Hai că vreau să mă consult cu voi într-o chestie.

Primesc în fiecare zi câteva comunicate de presă (acum e bine, înainte de implementarea GDPR-ului primeam câteva zeci) care-mi aduc la cunoștință diverse informații din nenumărate domenii (de la telefoane, până la lansări de noi tipuri de cafea și defrișări ilegale).

Ideea e că le primesc pentru că oamenii care le trimit speră să fie îndeajuns de interesante, atât pentru mine cât și pentru cei care-mi citesc blogul, ca să le public sau să zic câteva cuvinte despre ele și astfel să ajungă și la voi. Chestie pe care poate aș face-o, dacă cele mai multe dintre ele nu mi s-ar părea ori că sunt scrise în cel mai clasic limbaj de lemn posibil, ori că informația transmisă e atât de plictisitoare că n-ar reuși să stârnească nici măcar interesul unui cetățean care e naufragiat de 20 de ani pe o insulă pustie.

Dar, pentru că fac greșeala asta destul de des (îmi imaginez că toți oamenii sunt ca mine), mi-am zis că n-ar fi rău să vă cer sfatul. Mai ales că cei mai mulți dintre voi n-aveți nicio treabă cu domeniul în care activez și mai mult ca sigur nu primiți și voi respectivele comunicate.

Bref, ce voiam să vă întreb. Dacă fac o rubrică separată intitulată chiar „Comunicate de presă”, unde le-aș publica pe toate pe care le primesc, v-ar interesa cât de cât? V-ați uita vreodată pe-acolo ca să vedeți ce vor oamenii ăia să comunice? Repet, trebușoara asta ar fi separat de articolele de pe blog, ați putea s-o accesați direct din pagina principală a blogului, din bara unde mai există secțiunile Home, Despre, Contact

Deci, vi se pare interesantă propunerea mea sau pot să-mi văd de treabă și să le las să zacă în inbox? Ca să fie lucrurile cât mai clare, aveți și-un sondaj mai jos. O să fac exact după cum ies rezultatele.

[poll id=”3″]