteste de un joc de reactie de la copiii mei, unde trebuie sa alegi repede, cromatic, culoarea dominantă de pe jeton, fiind scris, de exemplu, cu verde cuvântul GALBEN si cu stropi roz in jur, sa zicem. Așa și aici, verde-roșu-semafor, cine se mai gandeste la șnițel?…
In altă ordine de idei, postarea mi-a amintit de numele unui restaurant din Rădăuți, „Păli-v-ar foamea!”. Mi s-a părut genială ideea!
Știu de ele și mi-au atras atenția la fel că și cele de pe dene2.
Cred că asta a fost și ordinea lor de apariție. In opinia mea 2 este mai bun decât 1 iar varianta 3 mi se pare cea mai buna.
Varianta trei e aia in care șnițelul nu-și suna părinții doar de sărbători… Evident, pt că e bun! 🙂
Ca primă reacție mă amuză amestecul ăsta între sensurile lui “bun”, dar băi nene, eu nu mănânc chestii cu spirit civic! Cum poți personifica șnițelul și să te aștepți să-l comande cineva? Cine e în target, vreun trib de canibali?
@Muni, asa am perceput si eu mesajul. „Daca e bun la suflet, normal ca-l mananci” 🤣🤣🤣
Nu stiu unde s,au vazut reclamele astea, eu merg frecvent la astia pt. covrigii aia cu cascaval, si nu stiu ce sa zic de mesajele astea, chiar daca le vedeam pe undeva,ziceam doar „stupid people”!
Mai tare mi s,a parut tabla scrisa cu creta la restaurant, meniul zilei 25 lei, ai bani, intri.n,ai bani? Inseamna ca nu ti,e foame!!!
Dragut mesajul insa eu nu as cumpara un snitel care este doar bun…ar trebui sa fie super bun 😀
Sunt usoare si amuzante, fix ce trebuie pentru un comerciant de astfel de produse.
Inclin spre primul, al doilea contine prea multe negatii in text pentru un mesaj comercial.
Desi ai intrebat despre mesaj, nu ma pot abtine: imaginile mi se par destul de nefericite amandoua, dar la fel, prima usor mai decenta.
In locul clientului as alege insa sa merg pe produsele traditionale de simigerie pentru promovare si nu sandwich de OMV cum spunea cineva mai sus. Dar poate se afla intr-un moment in care diversifica oferta si vor sa atraga si alte felii de piata si de aici nevoia de sandwich pe panou. 🙂
Mie imi place orice campanie care promoveaza bunul simt. Asa ca daca il vedeam pe oricare in drum si aveam pranzul in curand, mergeam pana la Luca in colt sa mi cumpar acel sandwich.
Mi se par foarte , dar foarte amuzante prin simplitatea si rapiditatea mesajului, râd de fiecare dată cand le văd !
Nu sunt din București, sunt din Bacău si au puncte in toată țara, la noi in sv cred ca sunt 20 doar in oraș.
1. Luca e si in Brasov, alaturi de ceilalti „frati”: Petru, Matei.
2. Primul afis: Sandwich-ul e din cauciuc, de te ajuta la pana? Adica il lipesc de roata si gata, a disparut gaura din ea?
3. Al doilea afis tocmai i-a facut nesimtiti pe multi soferi, ceea ce nu e neaparat fals.
4.Sper ca afisele sa arate mai „apetisant” decat pozele.
Al doilea este chiar misto 🙂
Man, eu nu zic decat atat: primul text curge natural, al doilea nu. Sa spui ca „nu claxoneaza daca nu pleci imediat dupa verde PENTRU CA E BUN” denatureaza intelesul lui BUN. Ca sa nu claxonezi „imediat dupa verde” este suficient sa nu fii tampit. Sa fii bun inseamna altceva. Sa ajuti pe cineva sa faca o pana inseamna sa fii bun. Sa nu claxonezi aiurea inseamna doar sa fii normal.
Personal, nu asociez prea tare reclamele cu produsele. De multe ori nici nu retin asocierea. N-am idee de la ce mi se trage, poate de la varsta, in sensul ca am apucat sa traiesc intr-o perioada fara reclame iar cand acestea au aparut mi s-au parut prea tari, prea fascinante ca sa mai conteze produsul, erau niste povesti in sine pe care le-am consumat pana la saturatie, apoi si-au pierdut farmecul de tot.
Asa ca, sunt reclame pe care le admir fara sa am vreo treaba cu ce promoveaza, de ex. cola, oranj, diverse banci, asigurari (nu le-as putea numi nici picata cu ceara, habar n-am de ele de zici ca lesin subit inainte de trimiterea la produsul promovat) si sunt produse care-mi plac desi au reclame jenante cum e aceasta campanie Luca pe care nu o gust (sic!) deloc.
In concluzie, multe vorbe pentru nimic, cred ca nu-s in targetul articolului. Si-am mai scris si fara diacritice!
Niciunul dintre panouri nu mi se pare reușit. Trebuie sa recunosc că am citit de 2 ori să înțeleg mesajul.
Mie mi se par amuzante și inteligentă abordarea, e, așa, un fel de satiră publicitară
Slabe rău ambele.
Ok, poate sunt eu mai prostuț dar nu ma prind care e ideea.
Poate exiplica cineva
Nu stiu daca targetul mesajului sunt aia civilizati, sau aia care ar cumpara snitelul. Mesajele presupun ca aia civilizati cumpara snitelul. Deci ailalti nu-s in targetul lor?
Alte mesaje pe care le-au avut, cum a fost si cel pus de tine mai sus, cu merdenelele, erau haioase si intr-adevar, puteai sa zici ca pot induce un comportament de consum. Astea 2…cu snitelele…nu mi se pare ca te-ar imbia sa cumperi. Poate ideea era doar sa informeze ca au si sandvis-uri cu snitele?! Altfel…
Nu mananc snitel iar acum ca am aflat ca snitelele sunt capabile sa dezvolte constiinta morala cu atat mai putin probabil sa le mananc.
Pot sa scrie orice doar sa nu foloseasca sintag e laceimogene gen “mesterim cu drag”, “in covata ca bunica”, “covrigi cu suflet din 1944” etc
E lung rau, și cuvintele nu sunt bone alese, eu nu m-as duce să le cumpăr șnițelele. Mai degrabă as spuen: ia uite ce șnițel bine educat.
Mai scria cineva sus de principiul KISS. Altfel e din 3 cuvinte: „I’m loving it”, „Finger licking good”. Din fraza snițelulul nu rămâne decât ceva cu mașini.
băbăiatule, câți oameni triști, fără simțul umorului și supărați pe viață pe’aici… n’aș fi crezut.
ontopic: mie îmi plac, mi se par funny.
mi-a placut sloganul de cand l-am vazut.
pt ca e bun!
restul, covrigi, chiftele, det de vase….vax albina, nu cumpar dupa reclame. ma uit la reclame, doar.
Next level, azi, in Piata Victoriei: „Snitelul nostru a luat 10 pe linie la facultate. Pentru ca e bun”, si, mai ales, visina pe tort: „Snitelul nostru a facut singur reclama asta. pentru ca e bun”. <3 !!!