„Succesul reprezintă abilitatea de a trece de la un eșec la altul fară să îți pierzi entuziasmul”. Nu știu ce să zic, dar eu, personal, nu prea sunt de acord cu aceste cuvinte înțelepte rostite de domnul Churchill. Dacă ajungi să contabilizezi eșecurile în speranța că odată și odată tot va veni succesul, nu cred că lucrurile stau tocmai grozav. Pe mine, personal, eșecurile mă demotivează și-mi trebuie un impuls foarte puternic ca să mă mai apuc de o treabă unde deja am dat chix.

Pentru că n-am răbdare. Vreau ca lucrurile să se întâmple atunci, imediat, ieri, dacă se poate. De zeci de ori am plătit în plus pentru câte un lucru pe care mi-l doream tare de tot și-l comandam de la cei care-l aveau pe stoc, chiar dacă era semnificativ mai scump decât dacă aș fi așteptat o săptămână-două să intre pe stoc la un furnizor mai ieftin.

Sau să zicem că plec cu mașina spre Munchen, apăi îi dau tare-tare să ajung cât mai repede. Și dacă aș putea să ma teleportez, aș face-o. De ce? Tot din același motiv, pentru că n-am răbdare.

În ultimii ani, blogul este cel care a mai reușit să mă tempereze cât de cât și să mă învețe că nimic nu vine peste noapte. Dar, pentru că am ținere de mine foarte scurtă, uit mereu treaba asta și din nou mă surprind că vreau totul pe repede înainte.

Și e nasol, oameni buni. E nasol pentru că de multe ori drumul în sine e mai mișto decât destinația. E mișto pentru că așteptarea are farmecul ei și sporește plăcerea scopului final. E misto sa-ti dai seama ca, de fapt, indiferent ce miză ai, pașii pe care-i faci până acolo sunt aproape la fel de importanți, dacă nu cumva chiar mai importanți, decât miza în sine. Ziceți voi că nu-i așa și eu vă dau dreptate.

Well, uite că exact în sensul ăsta au s-au gândit cei de la Ciuc Premium să facă cea mai nouă campanie de comunicare a lor, Succes din România Nouă, campanie în care propun o perspectivă diferită asupra succesului. Cum ar veni, succesul este despre călătorie, nu despre destinație, nu despre cine știe ce obiective mărețe, ci despre acum, aici și ce te face să fii fericit. Mai interesant este că și-au propus să facă un experiment în social media, pe Instagram, prin care să afle direct de la oameni ce mai cred ei astăzi despre succes. Toata treaba e aici: https://www.instagram.com/ciucpremium/. Asa că dacă vă simțiți în vână și cu succesul după voi, Instagramul și hashtag-ul #7ziledesucces vă așteaptă ca și când.

În fine, ați prins ideea, eu chiar sunt foarte curios ce s-ar întâmpla dacă ai opri 100 de persoane, la întâmplare, pe stradă, și le-ai întreba: „ce e mai important pentru tine, succesul sau modul în care îl obții?”.

Deci? Ce mai înseamnă astăzi succesul pentru voi?