Două chestii am pentru voi azi.

Prima.

Nu mă duce capul pentru ce ai face asta. Înțeleg că-ți pasă de mediu, că suferi pentru Australia, că mai degrabă ți-ai tăia o mână decât să folosești produse care nu respectă planeta, dar pentru ce ai falsifica niște fotografii sau videouri care n-au nicio legătură cu ce se întâmplă acum acolo? Ca să ajuți pe cine? Evident, pe nimeni. Totul fiind doar o goană nebună după click-uri și like-uri.

După care mai primesc și invitații să ne rugăm cu toții la oră fixă:

Mâine 5.01.2020 la ora 10, facem o rugăciune mondială pentru Australia, oamenii și vietățile de acolo. Dacă vrei poți sa te rogi și tu, dragă prietene, indiferent unde ești. Rugăciune de ajutor pentru năpăstuiți, Tatăl Nostru și ce mai vrei tu. Câteva minute este suficient.Trimite mesajul și la prietenii tăi!

Moment în care mi se face un pic de siluță și încep să scrolez peste orice știre cu și despre Australia. Că, dacă cu rugăciunea colectivă am rezolvat simplu, n-am niciun chef să stau să verific din trei surse care știre e reală și care nu. Păi nu mai bine mă hăhăiesc eu pe subiecte cu vatmani și cocalari autohtoni? Măcar p-ăștia nu-i falsifică nimeni.

A doua.

E din cu totul alt domeniu, și anume ăla în care activez eu. Băbăieți, ăsta este următorul nivel în materie de advertising și product placement. Mărturisesc cinstit c-am rămas cu gura căscată când am văzut ce le-a putut trece prin cap ăstora care au avut ideea. Jos pălăria! Dați un play mai jos ca să înțelegeți exact despre ce e vorba.

Mno, cam atât pentru azi.

.