Eu v-am adus la cunoștință trebușoara asta, eu trebuie să vă zic cum s-a gătat.

Gata, e oficial, lunea aceasta fost ales primul tapster din România. De fapt, n-a fost tocmai ales, în sensul că tipul chiar a participat la un concurs de servit bere la draft, din două probe, plus un interviu final, în fața unui juriu internațional, concurs pe care l-a și câștigat.

Dar partea cea mai tare știți care e? După preselecții și selecții care au durat două luni, în cele din urmă, în finala de luni au ajuns patru cetățeni cu abilități de tapster. Nimic neobișnuit până aici, cineva trebuia să ajungă și-n finală, nu?

După cum vă cunosc, acesta este momentul în care ați început să vă întrebați care au fost cele două probe. Mno, la prima au trebuit să toarne contra-cronometru trei halbe de bere (hladinka). Și la a doua au executat ritualul de servire a unei hladinka pentru un membru al juriului.

Doar că oamenii au fost atât de buni, încât juriul nu numai că a luat decizia foarte greu, dar imediat după încheierea concursului și declararea câștigătorului, au comunicat că în perioada imediat următoare îi vor trimite la Plzen, pentru instruire, și pe ceilalți trei finaliști. Așa că, până la urmă, toți cei patru vor obține certificarea de Tapster Pilsner Urquell, deși doar castigatorul va avea titlul de Country Tapster Pilsner Urquell.

Pentru curioși, o să las aici numele câștigătorului și ale celorlați trei finaliști:

  • Dorin Adrian Mihai – câștigător
  • Călin Ioan Ioaniciu – finalist
  • Florin Marian Stoica – finalist
  • Alexandru Flucus – Vernescu – finalist

Vedeți? Io v-am zis sa vă băgați. Voi, nu și nu.

Nu știu cum vi se pare vouă treaba asta, dar pe mine campania celor de la Pilsner Urquell m-a spart. Știți cât e de greu să gândești o campanie, integrată atât online cât și offline, și să mai faci și oamenii să interacționeze cu ea? Dacă nu știți, vă spun eu: e ăl mai greu lucru din industria asta. E visul umed al fiecărui strategist/creativ din secunda în care vede pentru prima oară pitch-ul de la client. Gândiți-vă cât de greu interacționați voi cu campanii de genul ăsta și-o să aveți răspunsul. Iar voi sunteți un eșantion reprezentativ pentru piața și userii din România.

So, revenind, pe lângă c-a fost una dintre cele mai tari campanii din ultima vreme, într-un final mai schimbă și viața a patru oameni. Ceea ce mie, personal, mi se pare huge.

Jos pălăria!