Am citit comunicatul celor de la Ursus și apoi explicația lui Mariciu despre cât de inteligent își joacă cei de acolo cartea agitației post concert Robbie Williams. Sunt sută la sută de acord cu ce zice zăpăcitul. Cred că-l duce capul sau ceva.

Dar mă gândeam că poate le mai dau o idee oamenilor ăștia care produc bere și susțin că vor să-și spele imaginea. Băieți, nu vreți să-l contraziceți pe Mariciu? Nu de alta, dar ar fi foarte simplu. Ia fiți atenți aici.

În loc să expediați voi berea, printr-un procedeu care îmi scapă, nu ar fi mai bine să le trimiteți celor care vă scriu, un cod, un voucher, un ceva? Le dați pe mail sau sms și ei, pe baza codului unic, merg să-și ridice singuri bax-ul de Ursus de la magazine care vă sunt partenere.

Hai că nu e greu și o să pară că chiar vă pasă. Mai mult de atât, o să crească exponențial numărul celor care vă vor scrie, implicit baza de date cu adrese de email pentru viitoarele campanii.

În plus, vă dau eu în scris că nu sărăciți.

mihai_vasilescu_ursus

 

sursa foto