Am ceva mai mult de un an de zile de cand am scris primul articol pentru blogul acesta, pe care l-am infiintat din pura placere de a sta la taclale. Imi place sa ma ocup de el, desi uneori ma cam copleseste. Sunt mandru ca absolut tot ce am realizat in domeniul acesta, care era o noutate aboluta pentru mine, am facut singur-singurel, de capul meu. Am invatat din greseli si mi-am vazut cu incapatanare de blogul meu in continuare. Si greseli au fost, sunt si vor mai fi. Pentru ca altfel nu ai cum, intai te izbesti de pragul de sus, apoi inveti sa iesi pe usa.

Sa va spun ca luam poze de pe net, pentru articole, fara sa mentionez sursa, fara nimic? Ca doar ce gasesti pe net, e moca, nu?

Da, nu aveti decat sa radeti, dar cred ca nu este absolut nimeni in online-ul asta care sa nu se fi lovit macar o data de chestia asta cu „tot ce e pe net, e gratis”. Ei bine, eu de ce sa fi facut exceptie? Sa va spun cum mi-am dat seama ca era o greseala? Pai nu mi-am dat. Pana nu m-a facut Zoso nesimtit, nu am crezut ca este ceva in neregula. Sa nu aveti impresia ca citea articolele mele si a sesizat chestia asta. Nicidecum. Lasasem comentariu la el pe blog, cu un link catre un articol de-ale mele. Mi-a scris ceva de genul „ce tare ca lasi link aici, dar folosesti o poza facuta de mine, fara sa dai sursa. Dobitoc.”. Si cam avea dreptate. A fost prima oara cand mi-am pus intrebari cu privire la ce si cum folosesc de pe net.

Spamatul in comentarii de pe bloguri cunoscute a fost alta greseala pe care am facut-o. Si pe asta am invatat sa n-o mai fac, tot intr-un mod dur. Si cate n-au mai fost. Dar nu-mi pare rau ca le-am facut. Altfel nu as fi invatat nimic. Iar de citit, am tot citit eu cam cu ce se manaca domeniul asta, dar tot empiric prinzi mai repede lucrurile.

Un singur regret am. In toata aceasta perioada eu am fost doar tipul din spatele monitorului. Am scris, am ras, m-am enervat, m-am razboit, am debitat chestii, dar toate de la tastatura mea neagra. Am inceput sa interactionez cu cei din online, dar numai in mediul virtual. Si parca simteam o parere de rau. Pentru ca pe multi dintre ei mi-as fi dorit sa-i cunosc personal. Sa-i simt, sa-i aud, sa-i privesc in ochi, sa bem o bere sau un cico, sa stiu cum rad la un banc tare. Ei bine, in sfarsit am ocazia.

Pentru ca, doamnelor si domnilor, anul acesta voi fi Blogger Acreditat la Webstock 2014! Si daca nici acesta nu este un eveniment unde poti sa cunosti orice blogger iti trece tie prin cap, atunci care naiba mai e? Si ca nu va aud cu „ce-o mai fi si chestia asta?”, va explic eu mai jos:

 Webstock este cel mai mare eveniment de social media din Romania. Se va desfasura la JW Marriott Grand Hotel, pe 26 septembrie 2014 si face posibila intalnirea comunitatii online locale. In fiecare an, Webstock ofera oportunitatea bloggerilor si persoanelor din agentii sa intalneasca/reintalneasca reprezentanti ai companiilor prezente la eveniment. Mai mult, evenimentul ofera si oportunitatea de colaborare a acestora.

 Iata de ce mi-am dorit sa particip si nu mai vreau sa ratez nicio editie a evenimentului. Pentru ca:

 NETWORKING. Webstock este un bun prilej de a reintalni prieteni din industria comunicarii si social media, de a face cunostiinta cu persoane pe care le cunosc doar din online, dar si de a bate palma cu diverse companii pe care vreau sa le cunosc mai bine. Webstock este unul dintre acele evenimente la care faci schimb de cel putin 40 de carti de vizita de-a lungul zilei.

 SUBIECTE.  Timp de o zi, conferintele si cele trei micro-evenimente specializate aduc in prim plan cele mai actuale subiecte din indsutrie. Pasionatii de comunicare, de mobile, de blogging si social media vor asista la o serie de prezentari cu informatii utile si se vor lasa inspirati si motivati de catre vorbitorii evenimentului.

 TENDINTELE INDUSTRIEI. Unii dintre cei mai cunoscuti specialisti din domeniu vor aduce in prim plan tendintele care conteaza acum in comunicare si social media. Participantii vor afla care sunt oportunitatile momentului si cum sa faca fata provocarilor mai mult sau mai putin neasteptate.

Ca sa nu va mai spun ca in sfarsit voi vedea live (nu livestream, ca anul trecut) cam ce se intampla la Webstock Awards, competitia care aduce in prim plan cele mai inedite proiecte din mediul online, lansate in ultimul an, in Romania.

 Proiectele si campaniile pot fi inscrise in competitie gratuit in perioada 15 iulie – 1 septembrie (vestea buna este ca s-a prelungit data limita de inscriere pana pe 4 septembrie), intr-una din cele 12 categorii ce vor fi jurizate de un grup de practicieni in marketing, comunicare, digital, social media si mobile. Categoriile anuntate in cadrul acestei editii sunt: Publishing, Utility, Visual, Blogging Campaigns, Special Projects, Facebook Applications, Bloggers Projects, Mobile Applications,  Instagram Campaigns, Innovation, Social Campaigns in online, Video blogging.

Pentru mai multe detalii despre inscrierea proiectelor la Webstock Awards 2014 accesati linkul: http://webstock.ro/premii/.

Daca mai vrea cineva sa vina: INSCRIERI LA WEBSTOCK 2014

Modalitatile de participare la eveniment sunt numeroase si anul acesta. Webstock va reuni atat bloggeri interesati de social media, cat si bloggeri specializati pe diverse domenii si, in acelasi timp, va oferi posibilitatea de participare creatorilor de aplicatii si proiecte web & mobile. In acelasi timp, Webstock rezerva un numar de locuri pentru oamenii din agentii si companii care doresc sa interactioneze cu comunitatea online.

Pentru inscrieri accesati linkul acesta: http://www.2014.webstock.ro/solicita-invitatie . 

 Pentru a fi la curent cu stirile despre Webstock, urmariti atat site-ul www.webstock.ro, cat si contul dedicat de pe Twitter (www.twitter.com/webstockro) sau pe pagina de Facebook(http://www.facebook.com/webstock).

 Asa de final, va mai spun ca toate acestea nu ar fi posbile fara organizatorul Evensys, cu ajutorul celor de la Vodafone – partener principal.

 mihai_vasilescu_webstock

Am niscaiva emotii, dar abia astept 26 Septembrie.