[Cars and Roads Greece – ziua 2]
Prieteni, undeva în Bulgaria, la câțiva kilometri de granița cu Grecia, există un mic sat numit Zornița.
Probabil că mi-aș fi trăit viața liniștit fără să aud de el, dacă domnul Meșter n-ar fi considerat că trebuie să dormim aici măcar o noapte. Cine s-ar fi gândit vreodată că într-un sătuc de la marginea Bulgariei, aflat in the middle of the fucking nowhere, o să găsim un complex fabulos, pe numele lui Zornitza Family Estate – Relais & Châteaux.
Pe lângă modul senzațional în care arată locurile de cazare, piscinele, spa-urile și păunii care comentează câte ceva tot timpul, tot aici o să găsești un restaurant fine dining unde gătește un Chef cu un CV în care intră mai multe restaurante cu stele Michelin. Plus un somelier despre care am înțeles că e unul dintre cei mai cunoscuți din Europa în branșa lui.
Practic, dacă tot ai bătut drumul până la marginea Bulgariei, ai pachetul complet. Nu știu cum se spune „chapeau” în bulgară, dar bravo lor c-au reușit așa ceva.
Iar acum o să vă zic o poveste pe care ne-a spus-o chiar omul care are grijă de tot domeniul și care este născut în Zornița, a copilărit aici. După cum aveam să vedem și noi, zona este plină de cireși, treabă care teoretic ar trebui să bucure orice copil de pe lumea asta.
Nu și pe omul nostru, dimpotrivă, unul dintre lucrurile pe care le ura cel mai tare în copilărie era când îi spunea taică-său: „ia mai urcă-te în pom și culege niște cireșe”. Nu de alta, dar două luni tot auzea asta în fiecare zi a vieții lui. Păi să nu ajungi să urăști cireșele și pe ăla care le-a inventat?
Salt peste timp, niște zeci de ani mai târziu ajunge general manager al complexului Zornitza Family Estate și, în mod evident, păstrează toți cireșii, că doar nu era să-i taie.
Iar aici vine partea tare. Din luna mai, de când se coc primele cireșe, toți clienții care ajung la Zornița îl întreabă dacă au voie să culeagă și ei. Că la o adică vor să plătească, doar-doar să-i lase să se urce în cireș, să-și culeagă singuri cireșele.
Apăi dacă nici asta nu e răzbunarea perfectă a karmei, nu știu care mai e. Eu știu exact ce-a simțit omul ăsta, pentru că de mic am urât munca. După care, când m-am făcut mare, am urât-o și mai tare. Nfine… Și lumea crede că e ușor să crești cu atâta ură în suflet. Nu e, prieteni.
Atât despre Zornița, acum trecem la mașina pe care am condus-o în a doua zi de Cars And Roads Greece.
Pe numele ei Hyundai Kona, mașina asta este ceea ce în lumea auto se numește, pretențios: „model de completare a gamei SUV”.
În lumea mea, treaba asta înseamnă că marca trebuia să scoată ceva și pentru săracii care n-au bani de Kia Sportage. Dacă nu înțelegeți gluma, e posibil să nu știți că Hyundai-Kia sunt unul și același grup.
Dincolo de orice glumă, eu sunt fan al grupului, dacă n-aș fi fost îndrăgostit iremediabil de Renault-ul meu Austral, mai mult ca sigur aș fi scos bani din buzunar pentru o mașină produsă de Hyundai-Kia. Și nu glumesc absolut deloc.
Prin urmare, faptul că avem în tur un produs Hyundai ar fi trebuit să mă bucure, doar că nu. Din nefericire, Kona este una dintre mașinile grupului care nu-mi plac absolut deloc. Și când zic „deloc”, a se înțelege că atunci când văd o Kona pe stradă formulez automat în minte: „uite o săpunieră”. Pentru că exact asta îmi sugerează mașina.
V-am făcut această mărturisire doar că să înțelegeți mai bine ce-am gândit când am primit lista mașinilor pe care le vom testa în tur. Am citit Kona și m-am strâmbat, pur și simplu am desconsiderat-o dinainte s-o văd, pentru mine era „săpunieră” și cu asta basta.
Ce-a urmat, mi-a demonstrat pentru a mia oară de ce nu e bine să ai păreri și idei preconcepute. Noul Hyundai Kona nu prea mai arată a săpunieră pe roți, dimpotrivă, mașina arată foarte mișto, are un design complet schimbat, e foarte futurist și foarte 2024.
Credeți că asta m-a făcut să renunț la preconcepțiile mele? Nici pomeneală. M-am urcat la volanul ei fiind ferm convins c-o să am cea mai nasoală experiență din #CarsAndRoads.
După primii 10-20 de kilometri deja nu mai eram așa convins. După următorii 20 deja mă schimbasem la 180 de grade. Deși mi-era greu să recunosc c-am judecat-o greșit și superficial, a trebuit să admit că mașina asta nu e așa cum o credeam eu. Pe scurt, mi-a plăcut s-o conduc.
Da, nu e vreo rachetă de mașină, dar este foarte onestă prin ceea ce oferă. Cruise control adaptive de ultimă generație, ecranul de pe consola centrală este practic imens și are rezoluție mare, cam toate sistemele de semnalizare moderne sunt acolo.
Nu am de ce să vă povestesc despre dotări și tehnologie, că nu e domeniul meu, au scris alții prezentarea mașinii mult mai bine decât aș reuși eu. O să vă zic doar ce m-a impresionat pe mine la ea.
M-a dat pe spate cât este de silențioasă. Lucru pe care, de altfel, l-a remarcat și Mara care la un moment dat m-a întrebat „în mașina asta de ce nu se aude nimic?”. Și avea dreptate, nu se auzea aproape nimic. Rar am trăit această senzație într-o mașină pe care o turam de-o lua dracu’.
M-a spart și cât de mare e portbagajul. Noi suntem cu două trolere după noi, unul dintre ele fiind mărișor spre foarte mare (nu, nu e al meu), plus încă o geantă și încă doi rucsaci. Au intrat toate în portbagaj fără probleme.
Treabă care m-a mirat tare de tot, că nu era prima mașină de clasa asta pe care o conduceam și mă așteptam să punem din bagaje pe bancheta din spate. N-am avut de ce.
M-a surprins atât de tare dimensiunea portbagajului că m-am uitat în fișele tuturor mașinilor din tur, să le compar. Deși e aproape cea mai scurtă mașină din tur (doar Dusterul e mai scurt) are al treilea portbagaj ca volum. Ceea ce o recomandă, pe lângă celelalte calități, ca pe o adevărată mașină de familie.
Mi-au mai plăcut tare de tot materialele folosite la interior. E plastic din ăla bun, plăcut la atingere, care nu lucește. Interiorul nu pare făcut din materiale rămase de la o fosta fabrică de prize și ștechere, dimpotrivă, arată chiar foarte bine.
Și nu în ultimul rând, m-a impresionat și consumul. Eu, personal, deși am condus-o exclusiv în modul Sport și-am băgat piciorul adânc în accelerație, am scos un consum mediu de 5,4 litri/suta de kilometri.
Mie mi se pare un consum mega-decent, mai ales că am cu ce compara. Cu mașina mea, folosită exclusiv în modul eco și fără să fiu deloc agresiv cu accelerația, n-am reușit să mă duc sub 7,7 litri/ sută. Zic eu că ăia 2 litri sunt o diferență destul de bună în favoarea Kona, nu?
Acum trecem la lucrurile mai puțin plăcute. Din punctul meu de vedere Noul Hyundai Kona are trei defecte.
Unu. E destul de leneșă. O avea ea 141 de cai obținuți prin combinația puterilor celor două motoare, termic și electric, dar tristul adevăr este că motorul termic de 1,6 litri nu scoate mai mult de 100 de cai. Să mă iertați, dar Dacia lui tata, cu cei 54 de cai ai ei, părea că are mai mult zvâc.
Doi. Mi se pare un pic cam scumpă. Da, deși e una dintre cele mai ieftine mașini din tur, pentru mine prețul de 35.105 nu prea o clasează în categoria mașinilor ieftine. Da, ok, înțeleg că vorbim despre o mașină de generație nouă și destul de bine dotată, dar sunt convins că la banii ăștia mai găsești pe piață mașini la fel de bine dotate.
Trei. Designul parții din spate. Dacă peste primele două mai pot să trec, designul părții spate efectiv mă agresează vizual. E posibil să fie chestie de gusturi și altora să le placă foarte mult, dar mie nu-mi plac absolut deloc lateralele alea pe care vi le-am semnalizat cu săgeți în poză.
Și cu asta, am cam încheiat ce-am avut de spus despre Noul Hyundai Kona.
Gata, vă las cu rezumatul video al zilei de ieri. Sfatul meu e să-i dați un play, o să vedeți niște imagini din dronă absolut superbe.
Parteneri:
➡️ Cars & Roads Greece vă este oferit de Michelin. Producătorul francez de anvelope este partenerul principal al evenimentului. Pe lângă anvelopele de mașini, o parte dintre locurile pe care le vom vizita au fost alese din Ghidul Verde Michelin. Adică un fel de atlas turistic plin cu idei și zone pe care să le vizitezi în concedii. De parcă toate astea nu erau de ajuns, vom ajunge și în niște locuri care apar în Ghidul Roșu, adică ghidul ăla care se ocupă de restaurantele cu stele Michelin. Sună binișor, este?
➡️ PPC Blue (fost Enel X Way). Toate mașinile plugin hybride din tur (plus Safety car-ul care este sută la sută electric) vor fi încărcate la stațiile PPC Blue.
➡️ DKV se va ocupa de carburantul necesar. Fiecare mașină din tur va fi alimentată pe baza unui card (Fleet Card) care poate fi folosit la multe dintre benzinăriile din țară și din Europa.
➡️ 9695 este unul dintre partenerii pe care e bine să-i ai, dar e de preferat să nu-i suni. Parte a grupului Autonom România, 9695 este divizia de asistență rutieră, pe numele ei Autonom Assistance.
➡️ BT Leasing este partenerul care propune, printre altele, servicii de leasing pentru achiziționarea de electrice și hibride prin programe speciale pentru persoane fizice (Green Mobility) și juridice (Green Finance).
➡️ Server Config, unul dintre partenerii de tradiție ai turului. Companie specializată în echipamente IT profesionale, cei de la Server Config le asigură fotografilor și videografilor laptopurile performate care le ușurează munca pe tot parcursul turului.
Dupa cum spuneam si ieri, superb !
Frumoasă prezentare, mai ales părțile care nu-ți plac.
Distracție plăcută în continuare!
Vazut,placut,inghitit in sec !
Hai drum bun.
Nu ma pricep la masini dar mereu citesc cu placere aventurile din excursiile cu si despre masini.
S aveti vreme buna si sa se alinieze planetele sa fie toate cum vreti voi 🙂
Of, ce chin, ce jale…
Daca nu ma insel foarte tare, omologul lui Kona in gama KIA ar fi STONIC … asa cum SPORTAGE e pe acelasi palier cu TUCSON. Practic un „triplu-axel” de marketing ca sa evite pe cat posibil o canibalizare si sa mai acumuleze ceva market share. Pe romaneste: „aceeasi Marie cu alta palarie”.
Imi aduc aminte cu mare placere si nostalgie de vremurile in care Hyundai/Kia chiar se straduiau sa faca MASINI si munceau sa vina cu modele „cinstite”, adica mai fiabile, mai bine construite, mai ieftine decat concurenta europeana. Sa aplice strategii gen Toyota dar sa fie putin mai „europeni” decat japonezii. Adica, simplu, sa revina la radacinile AUTO: sa INTELEAGA clientul si sa vina cu SOLUTII pentru acel client satul de bataia de joc a grupului VAG (asta mi-a venit in minte prima data).
Eh, au reusit sa-si faca un nume si acum s-au apucat de „muls” fraierii. Eu asa as traduce „model de completare a gamei SUV” – cu o investitie minima, hai sa mai aruncam o prostie pe piata ca sa vedem daca putem sa mai agatam niste fraieri si ne consolidam marja de profitabilitate.
Pentru ca, intre timp, vreun dobitoc de CEO-CFO de la ei a luat decizia sa conduca compania asta „dintr-un excel” asa ca au inceput sa scoata „sapuniere” sub-motorizate (ziceam eu ieri de Sportage), lesinate, pline de bling-uri inutile si vandute la supra-pret, Adica fix ce face VAG (babaieti, incep sa cred ca eu chiar am ceva cu astia … LOL!) de vreo 20 de ani incoace.
Ah, inca un detaliu dragut, acum vreo 10-15 ani (more or less) unul dintre vectorii de imagine (la Hyundai, nu stiu daca si la KIA) era NOU-infiintata divizie de performanta, cunoscuta pentru declinarile N (il adusesera pe unul, imi scapa numele acum, care fusese implicat si prin proiectele M de la BMW si chiar au scos 1-2 modele „bomba”) ale modelelor de talie mica-medie. Pentru isi doreau sa se adreseze si pasionatilor dar si nostalgicilor care doreau un pocket-rocket/hot-hatch la bani decenti (nu la bani nesimititi si performata din-ce-in-ce mai indoielnica cum au Golfurile R de VAG de vreo 3-4 generatii incoace … ups, iarasi m-am luat de astia!)
Hyundai/Kia – un exemplu perfect de cum sa te nasti vedeta si sa mori speranta. Pacat!
Pozitiv – nu am ce sa zic despre KONA/STONIC, daca imi intra una in raza vizuala 99% sanse sa „nu o vad”. E prima data cand petrec mai mult de o secunda uitandu-ma (in poze) la o masina din asta si as zice ca e urata cu flacari, si din fata si din spate. Nu m-as lasa suit intr-una nici cu pistolul la tampla.
Negativ – de acord cu toate cele trei aspecte subliniate deja in articol. Cu o mentiune speciala pentru acest 1.6+hibrid care (cu mici modificari, cred) vine si pe KIA Sportage, sa vezi acolo puturosenie. Dar, ce-i drept, Sportage e pentru alt tip de „client”, pentru ca un Sportage full-options (un GT-Line, de exemplu) poate sa sara de 50k Euro. Da-da, un badge GT-Line pus pe un gunoi cu motorizare de 1.6L … mind-fuck!
Eu m-am blocat pe detaliul asta: 35k EURO … pentru o KONA … pe bune?!?!
Grea tre’ să fie viața pentru tine, mai ales atunci când ai impresia că toți vor să te “mulgă”.
@Anukoi – In afara de faptul ca raman la parerea ca ai scris gresit: realitatea ESTE ca astazi toti vor sa mulga tot ce pica cu minim de efort sau, ideal, cu ZERO efort daca ar fi posibil … nu stiu cum sa raspund la comentariul asta.
Altfel nu-s motive de ingrijorare – stii, in 30 de ani de soferie eu m-am dat si am ocazia destul de des sa ma dau cu masini de toate felurile de la 10k la 100k Euro/bucata, am ajuns la varsta/experienta la care am decis ca prefer sa cheltuiesc banii de-o „kona” / 2-3 ani pe concedii si alte chestii care fac bine la cap mie si familliei mele si sa circul zilnic cu un Logan desi imi permit sa cumpar astazi/cash 2-3 bucati de kone din astea – nu zic ca-i neaparat bine ca mine ci doar ca eu ma simt bine si confortabil in pielea mea si cu alegerile mele.
Comentariu beton!15
Kona nu e Stonic sunt clase diferite. Am condus doua Kona electrice și am stat și în cea noua am mers și cu niro.full.electric cel nou, și am condus multe Sportage.
Noul Kona e mai mare la interior decât cel vechi cu 6cm la genunchi pasagerii spate și mai scump cu 6k!
Se apropie de Niro la spatiu!
La suspensii e peste.
Am Sportage și Kona electric in familie. Ăla dinainte de facelift când era ecobonus10800E!. Acu nu merita 36k. Am vrut să cumpar pt mine faceliftul.
Nu-ți iei noua Kona cu motor 1.6L cu 35k €. Iei cu motor 1.2L cu ~20k €. 😁
Cel puțin ăsta era prețul afișat (și mașina vândută) acum 2 luni.
Drumuri bune.
Dacă mă gândesc mai bine, motorul e de 1L, 120CP.
Neata! Ceva poze cu ciresii? Cu Mihai in cires? Cu Mihai dupa cires? 🤣🤣🤣
– știi de ce au elefanții ochii roșii?
– nuuu… ?
– ca să se ascundă în cireș! ai văzut vreun elefant în cireș?
– nuuu… !?
– vezi ce bine se ascund?
i’ll see myself out!
Comentariu beton!21
🤣🤣🤣🤣🤣
Vazusem ceva poze pe FB cu ciresele. Ce pofta mi-ai facut 😋
Cand eram mici aveam un cires de mai in gradina. Cirese mai bune nu cred ca exista. Si noi ne urcam in cires sa le culegem😁.
Faina descrierea masinii. Si trebuie sa recunosc ca nici mie nu imi place spatele masinii Hyundai. Prea patratos.
Ce mă bucur că ai ajuns la Zornița! Bulgarii au nişte locuri unde surprizele sunt foarte plăcute. Aşa-i că n-ai zice, când te gândeşti că am fost frați de suferință în comunism?
Urmăresc foarte atent turul tău, pentru că ar trebui să ne alegem şi noi o maşină nouă, în viitorul apropiat. Ai dreptate, spatele ăla e oribil…
Drum bun mai departe! Ai grijă să nu fugă sneicşii după cireşe 🤪
Zi-mi și mie care dintre mașini e mai frumoasă, mie toate mi se par urâte cu spume. Nu spune Austral, că nici ăla nu-mi place… 😁
Zici că au intrat designerii în pământ. Și nu motiva că asta cere piața, nu știu vreo mașină nouă de pe piață să te facă să întorci capul după ea.
Toate-s pline de gimmick-uri inutile, atât la exterior cât și la interior.
Mă, cum să zic, dacă așa ți se par ție asta nu înseamnă că e și adevărat. 🤷♂️
Eu zic să ai mai mare grijă de telefon, după întâmplarea de anul trecut, cu mister Meșter.
Mi-a plăcut partea cu cireșii și complexul. Inclusiv descrierea. Dar la asta te pricepi de minune.
Partea cu mașinile mă lasă rece. Am condus mașini inclusiv formula doi. De câțiva ani conduc tot ce apare prin showroom pentru că asta e misiunea mea. Am peste 2,5 mil km.
Dar partea cu cireșele m-a dat gata! Când am fost copil am fost hoț de fructe, cireșe, caise, mere și pere mari pergamute. Asta creștea prin grădinile vecinilor. Și gutui!
Zi faină!
Am văzut pe stradă o mașină din asta și fața a trecut de test, dar spatele ăla zici că e Frankenstein: parcă e cusută din bucăți decupate de pe alte mașini. Nu s-au hotărât dacă să facă niște lămpi înguste sau unele mai mari așa că au pus o bară dintr-o parte în alta (care pare finuța și aliniată cu cea din față), dar le-au rămas niște becuri de pus și nu știau pe unde așa că două petece pe laterale și hai să vedem ce zice lumea.
Eu n-aș fi aprobat designul ăsta nici în ruptul capului (nu că mi l-ar fi adus cineva spre aprobare).
Ai dreptate și în opinia mea e urâtă!
Nici nu aveam să observ lateralele alea :)), becuri ca toate becurile :))
PS: imi plac mult seriile astea despre masini și locuri.
Dați-mi mie această mașină oribilă, mă sacrific și mă fac eu de rușine cu ea😜 Păi va las eu la greu?😀
Așteptăm episodul următor, sunt curioasă ce a mai meșterit Meșter ☺️
Яко! am fost în Sandanski, în Parcul Național Rila și la Mănăstirea Rila, dar habar n-am avut cât de aproape eram de Toscana bulgărească! cum ziceam.. Яко! și mulțam de pont, spre sau dinspre Grecia, ne vom abate și-n Zornița!
în privința mașinii, nu știu ce să spun. am o singură relaționare cu Hyundai. ani buni, taică-meu a avut un Tucson, după care chiar a suspinat, când l-a dat.
vreme și drumuri bune, să vă bucurați (și) de Grecia!
p.s. ce s-au subțiat așa comentariile? cam puține pt ora asta.. e deja-n vacanță toată lumea de pe-aici?
Comentariu beton!25
nu știu cît invidia (io am creat #aiheitiu la prima tură, deci să n-avem vorbe, da?), dar mai ales prețurile prohibitive ale utilajelor țin oamenii cu limba după dinți… (btw, nu înțeleg cum s-a reușit ca o mașină average să aibă preț de apartament – e drept că la vaslui- sau p’acolo; adică înțeleg, că n-am băut cerneala-n școală, da’ nu pot fi de acord)
plus, tehnic, sunt puțini dintre noi care știm ce-i aia comportament subviratoriu, N/m și manetă de semnalizare; las’ că scrie Meșter, doamna Nistor, Șocariciu et co.
io pot să scriu, dacă are nevoie cineva, că în bulgară pălărie se zice slamena shapka, basca îi baski și șapca cu cozoroc îi ca la noi, shapka s kozirka; că m-am interesat la prima oră
@CosticaM, Daca tre s-o dam pe bulgareste. Iaca ceva ce ii place mult detinatorului de blog: kozunak😋. Am aflat de Paste de la prietena bulgaroaica😀.
@Mălina, cred ca bate un vant de invidie pe aici. De aceea asa subtire in comentarii. In loc sa se bucure de frumos 🤷♀️
Invidia🤣🤣 Adaptare: ce are el și nu am eu …✌ În altă ordine, am constatat ca din cei 18 din Cars and Roads Greece by Michelin citesc, urmăresc și am o idee de doi și prin alianță 👍 de trei cu doamna Mara, Digital Storytelleri, foto-video artiști etc participanți la acțiune. Greu la bătrânețe! 😎
de pe profit.ro via zoso: toyota a avut venituri mai mari cu 21,4% și profit operațional crescut cu 96%… cinste lor, cinste lor, cinste japonejilor!
wait, cinste…
@costicămusulmanu, te rog, nu mă speria! cum să nu știe toată lumea care șofează că mașinile cu tracțiune pe față au tendința de-a intra pe contrasens, dacă ai viteză mare? și că ăl mai simplu mod de-a o redresa e să iei ușor piciorul de pe accelerație.. sau că anvelopele uzate duc la supravirare.. măi, nu știu ce să zic, mie mi-a spus instructorul, de la primele lecții, despre supravirare/subvirare și regula „fără frânare puternică în timpul virajului la mașina cu tracțiune pe spate!”.
@all, apropo de invidie.. înverzi-s-ar toți invidioșii, dacă-i pe-așa! mie îmi lipsește complet organul ăsta al invidiei și nu înțeleg.. cât de defecți tre’ să fie oamenii ăia, să aibă atâta răutate-n ei? eu mă bucur de fiecare poveste mișto de-aici, fie spusă de @MV, fie de comentatori, de parcă aș fi și eu un pic pe-acolo, prin poveste! 🤷🏼♀️
Comentariu beton!21
@Mălina: nu, nu. Pe unii-i roade invidia și nu pot comenta. 🤣🤣🤣
Comentariu beton!15
bre, nu fiți răi, adevăru-i că durează și mult să scrii un comentariu cînd tu tre’ să tot ștergi balele de pe display; ba mașini, ba cazare, ba cireșe, ba caracatiță…
la mine au fost 3,5 minute pentru ăsta…
PS io recunosc că-s invidios puțin pe viața/slujba lu’ boss, da’ nu într-atît încît să nu dau „bună ziua”, cînd îmi permite timpul; totuși nu pot să nu-i semnalez @Mălinei raportul de 14,6/1 între comentarii la postarea cu termosul și asta; fraților, dacă ieșiți din bulă să nu vă mire mizeria din jur, atît vă zic…
@costicăm, ❤️
De ieri am căutat pe net Zornitza și acum mă gândesc pentru ce perioadă să fac rezervare. Sesiunile astea de Cars&Roads sunt un adevărat ghid pentru locuri faine! Mulțumesc!
Despre Kona ce-aș putea să zic mai mult decât că am o Kona din aia de săraci, că atât mi-am permis. Dar eu am dat pe ea 12000, bani cu care nu prea puteam să iau nimic comparabil. Și nu, nu voiam BMW SH. Pentru nevoile mele este potrivită, iar gusturile legate de aspect nu sunt discutabile.
După o perioadă în care aveam mașină adevărată, dar nu-mi mai permiteam costurile de întreținere și utilizare, am preferat ceva cu care să pot pleca oricând, oriunde.
Have fun cu celelalte ”bestii”!
1. Mă ofer să culeg cireșe, să se știe! 🙈
2. Locația este absolut de-men-ți-a-lă. E pe to do list la minivacanțe.
3. Kona era urâtă înainte, e urâtă și acum. Căt despre ceea ce oferă, sa zicem că mai are de lucrat să prindă Kia din urmă (Posesoare de Sportage GTLine din 2019). Peste 1 an imi expira garanția la mașină(da, Kia ofera 7 ani!) și la noi în familie, masinile se schimbă la expirarea garanției, așa că sunt cu 👀 pe tine/voi pentru inspo.
4. Video e superb. Danke!
#cars&roads💙
Frumos loc! Super descrierea – inclusiv a masinii. Cred ca au vrut sa ii instaleze un TV pe spate, ca pare ca loc ar fi.
Dar ciresele… of ciresele
Copil fiind, prunii-i cățăram,
da’ prunele, din iarbă,
să le culeg uram.
Da’ prunii să mi-i taie,
Io, dară, nu vroiam.
Așa că-l înțeleg pe om.
Mie mi se pare urâtă cu spume. Aștept Duster.
Dacă și bulgarii or realizat că turismu’ făcut cu cap aduce bani frumoși, iar românii pauză la mal, e grav de tot.
@JT, să știi că și la noi sunt locuri de poveste, cu cazare pe măsură. de ce nu se promovează, chiar nu știu să spun.
cel puțin în zona Ardealului și-n zona Bucovinei și Maramureșului, cu siguranță găsești (vezi Zabola Estate, Colibița, Deac Chalet, cabana Berg etc.) .
Comentariu beton!15
Mno, nu ca m-a ros invidia (#wetrulyhatemihai), insa am fost in vacanta. Acum recuperez la citit.
Ca sa va faceti o idee despre influencereala „lu’Miai”, dupa ce am citit ce a scris el despre SCross in precedentul CarsAndRoads, mi-am luat-o. Imi trebuia o masina nu foarte scumpa, sa consume decent si sa ma faca sa ma simt safe. Bifeaza la toate aceste capitole. E asa cum a spus Mihai, o masina „onesta” si fiabila. Mersi. 🙂