Una dintre chestiile care mă enervează foarte mult la sistemul hotelier din zilele noastre este faptul că nu mai țin nimic în minibar. Bine, asta în cazul fericit în care există un minibar, un frigider, un ceva în cameră.

Mă termină nervos să trebuiască să mă duc să-mi cumpăr niște suc, sau apă, ca să am ceva de băut într-o cameră de hotel. Dacă mai trebuie să fac și un drum cu mașina pentru treaba asta, chiar mă seacă la inimă.

Ca să nu mai spun cât de neplăcut e să conduci 13 ore, să ajungi în camera de hotel pe care o așteptai ca pe a doua venire a Monicăi Bellucci, și când în sfârșit ai ajuns, ai reușit să faci check-in-ul, tot ce-ți mai dorești e să faci un duș si să te azvârli în pat, constați că trebuie să mai ieși o dată ca nu mori de sete. Păi ți se ia și de Monica Bellucci și de tot. Iar dacă nu mă duc, evident că n-o să mai pot dormi de sete și de senzația c-o să mă sting până dimineață.

Uite, hai să vă dau cel mai bun exemplu: hotelul în care am stat în prima parte a șederii la Köln (pentru că stau în două hoteluri la Köln. Unul este cel pe care l-am rezervat încă din iarnă, iar celălalt a fost cel pe care l-am luat ca să scap din maghernița de la München.

Ei, acest prim hotel în care am stat la Köln este extrem de mișto. Este un 4 stele spre 5, unul dintre cele mai șmechere hoteluri în care am stat vreodată și, cu toate astea, deși are minibar, e gol. E mai gol decât portofelul cu două zile înainte de salariu. Și e pus în plin câmp, deci șanse zero să cumperi ceva din jur.

De fapt, dacă stau să mă gândesc bine, minibar în care să fie ceva suc sau apă, am avut în această călătorie doar la Oradea și la Gdansk. În rest, ori nu exista deloc așa ceva în cameră, ori era gol, așa cum se întâmplă acum.

Nu știu cum procedați voi în situații din astea, dar pot să vă spun cum am procedat eu. Mă uit pe maps unde e cel mai apropiat PENNY și acolo mă duc. Am fost până acum de trei ori, în trei magazine diferite. M-am dus, mi-am luat ce am avut nevoie pentru toate zilele cât aveam de stat în hotelul respectiv, m-am târât înapoi în cameră și cu asta basta.

Întrebarea de mai sus rămâne, totuși: nu le-ar fi mai simplu să umple minibarurile alea ca să nu mai fiu eu nevoit să merg la shopping? Repet, că poate nu e clar, vorbim de niște amărâte de băuturi răcoritoare.

O să mă întrebați, desigur, de ce neapărat PENNY? Nu mai sunt și alte magazine în Germania? Ba da, sigur că sunt. Dar eu aș fi ales să mă duc la ei chiar dacă nu erau partenerii mei. Îi alegeam pentru simplul motiv că ei sunt sponsorul principal al echipei naționale, iar eu merg la meciurile naționalei îmbrăcat în tricou galben, cu PENNY scris mare pe piept.

Știți, eu sunt genul care ține cont de amănunte din astea. Creierul meu de microbist le percepe și pe cele pe pozitiv (cazul de față), dar, mai ales, pe cele pe negativ. Să vă spun că n-am băut ani de zile o anume băutură răcoritoare acidulată al cărei logo apărea pe tricourile lui Dinamo? Nu vă mai spun. Idem, nu mâncam nici mort prăjituri produse de laboratoarele unui alt patron de club rival.

Da, înțeleg, mă duce capul suficient cât să pricep că PENNY există în șase țări și doar cel din România este sponsorul echipei naționale, dar astea sunt detalii. Când îți place un brand, îți place în orice colț al lumii te-ai afla.

Dacă aveți unul pe aproape, zic că puteți și voi să susțineți echipa națională. În toate magazinele o să găsiți gama SuporteRO, o marcă proprie creată special pentru fanii adevărați ai naționalei care urmăresc meciurile de acasă.

Pentru că indiferent că suntem pe stadion sau în fața televizorului, n-am nici cea mai mică îndoială că la ora meciului toți vom fi conectați la aceeași unică dorință: să învingă România.